1563-74

آقای مجید: من و همسرم دوست داریم برای 5 تا 7 روز برای اولین بار به یکی از ریزورت های کشور مکزیک برای سالگرد ازدواج برویم شما کجا را توصیه می کنید و چگونه این کار را بهتر است که انجام بدهیم؟
با تشکر از کمک شما
خانم وآقای محترم، برای مسافرت به ریزورت های کشور مکزیک جاهای معروف که اکثر مردم انتخاب می کنند مانند Cabo ، Cancun ،Puerto Vallarta را توصیه می کنم.
ریزورت های این شهرها کنار آب و بسیار زیبا هستند و با توجه به بودجه شما می توانید انتخاب کنید. و به دو دسته تقسیم شده اندAdult only یا Family که All Inclusive مناسب تر میباشد.
اگر در کالیفرنیا زندگی میکنید و بودجه کمتری دارید Cabo را انتخاب کنید و همه را در یک بسته بخرید مانند: هتل – هواپیما وخورد و خوراک که All Inclusive نام دارد.
به سایت های معتبر برای تهیه این مسافرت ها مراجعه کنید و یا از سایت خود هتل هم می توانید کمک بگیرید.
موفق باشید- سفرخوش

1563-75

***

آقای مجید: من و همسرم بتازگی به امریکا مهاجرت کرده ایم و درحال ادامه تحصیل فوق لیسانس میباشیم ولی اطلاعات خوبی در مورد استخدام و چگونگی آن نداریم و چه کمپانی هایی آینده بهتری برای استخدام دارند اگر امکان دارد دراین مورد جواب ما را بدهید.
با تشکر: مریم و مهدی از امریکا
خانم و آقای محترم، دانشگاه شما منبع خوبی برای کمک برای استخدام میباشد و سایت های کاری و شغلی مخصوصا سایت Linkedinرا توصیه می کنم، البته شما در مورد رشته تحصیلی خود اشاره ای نکرده اید. درهرحال سایت Linkedin کمپانی های مهم و درحال ترقی را در سال 2017 جدیدا اعلام کرده است که شاید این لیست به شما کمک کند.

Hottest Companies In America
According To Linkedin
1- Alphabet
2- Amazon
3- Face book
4- Sales Force
5- Uber
6- Tesla
7- Apple
8- Time Warner
9- Walt Disney
10- Comcast

برای اطلاعات بیشتر و لیست 25 گانه آنها به سایت Linkedin مراجعه کنید.
موفق باشید

1563-76

***

آقای مجید: سال آینده پسر کلاس 12 ما، به دانشگاه خواهد رفت اگر امکان دارد در مورد کمک های مالی برای دانشگاه در صفحه خود در مجله جوانان توضیح دهید.
با تشکر از کالیفرنیا
دانش آموزان کلاس 12 که آماده رفتن به دانشگاه می باشند باید برای کمک های مالی از سایت دولتی Fafsa.Gov کمک بگیرند.
درحال حاضر دانشجویان امریکا و فارغ التحصیلان دانشگاهها بیش از یک تریلون(Trillion) دلار بدهکار میباشند و بطور متوسط بدهکاری های آنها 30 هزار دلار میباشد.
دانش آموزان کلاس 12 در زمان اقدام به دانشگاهها که اکثرا در ماههای اکتبر و نوامبر کلاس 12 میباشد با همکاری پدر ومادر خود می توانند از طریق سایت Fafsa برای دریافت وامهای دانشجویی وکمک های مالی رایگان استفاده کنند که البته بستگی به درآمد پدر و مادر و کل درآمد و خرج خانواده دارد.
لطفا با حسابدار خود هم در این مورد مشورت کنید.
موفق باشید

1563-77

***

آقای مجید: دختر ما کلاس 8 خواهد بود در سال جدید تحصیلی و ما برای انتخاب دبیرستان که خصوصی و یا دولتی باشد، مردد هستیم اگر امکان دارد کمی در این مورد توضیح بدهید
با تشکر – آمریکا
خانم و آقای محترم، همانطور که می دانید انتخاب دبیرستان خصوصی از 10 هزار دلار در سال تا 30 هزار دلار یا بیشتر خرج دارد و باید به بودجه خود توجه کنید، البته محل زندگی شما را نمی دانم ولی دبیرستانهای خیلی خوب دولتی وجود دارد که بسیار عالی هم میباشند و شما به بودجه خود و شرایط درسی دخترتان توجه کنید.
برای انتخاب دبیرستان دولتی حق انتخاب زیادی ندارید و باید از دبیرستان منطقه خود استفاده کنید.
اکثر دبیرستانهای خصوصی برای قبول دانش آموز شرایط خود را دارند و شاید امتحان ورودی وجود داشته باشد.
یک مسئله دیگر هم اینکه آیا فرزند شما آماده تحصیل در یک دبیرستان پرجمعیت را دارد یا نه و اگر ورزشکار خوبی است انتخاب دبیرستان برای او مهم میباشد.
برای اقدام کردن به دبیرستانهای خصوصی از چند ماه قبل در اواسط کلاس 8 اقدام کنید.
موفق باشید.

1563-79