1394-10

آقای مجید: من یک دختر 29 ساله هستم و بتازگی از ایران به امریکا آمده ام در ایران مدرک فوق دیپلم داشتم و در امریکا دوست دارم به دانشکده داروسازی وارد شویم لطفا شرایط آن را برای من توضیح بدهید.
با تشکر از کالیفرنیا
خانم محترم:  با تشکر از شما، راه  دور و درازی را در پیش دارید و نه چندان ساده تا به هدف خود برسید.
شما باید اول از یک کالج 2 ساله شروع کنید و با تصمیم وارد شدن به دانشکده داروسازی، بعد از گذراندن 60واحد به دانشگاه چهارساله باید خود را منتقل کنید و لیسانس خود را در رشته هایی مانند Biology  و Chemistry با نمرات خوب به پایان رسانید و لیسانس خود را دریافت کنید و بعد از آن باید به دانشکده های داروسازی اقدام کنید که در کالیفرنیا تعداد آنها بیشتر از 7 یا 8 دانشکده معتبر نمی باشد.
البته متقاضی برای این دانشکده ها بسیار زیاد می باشد و بهترین ها را قبول میکند و مصاحبه آخر بسیار مهم می باشد.
موفق باشید

1394-11

***

آقای مجید: در تعطیلات نوروزی ما به احتمال زیاد میهمان خارج از کالیفرنیا خواهیم داشت و ما در لوس آنجلس زندگی می کنیم و هر دو ما بازنشسته هستیم. لطفا چند جای خوب را به ما معرفی کنید تا میهمانان را سرگرم کنیم. همان طور که گفتم ما در لوس آنجلس زندگی می کنیم.
با تشکر از لوس آنجلس
خانم و اقای محترم: شما در شهری زندگی می کنید که سال گذشته رکورد توریست های داخلی و خارجی را شکست و خیلی از شهروندان این شهر تمام جاهای توریستی این شهر را ندیده اند.
«10 جای دیدنی برای مسافران خارج از کالیفرنیا»
1- Downtown Los Angeles
2- LA  Live
3- Santa Monica Pier
4- Hollywood
5- Griffith Observatory
6- Chinese Theater
7- Beverly Hills
8- Malibu Beach
9- Rodeo Drive
10- Venice Beach
سفرخوش

1394-12

 
***

آقای مجید: ما از طریق تلویزین با شما آشنا هستیم و جدیدا مقالات در مجله جوانان، ما در ایران زندگی می کنیم و یک زن و شوهر با دو فرزند خردسال. به زودی ما به امریکا مهاجرت خواهیم کرد یعنی در عرض 6ماه آینده وتصمیم داریم در لوس آنجلس و حومه زندگی کنیم لطفا ما را به محل خوب برای زندگی که دارای مدرسه های خوب هم باشد راهنمایی کنید با یک  دنیا تشکر.
از ایران – تهران
خانم و آقای محترم: به شهر فرشتگان در آتیه نزدیک خوش آمدید امیدوارم قبل از مهاجرت برنامه های خود را به خوبی انجام بدهید و آماده زندگی – کار- مدرسه – درآمد ودیگر مشکل باشید.
لوس آنجلس و حومه آن بسیار بزرگ میباشد و جمعیت بسیار زیاد و زندگی در محل ها و شهرهای اطراف لوس آنجلس ربط به درآمد و پول شما دارد و هزینه شما.
اکثر شهرهای اورنج کانتی بسیار خوب و مناسب برای زندگی و مدرسه بچه ها میباشد که البته خارج از شهر لوس آنجلس میباشد و با آب و هوای خوب شهرهایی مانند سانتا مانیکا وهم وست لیک و Thousand Oaks در غرب سان فرناندو ولی در ونچورا کانتی هم توصیه میشود.
لطفا با یک مسئول فروش وخرید منازل مسکونی با توصیه دوستانتان مشاوره کنید.
موفق باشید

1394-13

***

آقای مجید: چند ماه پیش به علت بیماری و عمل کوچک به بیمارستان منتقل شدم و خوشبختانه به خیر گذشت و سلامت هستم ولی چون بیمه نداشتم، بیمارستان یک صورت حساب بزرگی برایم فرستاده است و من درآمد زیادی ندارم به نظر شما چگونه با این مسئله باید روبرو شوم.
با تشکر از کالیفرنیا
با تشکر از شما و خوشحال هستم که حالت خوب میباشد. به نظر من با بیمارستان و قسمت حسابداری آن مستقیما صحبت کنید وآن را به تاخیر نیاندازید و به آنها از وضع خود بگوئید و درآمد خود و یک برنامه قسط بندی با آنها هرچه زودتر انجام دهید تا به سازمان های دریافت بدهکاری منتقل نشده و از این طریق به کردیت شما لطمه ای نخورد.
صحبت کردن با بیمارستان و توضیح وضع خود و قسط بندی آن عقیده بهتری میباشد. لطفا به نامه ها وتلفن های بیمارستان جواب بدهید ولی قبل از هر موردی هم میتوانید با یک مسئول در این نوع کارها و یا یک وکیل صحبت کنید.
موفق باشید

1394-14