1428-8

آقای مجید: دختر من کلاس 12 میباشد و درحال اقدام کردن برای دانشگاه ها و علاقه زیادی دارد به دانشگاه UC BERKELY وارد شود لطفا کمی در مورد نوشتن و تهیه انشاء برای این دانشگاهها به ما توضیح بدهید.
با تشکر، مهری از شمال کالیفرنیا 
خانم مهری: دانشگاههای UC که تعداد آنها 9 دانشگاه میباشد از دانش آموزان دبیرستانی می خواهند که 2 انشاء که شامل 1000 کلمه میباشد را بنویسند که موضوع هر دو انشاء هم در دسترس همه میباشد.
البته 1000 کلمه را می توانند در دو انشاء استفاده کنند ولی نباید از هزار کلمه بیشتر ویا کمتر باشد بعنوان مثال 500 کلمه برای هر انشاء و یا 600 به 400 یا 700 به 300 ولی یکی از انشاءها نمی تواند از 250 کلمه کمتر باشد.
بعد از نوشتن انشاء ها آن را معلم انگلیسی دبیرستان بهتر است که تصحیح کند و بعد از کامل شدن همراه فرمهای اقدام به دانشگاه ها ارسال کنند.
موفق باشید

1428-10

***

آقای مجید: لطفا اگر لیستی وجود دارد که چه رشته های دانشگاهی حقوق بیشتری در سال 2014- 2015 دریافت میکنند برای من و دیگر خوانندگان مجله درج نمایید.
با تشکر مریم از کالیفرنیا
خانم مریم : هر ماه از طرف سازمان های مختلف این لیست ها منتشر میشود و یک آمار میباشند تا یک مسئله صد در صد ولی می تواند این نوع آمارها به ما و شما کمک کند.
جدیدا از طرف سازمان و یا وب سایت  لیست جدیدی بیرون آمد که من آنرا برای شما چاپ میکنم.

COLLEGE MAJORS WITH MEGA STARTING SALARIES
1- PETROLEUM ENGINEERING
2- CHEMICAL ENGINEERING
3- NUCLEAR ENGINEERING
4- ELECTRICAL ENGINEERING
5- AEROSPACE ENGINEERING
6- MATHEMATICS ENGINEERING
7- MECHANICAL ENGINEERING
8- NURSING

موفق باشید

1428-9

***

آقای مجید: من در یک شرکت خصوصی کار میکنم و شغل خوبی هم دارم ولی نه در پست رئیس و یا منیجر- سئوال من این است که یک رئیس خوب و یا یک رهبر خوب درکار چه مشخصاتی باید داشته باشد؟
با تشکر- مهدی از لوس آنجلس
آقای مهدی: همیشه این سئوال وجود داشته است و صحبت ها زیاد بوده است اصولا رهبر بودن و یا یک LEADER بودن خوب در وجود یک نفر باید وجود داشته باشد و حتی آنهایی که این خصوصیات را ندارند می توانند روی آن کار کنند و به آن موقعیت برسند که در کار و شغل و در تمام مراحل زندگی می تواند مهم باشد.
«نشانه های یک رهبر خوب در کار 
GOOD LEADER
از مقاله ای از ENTREPRENEVT
1- در موفقیت های کاری فقط جشن را برای خود نمی گیرند بلکه برای تمام کارمندان خود.
2- انتقادپذیر هستند.
3- آماده رقابت سالم هستند.
4- در اوج قدرت و ضعف قابل کنترل هستند.
5- وظیفه شناس هستند.
6- معتقد به احتمالات و وقت و زمان.
7- درستی- امانت وراست بودن درکار، تمامیت و کمال .
8- زندگی دیگران را مثل زندگی خود مهم می دانند و احترام می گذارند.
9- آرام بودن، با فکر کردن و تصمیم های صحیح گرفتن در مواقع ضروری.
10- به مسائل مالی کارمندان خود اهمیت  میدهند.
موفق باشید

1428-11

***

آقای مجید: جشن عروسی دختر ما سال آینده می باشد در ماه مارچ سال 2015 ، من وهمسرم دوست داریم یک هدیه مخصوص به آنها بدهیم و آنهم فرستادن آنها به ماه عسل در یک جای مناسب لطفا کمی ما را در مورد جاهای خوب برای ماه عسل کمک کنید که بطور سورپرایز برای آنها برنامه ریزی کنیم.
با تشکر -از تگزاس
خانم و آقای محترم: برای جواب به سئوال شما به سایت مخصوصی به همین منظور رجوع کردم و آخرین لیست مسافرت های پرطرفدار برای ماه عسل را دیدم و آن را برای شما درج میکنم و من هم تقریبا همین عقیده را داشتم.

Best Honeymoon
Destination in the USA
1- MAOUI
2- KAUAI
3- US VIRGIN ISLAND
4- HAWAII / BIG ISLAND
5- CHARLSTION   N.C
6- LAKE TAHOE
7- NAPA VALLEY
9- HONOLULU- OAHU
10- JACKSON HOLE
11- SEVANNA GA
12- ASPEN
13- CAFÉ COD

سفرخوش

1428-12

1428-13