1452-8

1452-9

سالی دیگر و آغاز هفتمین نمایشگاه و جشنواره مشاغل بانوان با شکوهتر از هر سال با باهره اردلان که همواره با نوآوری و گامهای قدرتمند جهت پیشبرد جامعه ایرانی و زنان موفق تلاش می کند تا بتواند به هدفهای ارزشمند خود که همانا خدمت به بانوان لایق و سخت کوش جامعه ما درغربت است برسد.
شایسته است تشکری از حضور این بانوی عزیز که هرساله با کوشش خستگی ناپذیر با وجود همه مسئولیت هایش در امور بیمه می کوشد تا ارزشها و توانمندی بانوان را ارج نهاده و با معرفی آنان، همگان شاهد پیروزی همه جانبه ایرانیان باشند را داشته باشیم.
امسال نیز افراد ارزشمند و افتخار آمیز جامعه ایرانی و شخصیتهای برجسته شهر لوس انجلس با حضور خود سبب درخشش بیشتری در این مراسم خواهند داشت. چهره های نامدار زن ایرانی همه ساله در بالا بردن سطح اطلاعات در زمینه های شغلی، فرهنگی و هنری قافله سالار این کاروان بوده و همه ساله با گسترش این نمایشگاه و جشنواره شاهد موفقیت روز افزون آنان در جامعه بوده ایم.
در ضمن سمینارهای آموزنده همراه با سخنرانان سرشناس دیگری چون:
• دکتر1452-4 فرهنگ هلاکوئی اسطوره عصر حاضر با همراهی فرزندانشان دکتر پرهام هلاکوئی و دکتر فرید هلاکوئی.
• دکتر آرش اردلان و دکتر نیما رحمانی West Coast Trial Lawyers وکالت در امور جنائی، حقوقی، تصادفات و صدمات بدنی
• مرجان روانبخشCPA حسابدار قسم خورده Former IRS Auditor
• دکتر رامتین مسعودی فوق تخصص در درمان رگهای واریس پا با لیزر
• دکتر مهرنوش یزدان یار وکیل متخصص در امور تحریم های اقتصادی ایران
• دکتر پیام شایانی وکیل برجسته درامور تصادفات و صدمات بدنی ناشی از کار
• شوی لباس و عروس توسط سپیده House of Bridal
• شوی لباسهای جدید و فانتزی ورزشی توسط :آوا اردلان
Active Versatile Apparel
• مورین از Marine M Salon/ Studio با سمینار رایگان Make Upیکی از پرتجربه ترین آرایشگران راهنمای شما خواهند بود.
در ضمن به مناسبت روز مادر و تجلیل از مادران نمونه در نمایشگاه و جشنواره مشاغل بانوان با همکاری مجله بین المللی جوانان، از مادران نمونه با تقدیم لوحه ای از شهرداری لوس آنجلس تقدیر بعمل خواهد آمد. این راهی است برای سپاس فرزندان از مادرانشان. لطفا برای شرکت در این مراسم مختصری از شرح حال مادر همراه با یک قطعه عکس و اسم کامل را به مجله جوانان برای چاپ ارسال دارید.
ضمنا برنامه کامل هفتمین نمایشگاه و جشنواره مشاغل بانوان بطور مستقیم و زنده HD از طریق تلویزیون و رادیوجهانی NewPinkPages.com پخش خواهد شد و شما حتی میتوانید از تلفن دستی خود بیننده این برنامه جالب و آموزنده باشید.
مجری این برنامه آزیتا شیرازی است که با مهارت و کلام بسیار زیبا عهده دار اجرای این برنامه با شکوه خواهد بود.
همچنین از مقامات و شخصیت های مهم شهر و شهرداری لوس آنجلس دعوت بعمل آمده تا دراین جشنواره ونمایشگاه مانند سالهای گذشته حضور بهم رسانند تا از نزدیک شاهد موفقیت ها و فعالیت های چشمگیر ایرانیان جنوب کالیفرنیا باشند.
باهره اردلان همیشه پرکار و با تلاش بسیار در طی این سالها با انجام مسئولیت های بزرگ در زمینه های مختلف، همیشه راه را برای زنان ایرانی و گام های بلند آنها باز نموده است ضمن اینکه خدمات او در امور بیمه در مدت 32 سال با همکاری شرکت های معتبر بیمه راهگشای جامعه ایرانی و امریکایی بوده است.
باهره اردلان مدیریت عامل سابق اتاق بازرگانی ایران وامریکا را نیز عهده دار بوده است و هم چنین با گشایش سازمان غیر انتفاعی VIP به نیازمندان بخصوص در تهیه مواد غذایی Food Drive در ایام شکرگزاری کمک های موثری کرده است و با برگزاری هفتمین نمایشگاه و جشنواره مشاغل بانوان یک روز پرشور و خاطره انگیز را همراه با سخنرانی ها و سمینارهای رایگان و بازدید از غرفه های بانوان موفق برای هموطنان عزیز آنها را به پیشواز روز مادر می برد.

1452-5

 1452-6

1452-7