1395-28

1395-29

هفته گذشته تولد هنرمند و بازیگر محبوب میلیونها ایرانی لیلا فروهر بود. ستاره ای که از کودکی تا به امروز با کار بازیگری و خوانندگی دلهای بسیاری از ایرانیها، تاجیک ها، افغانها و فارسی زبانان را بدست آورده است.
لیلا با نقش آفرینی و صدای دلنشین خود عاشق شدن را به طرفدارانش هدیه کرده و لحظات ناب زندگی خود را با خانواده بزرگش مردم تقسیم کرده است. لیلا فروهر با صدای رسا و دلنشین و خاطرات زیبایی که برای دوستداران خود بجای گذاشته امروز به عنوان یک ستاره محبوب در کارنامه هنریش کارهای متفاوت و خوبی را جای داده وهمینطور از نظر اخلاق و شخصیت و نحوه  زندگی همیشه کنار خانواده خود بوده وهست.
آهنگ جدید لیلا بنام «با تو» با شعری از امیر شیرازی و آهنگ احسان و تنظیم زیبای عارف شکوری همزمان با تولد لیلا پخش شد که  کاری بسیار زیبا بود و که مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت . موزیک ویدیوی این آهنگ کاری از راوی و سوژهه ویدئو قصه عشق دو دانشجوی پزشکی ایرانی است.
لیلا فروهر که این روزها خود را برای اجرای برنامه ها و کنسرت های نوروزی آماده می کند با آهنگهای تازه خود به دیدار طرفدارانش از این سوی آبها تا به آن سوی آبها خواهد رفت و طرفدارانش  از ایران به دیدار او خواهند آمد.
مجله جوانان تولد لیلای عزیز را صمیمانه تبریک می گوید و برایش سالهای دراز عمر و موفقیت بیشتر آرزو می کند.
هزاران طرفدار لیلا روز تولد لیلا را در فیس بوک تبریک گفته و او نیز عشق خود را با متنی که می بینید پاسخ داده است.

1395-32

1395-34