1590-11

EVENZA ENTERTAINMENT PROUDLY PRESENTS
LAS VEGAS
همه سوپراستارهای موزیک ایران امسال در لاس وگاس در MGM
AT GARDEN ARENA VENUE – MGM GRAND HOTEL
شنبه 23 دسامبر: ابی، شهرام صولتی، اندی و شهرام شب پره
یکشنبه 24 دسامبر: داریوش، شادمهر عقیلی، فرامرز اصلانی، کامران و هومن

1590-12

1590-13

یک بررسی درباره کنسرت های کریسمس در طی سی و چند سال گذشته نشان میدهد، هیچگاه این جمع از سوپراستارها با هم در دو شب روی صحنه لاس وگاس نرفته اند، چون گاه کنسرت گذاران غیر حرفه ای، ایجاد اختلاف میان هنرمندان، چنین محلی را به لاس وگاس کشاندن آسان نبود ولی امسال رخداد دیگری در پیش است. چند تن از این سوپراستارها تا امروز روی یک صحنه نبوده اند ولی کریسمس امسال درحالیکه داریوش، فرامرز اصلانی، شادمهرعقیلی، کامران و هومن در 24 دسامبر روی صحنه MGM میروند تا خاطره انگیزترین آهنگهای خود را بخوانند، ابی، شهرام شب پره، شهرام صولتی و اندی 24 دسامبر در یک سالن بین المللی دیگر در MGM به اجرای آهنگهای محبوب مردم می پردازند.
امسال کمپانی بین المللی EVENZA برای راحتی مردم همه گونه تدارک دیده است، اتاق ها و سوئیت های شیک و زیبا، صحنه هائی با بهترین صدا و نور و همچنین دعوت از معروف ترین نوازندگان ایرانی و بهره از یک گروه 30 نفره سکیوریتی که همه امنیت این برنامه ها را بعهده دارند تا ایرانیان با خیال راحت به تماشای برنامهه های دلخواه خود بنشینند.
مدیران هنری، این کمپانی از حدود 6 ماه پیش برای این برنامه ها شروع به کار و عقد قرارداد کردند، چون معمولا در کریسمس هنرمندان سرشناس در همه دنیا با پیشنهادات بزرگی روبرو هستند ولی بستن قرارداد، آنها را برای نخستین بار بعد از سالها، به لاس وگاس کشاندند ضمن اینکه با توجه به آمار علاقمندی مردم به این هنرمندان برگزیده شدند.
برخی از هنرمندان با آهنگهای جدید نیز روی صحنه می آیند، که برای نخستین بار آنرا اجرا می کنند و در ضمن درکنسرت های MGM همه برنامه ها زنده است.
دو نمایش کمدی در دل کنسرت های لاس وگاس در MGM
23 دسامبر نمایش کمدی «بالش 3 نفره» به کارگردانی فرزان دلجو با آیلین و علی پورتاش
22 و 24 دسامبر، نمایش کمدی «بالکن» با شاهین جامعی و یارانش

(818) 796- 3000
EVENZA.COM & AXS.COM