1498-10

همه چیز درباره کنسرت بزرگ رضا صادقی
شنبه شب 20 فوریـه در ماکروسافت تیـاتر

1498-11

1498-12

1498-13

«رضا صادقی» خواننده محبوبی برخاسته از قلب مردم داخل ایران،که اینروزها درخارج نیز به محبوبیت دست یافته، شنبه 20 فوریه در ماکروسافت تیاتر لس آنجلس بروی صحنه رفت ویکی از بهترین برنامه های خود را طی 10 سال اخیر ارائه داد.
«رضا صادقی» که به مشکی پوش محبوب موزیک ایران شهرت یافته، شنبه شب 20 فوریه برای هزاران نفر از دوستداران خود در لس آنجلس خواند، نکته مهم اینکه در تمام مدت با آهنگهایش مردم را به جنب و جوش وحرکت واداشت.

آیا سالن پر بود؟
یکی از مسئولین کمپانی ویولا اینترتیمنت می گوید:
عده ای می گفتند، بخش هایی از بالکن و حاشیه پوشانده شده بود، درحالیکه برگزارکنندگان می گویند بالای 5 هزار نفر از سالن 7 هزار نفره پر بود و ما انتظاری هم جز این نداشتیم چون این اولین تجربه و اولین اجرای رضا صادقی درامریکا بود، ما از قبل بخش بالکن را پوشانده بودیم، چون معمولا مردم بلیط بالکن ها را نمی خرند. خیلی ها فکر می کردند آهنگهای صادقی بیشتر حالت جدی و کم حرکت دارد، ولی وقتی او روی صحنه آمد و در تمام مدت با آهنگهای شاد و پر تحرک مردم را به پایکوبی کشید، درواقع توانایی این هنرمند را نشان داد، ضمن اینکه یکی از مسئولین کمپانی ویولا اینترتیمنت می گوید:
صادقی در تمام مدت روی صحنه با مردم سخن می گفت و با کوچک و بزرگ رابطه داشت، از هر دری حرف میزد، شوخی می کرد، حاضرین را به حضور در لحظات کنسرت خود می کشاند.
یکی از مسئولین ویولا می گوید: رضا ارکستر مسلطی داشت، خودش با ارکستر هماهنگ بود، برخلاف اینکه می گفتند در بعضی لحظات صدای ارکستر بالاتر بود وهمین سبب می شد خیلی از ترانه ها، مفهوم خود را به شنونده نرساند، صادقی کوشیده همه ترانه هایش دارای مفهوم ویژه ای باشد به گوش همه برسد خصوصا کار فرخ آهی عالی بود، ما هیچ نقصی در این مورد ندیدیم و مردم هم راضی بودند، چون از بهترین ارکستر و نوازنده بهره گرفتیم. بسیاری گفته بودند صادقی مذهبی و شعاری می خواند. ولی دیدیم که او با توجه به اتمسفر سالن و تماشاگران حاضر در آن ترانه هایی خواند که پر از عشق و امید و حرکت بود.
رضا صادقی با کم و کسری هایی که بهرصورت اولین کنسرت با خود دارد، راه آینده خود را در امریکا هموار کرد و رابطه ای که با نسل جوان در صحنه برقرار ساخت، مهم ترین نقش او در این کنسرت بود.
مسئله جالب دیگر این کنسرت با نسل جوان پشت صحنه که از همکاران ویولا اینترتیمنت بودند، گروهی جوان و پرانرژی مسئولیت اجرای آنرا بعهده داشتند و همین به مدرن بودن، تازه بودن و همه سلیقه ها را در بر گرفتن کمک کرده بود.

1498-14

آیا برای عکس انداختن محدودیت بود، باید با حجاب بود؟
یکی دیگر از مسئولین ویولا می گوید: هیچ محدودیتی در مورد مردم علاقمند به عکس انداختن، امضاء گرفتن نبود. چون یک خواننده نمی تواند برای مردم تکلیف تعیین کند، مردم آزاد بودند همه پشت صحنه بیایند و عکس بگیرند البته زمان محدود بود، سالن محدودیت هایی داشت، ولی خیلی ها براحتی آمدند با هنرمند محبوب خود حرف زدند، عکس انداختند وقتی برنامه تمام شد، تمام تلفن های ما پربود، از هر سن و طبقه ای زنگ زده بودند و تشکر می کردند، از برنامه راضی بودند.

گله از عدم اجرای بعضی آهنگها
مسئول دیگر می گوید البته بعضی ها گله داشتند که صادقی همه آهنگهای دلخواه شان را نخواند، حق داشتند، ولی یادتان باشد که وقت بیشتر از این نبود. آنها که گله داشتند برنامه دیر شروع شد، اتفاقا برعکس، این مردم خوب مان بودند که دیر آمدند، ما اعلام کرده بودیم که از ساعت 7 در سالن باز است ولی تا ساعت 7ونیم حتی ده نفر توی سالن نبودند، رضا صادقی 3 آهنگ خوانده بود درحالیکه هنوز عده ای درحال خرید بلیط بودند.

امکانات
مسئولین ویولا می گویند ما همه امکانات لازم را در سالن بکار گرفتیم، درست برابر با کنسرت ابی و معین بود، صدا و نور و صحنه در نهایت کمال و حرفه ای بود، توجه و عکس العمل مردم این مسئله را ثابت می کرد، درحالیکه ما برای کنسرت بزرگ اورنج کانتی، تدارک وسیعی دیده ایم و سورپرایزهایی داریم.

1498-15