mix1301-05

 

يكشنبه 20 ‌ ماه مي‌همين هفته در Brand  View Ballroom‌ گلندل
از آپيك يوسفيان
هنرمند ارزنده تاتر،  تلويزيون،  سينما در يك شب با شكوه با همكاري هنرمندان
سرشناس تاتر، سينما و تلويزيون و حضور خوانندگان محبوب تجليل مي‌شود

mix1301-06

در يك شب فراموش نشدني، در يكشنبه شب همين هفته 20‌ ماه مي،  در شهر زيباي گلندل،  در >برند ويو بالروم< از آپيك يوسفيان هنرمند پيشگام در تاتر و تلويزيون و سينما،  تجليل ميشود در اين شب پرشكوه، هنرمندان برجسته و خوانندگان محبوب حضور دارند و چهره هاي سرشناس از آپيكmix1301-07 يوسفيان سخن مي‌گويند.
آپيك يوسفيان از پيشگامان زن در صحنه تاتر و سينما و تلويزيون در ايران بود،  او بسيار جوان بودكه بازيگري در گروه تاتري جعفري را آغاز كرد و سپس به گروه تاتري اسكويي‌ها و سپس لرتا رفت.
در همان سالها بود كه بعنوان ستاره زن سال تاتر از سوي مطبوعات ايراني برگزيده شد و اين پيروزي در جامعه زنان هنرمند بيسابقه بود آپيك بعدا در 9‌ فيلم سينمايي و تعداد زيادي سريال هاي تلويزيوني ،  شوهاي محبوب،  از جمله اميرارسلان، علي نقلي، سركار استوار،  اختاپوس شركت كرد و به محبوبيت فراواني دست يافت.
آپيك يوسفيان اولين زني بود كه به تهيه برنامه هاي و سريال‌هاي تلويزيوني و تاتري پرداخت و بدليل محبوبيت فراوان ميان مردم در شهر محل اقامت خود ونك بعنوان شهردار برگزيده شد كه اين مسئله نيز در تاريخ زنان ايران بي سابقه بود.
آپيك فعاليت خود را در خارج از ايران،  در امريكا ادامه داد،  در فيلم عمرخيام در كنار دايان بيكر و ونسا ردگريو شركت كرد وهنر و خلاقيت خود را در عرصه فيلم هاي بين المللي نيز ثابت كرد.
حضور آپيك در ويديوهاي ويژه كودكان و نوجوانان كه از سوي دختر عزيزش مري آپيك تهيه و كارگرداني شده بود حضور يافت و بعد از سالها،  سرانجام با بازي در نمايش >در پوشش حجاب< به نويسندگي و كارگرداني مري آپيك به صحنه تاتر بازگشت.
آپيك يوسفيان از نادر چهره هاي نادر در صحنه هنر است كه با شجاعت،  جسارت،  هنرمندي ويژه،  سالها در صحنه ها درخشيده و راه را بروي ستارگان زن باز كرده است وهنوز با قدرت روي صحنه مي‌درخشد و اين شب mix1301-08پرشكوه بهانه اي است تا از سالها خدمت او به هنر در جامعه زن سپاسگزاري شود.
در اين شب چهره هاي نامداري به ترتيب حروف الفبا: اندي،  مكس اميني،  دايان بيكر،  رضا بهزادي،  كن داويتيان، ارمن دانايان، شهلا درريز،  فرهنگ فرهي، ليلا فروهر،  ويدا قهرماني،  آرمن قريبيان، پرويز قريب افشار، پرويز كاردان،  همايون خسروي، مارتيك، مارسل، عليرضا ميبدي، نازلي مهاجر،مرتضي، حوري سدلر، هما سرشار، ستار، پرويز صياد،  شيني، زويا، جيمي دلشاد، شريف لي باكا و… حضور دارند.