1425-21

1425-24

هفته گذشته «کمپانی آونگ» کار تازه ای با صدای «لیلا فروهر» ارائه داد که مورد توجه بسیار قرار گرفت.
«خیلی حساسم» آهنگ از «امیر شیرازی»، شعر: «اشکان» از ایران و تنظیم متفاوت «پوریا نیاکان» و ویدئوی بسیار حرفه ای وزیبا به کارگردانی «راوی»، میکاپ «زاره» و طراح لباس «سیمین» و تهیه کننده «فریبا فروهر». اجرای بسیار جدید و مدرن و حرفه ای که پس از اعلام آماده شدن کار در صفحه Face book لیلا دوستارانش لحظه شماری میکردند که ویدئوی اینکار را ببینند و پیامهای پر مهر طرفدارانش نشان از علاقه آنها به لیلا و اینکه او را خواننده مردمی می نامند و می گویند لیلا همیشه خودش هست چه در ویدیوهایش و چه در مصاحبه هایی که دارد و چه درکنسرتها و یا اینکه وقتی با او دیدار دارند از صمیم قلب با آنها برخورد دارد و این عشق و علاقه است که لیلا با دوستدارانش از بچه های خردسال تا سن بالا دارد. و آنها برای لیلا احترام خاصی قائل هستند او از خود آنها است و جزء خانواده آنها.
لیلا در تهیه کارهایش وسواس خاصی دارد، با سلیقه در تمام مراحل کار همراه با خواهرش فریبا حضور دارند و با نظارت و انتخاب شعر و آهنگ و تنظیم تهیه ویدئو طرح لباس و مو همیشه سعی دارند همه با هم هماهنگ باشد و هر اجرا از اجرای قبلی متفاوت باشد و این هماهنگی در تمام کارهای او به چشم می خورد.
لیلا هنرمندی است که توانائی اجرای هر سبکی در موسیقی را دارد واز معدود خوانندگانی توانائی است که به سبکها و گویشها و زبانهای مختلف می خواند وبا ارائه این آثار در پرونده کاری خود کارهای مطرح وجاودانه ای در زمان خود به جای گذاشته و همیشه به نحوه اجرای موسیقی وطرح لباس و میکاپ و هماهنگی همه چیز توجه خاصی دارد.

1425-22

یکی از این کارها آلبوم گذشته لیلا بنام From My Heart بود که خود نیز تهیه  کننده آن بود و از طریق کمپانی ترانه در سراسرجهان پخش شد که با استفاده از موسیقی و شعر اساتید بزرگ موسیقی ایران و انتخاب سبک و لباسهای کلاسیک واصیل ایرانی و نمادهای ایران در نوع خودبی نظیر بود و دوباره هماهنگی همه چیز در این کار دیده میشد و به همین سبب این کار توجه قشر دیگری از جامعه راکه طرفدار موسیقی کلاسیک ایرانی هستند را به خود جلب کرد و اجرای لیلا نیز به حق یکی از بهترین اجراهای او بود.
لیلا هنرمندی است در طی این سالها با صدایش، آهنگها و نقش آفرینی هایش خاطرات بسیار زیبای را برای همگان به جا گذاشته و همچنان با نیرو وعشق و علاقه ادامه میدهد و در جامعه بسیار مطرح و محبوب است و هربار با کاری تازه و سبک و سیاق متفاوت از کار قبلی اثری تازه و بیاد ماندنی به جا می گذارد. این بدلیل استعداد و تجربه و خلاقیت و پشت کار اوست.
ترانه «خیلی حساسم» با کارهای پاپ قبلی لیلا فرق داشت نحوه ای اجرا و تحریرها تنظیم و شعر و آهنگ و ویدئو بسیار مدرن و متفاوت بود که در مدت کم مورد توجه قرار گرفت و یکی از کارهای مطرح روز شد و علاقمندان لیلا میتوانند از طریق iTunes این کار را تهیه نمایند و همچنین از طریق فیس بوک و یوتیوب
Facebook.com/Leila forohar
youtube.com/Leila forohar
نظاره گر کارها و مصاحبه ها و کنسرتهای تازه لیلا باشند و آخرین کارهای او را تهیه نمایند.
باخبر شدیم لیلا اینروزها به جز تهیه شعر و آهنگ و ویدئو مشغول کنسرتهای مختلف در سراسر جهان است و بزودی به دوبی و توراسترالیا خواهد رفت و به همین مناسبت ازاو دعوت کردیم تا در رادیو جوانان گفتگوی خودمانی با او داشته باشیم.
دوستداران لیلا با مراجعه به
wordpress-757585-4506567.cloudwaysapps.com/javananradio روز جمعه سوم اکتبر ساعت 9 تا 10 صبح و شب می توانند به این گفتگو گوش کنند و با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای لیلا که همچنان با عشق و نیرو و انرژی مثبت به فعالیت خودادامه دهد و برای دوستدارانش بخواند.

1425-23