1605-69

و حالا شما صاحب شغلی‌ جدید هستید
این جمله‌ای است که بسیاری از ما منتظر شنیدن آن هستیم.
شاید شما جزو افرادی ‌باشید که کار خود را از دست داده‌اید و مدتی‌ است که به دنبال شغلی جدید می‌گردید. شاید هم بازنشسته هستید و دنبال یک کاری می‌گردید که خود را سرگرم سازید که در کنار آن حتی بتوانید که شاید یک در آمدی احتمالی‌ را برای خود به دست بیاورید. شاید هم جزو کسانی‌ هستید که به دلیل کمبود زبان انگلیسی‌ و یا نداشتن مدرک تحصیلی‌ در این مملکت تاکنون موفق به کار مورد علاقه خود نشده‌اید.
و یا با اینکه هم به زبان انگلیسی‌ آشنایی کامل دارید و هم دارای مدرک تحصیلی‌ بالایی هستید اما به دلیل اینکه باید مواظب کودکان خردسال خود باشید نمیتوانید خانه را ترک کنید.
اگر جزو یکی‌ از افرادی هستید که به یکی‌ از گروههای بالا تعلق دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می‌کنم .
اکنون شما هم میتوانید فقط با در دست داشتن یک کامپیوتر ، یک خط اینترنت و البته با داشتن علاقه و پشتکار خود صاحب کاری شوید که در آن کار شما:
• رئیس خود خواهید بود.
• ساعت کاری خود را خود تعیین خواهید کرد.
• این کار را میتوانید به زبان فارسی انجام دهید.
• سرمایه زیادی برای شروع این کار لازم ندارید.
• مقدار در آمد احتمالی‌ شما میتواند نامحدود باشد.
• میتوانید این کار را به طور تمام وقت ، نیمه وقت و یا فقط چند ساعت در روز انجام دهید.
• میتوانید، این کار را از خانه، محل کار خود، یا و یا حتی از کنار دریا، در پارک و یا هر جای دیگر که امکان دسترسی‌ به اینترنت داشته باشید انجام دهید.
شاید اکنون بسیاری از شما از خود می‌پرسید که مگر چنین کاری هم وجود دارد؟
بله این درست آرزوی هرشخص است که وارد کاری شود که خود رئیس خود باشد، هر موقع که خواست این کار را انجام دهد و همچنین سطح میزان در آمد آن بسته به پشتکار و میزان ذکاوت هر شخص تا سطح نامحدود باشد
آیا می‌دانستید که هر روزه هزاران هزار نفر فقط با در دست داشتن یک کامپیوتر و اینترنت با خرید و فروش شاخص های سهام از طریق اینترنت به این حرفه مشغول هستند؟
حتما الان بسیاری از شما از خود خواهید پرسید که خرید و فروش سهام چیست؟ و یا اینکه من که از این کار چیزی بلد نیستم، پس امکان وارد شدن به این کار برای من نیست!
بله درست این طرز فکر شما درست مثل طرز فکراولیه کسانی‌ است که شاید ۲- یا ۳ هفته پیش به این کار رو آوردند ولی‌ اکنون هر روزه با علاقه و عشق زیاد به این کار مشغول هستند.
اکنون شما میتوانید در سمینار رایگان ما که در

March 25, 2018
Time: 1:00 P.M. to 2:30 P.M.
Olympic Collections
11301 W. Olympic Blvd,
Los Angeles, CA 90064

برگزار میشود شرکت کنید. در این سمینار آقای دیوید رخشا در رابطه با اینکه هر شخص چگونه میتواند با یاد گرفتن روشهای جدید در امر معاملات در بازار سهام در مدت بسیار کوتاه، با یک سرمایه کم به این حرفه مشغول شود توضیح خواهند داد.
اگر شما هم علاقمند به وارد شدن به کاری هستید که در آن رئیس خود باشید، به زبان فارسی آن کار را انجام دهید و ساعت کاری خود را خود تعیین کنید و یا سرگرمی بسیار جالب و هیجان انگیزی را برای اوقات بیکاری خود تهیه کنید از شما دعوت می‌کنیم که در سمینار حضوری ما شرکت کنید و خود شاهد آن باشید که چگونه میتوانید با یک سرمایه بسیار کم و بدون خرید هیچگونه نرم افزاری خود به امر معاملات در بازار سهام بپردازید.
برای اطلاعات بیشتر به سایت

www.FARSIETC.com

رفته و یا با تلفن 818-495-8242 و یا از طریق ایمیل [email protected]
با ما تماس بگیرید.