در این دوهفته اخیر روزنامه‌نگار استاد عباس پهلوان پیر مطبوعات و سردبیر مجله فردوسی امروز در لس آنجلس بهمراه دخترشان عسل عزیز دوست دیرینه و خانوادگی ما سفری به پاریس داشتند.
در این دو سال اخیر مشکل کرونا موجب دوری خانواده ها و دشواری رفت و آمد و سفرها شده بود و خوشبختانه با همت عسل جان و خانواده ، بالاخره استاد پهلوان توانستند سفری به پاریس و لندن داشته باشند.
هم دیدار خانواده و هم دیدار با دوستان مطبوعاتی قدیم و دوستدارانشون و از همه مهمتر رونمایی از دو جلد کتاب ارزشمند بنام ( مثلا خاطرات ) که اخیرا به فاصله کمی دوجلد آن در لس آنجلس چاپ شد و با استقبال گرمی مواجه شده‌ بود .
در پاریس و لندن نیز این دیدارها و رونمایی کتاب ها با موفقیت بسیار چشمگیری روبرو شد و هر جلسه و گردهمایی آنقدر حرف های قشنگ و شیرین برای گفتن داشتند و دوستداران آنقدر مشتاقانه گوش می‌کردند که گذشت زمان را حس نمی‌کردیم .
استاد پهلوان همانطور خود اشاره کردند این خاطرات همه چیزهایی هست که در ذهنشون دارند و اگر وقتشو داشته باشند بنویسند خاطراتشون سه جلد کتاب دیگر هم می‌شود .
بقول معروف وقتی حرفی از دل برآید به دل می‌نشیند .
قلم شیوا و کلام زیباشون زبانزد همه هست.
همانطور که در عکسها مشاهده می‌کنید دیدار دوستان و دوستداران آنقدر زیاد و مفصل و زمان محدود بود که این دو هفته خیلی سریع گذشت و……
امیدواریم سایه این پیر خرد و مطبوعات استاد پهلوان همچنان بر سر همه باشد و باز هم در پاریس ببینمشون و از صحبت‌های شیرینشان لذت ببریم
و باز هم سپاسی مجدد از خانواده پهلوان بزرگ مخصوصا عسل عزیز که مدیر تدارکات نیز هست داریم که عاشقانه و با علاقه و تلاش زیاد سالیان سال در کنار استاد مدیریت دقیق همراه با موفقیت بر همه چیز دارد
در اینجا لازم هست یاد ناهید خانم عزیز و مهربان، همسر استاد را گرامی بداریم. که در واقع ایشون نیز مشوق بودند این خاطرات بصورت کتاب در بیاید که آرزو شون برآورده شد و مطمئنا روحشون شاد ، آزاد، آگاه و در پرواز هست .
و با سپاس از آقای مهدی ذکایی عزیز سردبیر مجله وزین جوانان چاپ لس آنجلس که همیشه لطفشون شامل حال همه شده است و در واقع با چاپ مجله پیوندهای قلبی عاطفی بین ایرانیان برقرار می‌کنند .

اول نوامبر ۲۰۲۱
سارا عباسی پاریس