1323-69

مصاحبه با دكتر آرويك ويكتوريا آراميان
متخصص کایروپراکتیک و توانمندی

•چگونه رفتن نزد Chiropractor  ميتواند به بيمار كمك كند؟
Chiropractor- متخصص درمان اساسي ستون فقرات است كه اين مشكلات مي‌تواند باعث ناراحتي هاي جدي براي سلامتي شخص شود.
پزشكان سنجش نياز بيمار را از طريق معاينه باليني، تست آزمايشگاهي، عكسبرداري براي تشخيص و درمان انجام ميدهند. علاوه بر اين Chiropractor  ميتوانددر مورد درمان،  بازسازي ازطريق تغيير در تغذيه و مشاوره در شيوه زندگي و انجام مراقبت هاي پيش گيرانه به شخص كمك كند.
• در اولين جلسه ديدار غير از توصيه در مورد تنظيم و جابجا كردن ستون فقرات و فيزيوتراپي،  شما چه توصيه اي به بيمار داريد؟
– فهرست كاملي شامل ويتامين ها، آنتي اكسيدان و گياهان كه براي بيمار مناسب باشد به مريض داده خواهد شد.
• شما در مطب خودچه تسهيلاتي داريد و در چه موارد از آن استفاده مي‌كنيد؟1323-71
– درحال حاضر، ما از روشهاي متعددي استفاده ميكنيم. بعنوان مثال براي كسي كه شانه اش خشك شده وقادر به حركت دادن بازو به طرف بالا نيست و مدام درد مي‌كشد از طريق امواج فراصوتي (Ultrasound) به او كمك مي‌كنيم.ما با توجه به نياز بيمار طريقه درمان را برنامه ريزي مي‌كنيم كه نتيجه مطلوب ميتواند از شش تا دوازده جلسه طول بكشد.
امواج فرا صوتي داراي كريستالهايي هستند كه حرارت را به داخل پوست، عظلات و مفاصل و به عمق بافت ارائه ميدهد. چسبندگي موجود در بافت با نفوذ شديد و حرارت ذوب شده وتوسط جريان خون از طريق ادرار از بدن خارج ميشود.
حسن درمان با امواج صوتي اين است كه بيمارحرارت و يا هيچگونه ناراحتي را احساس نميكند. قبل از خروج بيمار از دفتر ما، محصولي از ويتامين ها براي استفاده در هنگام شب و روز بعد به ايشان ميدهيم تا به ادامه ترميم بدن كمك كند.
بطور كلي در پاسخ به سئوال شما بايد بگوئيم كه از «اولتراسوند» براي درد مفاصل، ورم مفاصل، گرفتگي عضلاني، آسيب هاي ورزشي، التهاب وبسياري ازموارد ديگر ميتوان استفاده كرد.
• بيشتر چه ناراحتي هايي را در دفتر خود درمان ميكنيد؟
– ما در درمان بيماريهايي مانندكرختي، احساس سوزن سوزن دست و پا،  فتق ديسك، سياتيك، صدمات شانه و زانو، درد كمر، درد باسن، فيبروميالژ،  سردرد ميگرن،  بيماري اسكلروز متعدد، امراض قند، بيماران بعد از عمل جراحي جايگزيني زانو، مفصل ران و اشخاص مبتلا به سرطان كمك ميكنيم.
• آيا از دستگاهي براي درمان و ازبين بردن بي حسي (كرخي) و سوزن سوزن شدن دست و پا استفاده ميكنيد؟
– بله،  براي از بين بردن بي حسي وسوزن سوزن شدن دست و پا از درمان نور قرمز استفاده مي‌كنيم.
• آيا بيماراني راكه اخيرا در تصادف ماشين درگير بوده اند معالجه مي‌كنيد؟
– بله، تيم پزشكان ما ميتواند هرچه زودتر به شما كمك كند تا روي پاي خود به ايستيد. با برنامه درماني مخصوصي  به بيماراني كه اخيرا تصادف رانندگي داشتهاند كمك مي‌كنيم.
• به بيماراني كه ناراحتي هايي از قبيل دردهاي مفصلي،  درد پشت،  درد زانو دارند چه توصيه مي‌كنيد؟1323-72
– صداكردن مفاصل و يا از جا درآمدن،و به طور كلي  درد مفاصل نگراني بزرگي در سنين بالا است. اما داشتن مفاصل بدون درد مسئله دشواري نيست.
براي رسيدن به اين هدف مي‌توانيم چند توصيه بكنم تا بتوانيم با راحتي بيشتري به سنين بزرگسالي برسيم.
• داشتن وزن مناسب- بيست (20‌)پاوند وزن اضافي ميتواند سنگيني قابل توجه اي بر روي مفاصل قسمت پائين كمر باشد. خوردن سبزيجات بيشتر– همينطور استفاده از ويتامين ها Gen Essential Green از Whole food يا از طريق كلينيك ما.
 استفاده كمتر از مواد پروتئين حيواني – مصرف بيش از حد پروتئين حيواني،  تاثير منفي دراستخوانها و روي مواد معدني موجود در مفاصل مي‌گذارد.
مصرف بيشتر 3 -Omega دانه كتان (Flex seeds)- روغن دانه كتان،  دانه چيا (Chia Seeds) روغن چيا(Chia Oil) يا روغن ماهي و ماهي مي‌تواند به تحرك راحت تر مفاصل وحمايت از بدن در مقابل التهاب كمك كند.
• به عنوان يك مكمل براي سلامتي مفاصل چه پيشنهادي مي‌كنيد؟
Celadrin- به رواني به كار مفاصل و كاهش خشكي و سفتي مفاصل كمك كرده و  كمك به بهبود و بازسازي ميكند. Celadrin بخشي از رژيم هر روزه است كه به بازسازي سلولها و كاهش دردهاي  سالمندي كمك ميكند.
• چه نوع بيماراني را درمان ميكنيد؟
– بيماران شامل: خانم هاي باردار– بچه ها– بزرگسالان و سالمندان هستند.كساني كه داراي دردهاي مزمن– صدمات ناشي از ورزش هستند– كساني كه ميخواهند سالم بمانند و قوه دفاعي بدن خود را قوي تر بكنند و همينطور مراقب  سلامتي خود باشند.
• آيا به استوار بودن ستون فقرات ميتوانيد كمك كنيد؟1323-70
– بله، ما اول به آزمايش از ستون فقرات و ارزيابي قوت عضلاني و ضعف بدن مي‌پر‌دازيم و بعد با ماساژ و جا بجا كردن ستون فقرات و تمرين و ورزشهاي مخصوص به بهبود و ترميم بدن كمك مي‌كنيم.
• آيا با پزشكان ديگر همكاري مي‌كنيد؟
– بله با گروه بسيار خوبي از پزشكان همكاري مي‌كنيم و در موردي مانند شكستگي استخوان،  پاره شدن Tondon و ناراحتي هاي ديگر بيماران را به آنها معرفي مي‌كنيم.
• نحوه پرداخت چگونه است؟
– ما همه نوع بيمه از جمله بيمه پزشكي وخدمات بهداشتي و درماني Medicare,Medical ‌پول نقد و كارتهاي اعتباري قبول ميكنيم.

Pure Balance

Chiropracti & Rehabilitation

Tel: 818-937-9301