1332-127

 

1332-124

1332-125

این هفته اندی خواننده محبوب دو موزیک ویدیوی جدید و پرهزینه و زیبا روانه بازار کرد که وکیل سرشناس و محبوب جامعه ایرانی آنرا اسپانسر شد.
هربار که یک چهره پر طرفدار جامعه که عاشق هنر و هنرمند ایرانی است و برای پایداری این هنرها گام بر میدارد، پا به میدان می گذارد و پشت یک پروژه هنری چون موزیک ویدیو و یا کنسرت می ایستد، انگار یک انرژی تازه، امید تازه در جامعه هنری رخ می کند و یک حرکت تازه و کارساز برای حفظ موسیقی ایران بوجود می آید.
اندی این هفته یک موزیک ویدیوی تازه به زبان ارمنی، بمناسبت سال نو به هموطنان ارمنی هدیه کرده که با استقبال پرشوری روبرو شده و از همین هفته سرلوحه همه عروسی ها شده، چون این موزیک ویدیو از خواستگاری و عروسی حرف می زند، اندی بخاطر ازدواج خود با شینی این موزیک ویدیو را با صحنه های زیبای مراسم ازدواج خود آمیخته که این کار قشنگ را در یک فیلم ساخته است.
و اما پیام شایانی که بعنوان یک وکیل برجسته و حرفه ای و یک چهره عاشق هنر و فرهنگ ایران شناخته شده، همیشه حامی هنرمندان راستین و مردمی بوده، نه تنها موزیک ویدیوی قبلی اندی را اسپانسر شد، بلکه بزرگترین موزیک ویدیوی اندی را که پاکسیما زکی پور ترانه آنرا سروده و کوجی زادوری آنرا کارگردانی کرده اسپانسر شده است.
اندی که از این همکاری بسیار هیجان زده است، می گوید همکاری با پیام شایانی انسان خوب و از پاسداران موزیک ایرانی در خارج برایم انرژی زا و شادی بخش و امیدوار کننده بود. همین چهره ها هستند که با یاری هنرمندان موسیقی، هنر ایران را در طی این سالها سرپا نگه داشته اند.
اندی امسال هم چون سالها بمناسبت سال نو در لس آنجلس مانده تا در مراسم سال نو ایرانیان شرکت کند و در شادی و شور آنها سهم داشته باشد، در برنامه ای 1332-126در 31 دسامبر New Year’s Eve در Palladio گلندل.