1386-5

1386-7

سال 2013 برای پیام شایانی، وکیل برجسته و محبوب جامعه ایرانی، سال موفقیت های بزرگ حتی در سطح بین المللی بود، آقای شایانی موفق به دریافت جوایز و نشان ها و تقدیرنامه ها و مسئولیت های بزرگی شد، که افتخار برای جامعه ایرانی ببار آورد ونام او در لیست بزرگانی چون برندگان جوایز نوبل، سیاستمداران، دانشمندان جهانی در کتاب ویژه آکادمی علوم طبیعی روسیه و همچنین در پژوهشکده (کارگاه خرد) انگلستان ثبت شد.
«پیام شایانی» چون همیشه فروتنانه می گوید: هر اتفاق تازه ای در زندگی من می افتد، مدیون حمایت و مهر مردم است، مردم مسئول وآگاه جامعه ایرانی که چهره های پرتلاش و خستگی ناپذیر و صادق جامعه را بسوی دروازه های تازه موفقیت رهنمون می شوند.
درحالیکه پیام شایانی موفقیت های بزرگ و جهانی خود را در سال 2013 در هاله ای از سکوت فرو برده بود و با همان حجب و حیا و اخلاق فروتنانه خود به آسانی از آن گذشته بود، همه شاهد بودیم که او عامل تمام موفقیت ها را در هر زمینه ،مردم می داند و وقتی در برابر مردم خدمات صادقانه انجام بدهید، وقتی با مردم روراست باشید، از تظاهر و هیاهوی تبلیغاتی بدون پایه پرهیز کنید، خود بخود به آن هدف های بزرگ خود میرسید.

موفقیت های بزرگ پیام شایانی در سال 2013
در سال گذشته یک «پژوهشکده- اندیشکده» انگلیسی که از سال 1750 میلادی فعالیت داردو اصطلاحا «کارگاه خرد» خوانده می شود طی مراسمی پیام شایانی را به عضویت «اندیشکده» پذیرفت. اساس پذیرش افراد واجد شرایط و سنجش خدمات کاندیدها استوار بودن پایگاه اخلاقی و بشردوستانه می باشد که در رده های گوناگون و بنابر تشخیص نشان مدارک و درجات مختلف امضا می کند- هم چنان آکادمی علوم طبیعی روسیه بخش امریکا پیام شایانی را بعنوان  مشاور حقوقی خود در امریکا انتخاب کرد آکادمی علوم طبیعی روسیه با داشتن 20 برنده جایزه نوبل و بیش از هزار و پانصد آکادمیسیان یکی از بزرگترین کانونهای فرهنگی روسیه و جهان است و مسیر آموزشی در فدراسیون روسیه را بررسی، تحلیل و برای بهبود آموزش عالی راهنمایی و پیشنهاد می کند ده ها دانشگاه و مراکز علمی جهان با آکادمی علوم طبیعی روسیه همکاری دارند نماینده این نهاد علمی و فرهنگی درامریکا دکتر چیلینگر است که بیش از نیم قرن است دردانشگاه USC تدریس می کند دکتر چیلینگر یکی از بزرگترین زمین شناسان و متخصصان نفتی جهان محسوب می شود مدال «تاج وعقاب» از سوی دکتر چیلینگر به پیام شایانی تقدیم شد ازسوی سازمان های مشابه نیز چندین نشان و مدال خدمات در امور اجتماعی به پیام شایانی اهدا شده است!
وقتی درباره این پیروزی ها با آقای شایانی حرف میزنیم میگوید این افتخار بزرگی برای من بحساب می آید که بعنوان اولین ایرانی موفق به دریافت چنین نشان ها و تقدیرنامه ها و همچنین مسئولیت های بزرگی شده ام، وقتی نام خود را  بعنوان یک ایرانی در کنار نام های بزرگ برندگان جوایز نوبل و سیاستمداران و دانشجویان بین المللی می بینم بر خود می بالم و در ضمن احساس مسئولیت بزرگی می کنم، من اینک در برابر این مردم که مرا به چنین مسیری کشاندند مسئول هستم، اینک فرصت خوبی است که از مردم سپاسگزاری کنم، مردم بسیار آگاه و محترمی که نه تنها در طی سالهای گذشته بلکه در سال 2013، بیشترین توجه و مراجعه را به دفاتر ما داشتند، بمرور دیدیم که بیشتر مردم بدنبال هر حادثه رانندگی، یا جراحات بدنی، یا هر صدمه دیگری به سراغ ما آمدند، دفاتر ما که بعضی با تعیین وقت قبلی در نقاط مختلف کالیفرنیای جنوبی و شمالی، وودلندهیلز، لس آنجلس، گلندل، ارواین، سن دیه گو، سن حوزه فعال است با بیش از 40 پرسنل و متخصص امور تصادفات و صدمات ناشی از حوادث گوناگون فول تایم و پارت تایم در خدمت مردم هستند.

1386-6

 

ما بدنبال همین استقبال مردم،برتعداد همکاران خود مرتب اضافه می کنیم تا جوابگوی همه باشیم تا کیفیت ارائه خدمات ما در حد بالایی باشد.
ما با دریافت شماره تلفن

 777-7777 (818)

که با هزینه بالایی همراه بود، این امکان را برای همه مردم فراهم ساختیم که هرکجا و در هر موقعیتی هستند، بتوانند این شماره بسیار آسان را در ذهن خود داشته باشند و بلافاصله به ما زنگ بزنند. شاید باور نکنید، ولی ما با کمک شماره تلفن های دفتر، به یاری صدها نفر رفتیم، افرادی که نیمه شب، سحرگاهان، صبح، ظهر و غروب و در تعطیلات آخر هفته و در هر شرایطی با ما تماس گرفتند ما آنها را دلسوزانه راهنمایی کردیم، بسیاری از آنها حتی دیگر نیازی نبود به دفاتر ما بیایند با همان راهنمایی ها، مشکل شان حل شد، چون ما در اولین گام خود، به مسئله یاری به مردم می اندیشیم.
بارها پیش آمده، خانواده در نیمه شب ها در جاده های فرعی و گمنام دچار تصادف شده و در تمام 24 ساعت بما زنگ زده اند، همکاران ما در خدمت شان بودند، من خود شخصا تا آنجا که امکان داشته باشد، با آنها حرف می زنم و حتی در مواردی اضطراری بدیدارشان می روم.
شماره تلفن777-7777 (818) اینروزها بصورت شماره اورژانس با فوریت تصادفات در ذهن مردم جای خواهد گرفت  و من خوشحالم از اینکه سریع و کارساز در خدمت جامعه ای هستیم که ارزش های خود را حفظ کرده و جامعه ای سرافراز است.
در طی یکسال گذشته، دفاتر ما چندین میلیون دلار خسارت برای موکلین خود گرفته است، بسیاری از ایرانیان عزیز که در تصادفات و حوادث مختلف دچار صدمات جدی شده اند، با ناباوری با دریافت خسارتهای بالا، تا آخرین لحظات نیز از ما می پرسند آیا این خسارت را ما واقعا خواهیم گرفت؟
اگر بگویم درصد بسیار بالای جامعه ایرانی، در مورد امور تصادفات با ما تماس می گیرند، باور کنید چون سرویس دفاتر ما با همکاران آگاه و با تجربه، با دلسوزی و احساس مسئولیت ، به آنها ثابت کرده که با یک گروه صد درصد مسئول روبرو هستند.
برخی از مردم اخیرا بما می گویند که شماره تلفن جدیدتان777-7777 (818)  یک شماره شانس و اقبال و بقولی Lucky Number است و سبب حل مشکلات شان خواهد شد و همین برای ما کلی ارزش دارد.
پیام شایانی که در امورخیریه بسیار فعال است اصرار دارد در این باره جنجال نکند و می گوید این کارها را با همه قلبم انجام میدهم، با چندین گروه خدمات انسانی و خیریه همکاری داریم، فریادرس خیلی ها هستیم، این خدمات بخود من احساس خوبی میدهد و همین برایم کافی است.