1401-45

1401-49

از سال 1997 که دیک کلارک بستری شدجشنواره فیلم های خانوادگی متوقف شد ولی اینک دوباره Family Film Awards  و Olympia Awards به مرحله اجرای تازه خود رسیده اند.
«بهروز جلیلی» که با نام آنتونیو جلینی در جامعه امریکایی سالهاست فعالیت دارد، درواقع از اولین کسانی است که در سالهای اولین کوچ ایرانیان به لس آنجلس، اولین پایگاه فرهنگی و هنری را براه انداخت، شب های شعر برپاکرد، خانه تاتر دایر نمود.
بهروز جلیلی همیشه به جامعه بین المللی فکر  می کرد و سرانجام با چند طرح بسیار ابتکاری و جنجال آفرین، سال 1997 فامیلی فیلم اواردز Family Film Awards را با کمک دیک کلارک براه انداخت که اولین اجرای آن در یک شب با شکوه با حضور بزرگان سینما، باب هوپ، چارلتون هستون، تام هنکز، ران هاوارد، ساندرا بولاک، جولیا رابرتز، میکی رونی، پتریک استوارت در لس آنجلس برگزار شد. همان زمان بهروز جلیلی، المپیا اواردز را پایه گذاشت،ولی بدلیل بیماری دیک کلارک، همه برنامه ها به بعد موکول شد.
اینک بعد از سالها انتونیو جلینی، یاران جدیدی برای آغاز دوباره دارد، یاران بزرگی الن جی فریدمن Allen J. Friedman استنلی بلک Stanly Black، که راه ها را هموار می کنند تا امسال رویداد بزرگ هنری در لس آنجلس رخ بدهد.
بهروز جلیلی (انتونی جلیلی) اخیرا از سفر پربار خود از ژاپن بازگشته است. او با جوزف تاکاهاشی رئیس المپیک ورزشی ژاپن و تیم او در توکیو دیدار کرد، این گروه آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در زمینه المپیا اواردز Olympia Awards و Family Film Awards اعلام داشت و قرار شد اولین المپیاد هنر که 7 هنر را در بر می گیرد در سال 2015 در لس آنجلس برپا شود و بعد از 4 سال به ژاپن برود و بعد به انگلیس.
«المپیا اواردز» جوایز خود را در طی 7 روز به 7 هنر از سینما، تاتر و تلویزیون، موزیک، نویسندگی، شاعری ،نقاشی و مجسمه سازی اهدا می کند.
بهروز جلیلی، که از هفته قبل ملاقات های مهم خودرا با مقامات مهم شهر لس آنجلس و هالیوود آغاز کرده، دیداری با IEU با Dr. Maria Simmis داشت.
اینک بهروز جلیلی همه راه ها را برای برگزاری دو رویداد بین المللی، فامیلی و فیلم اواردز، المپیا اواردز هموار کرده، او که CEO وFounder این دو رویداد است می کوشد جامعه ایرانی را دراین رویدادها همراه کند.
ملاقات های مهمی با مقامات هنری و ورزشی ژاپن و مقامات هالیوودی، مدیران شبکه های تلویزیونی، بیش از 50 مدیر هنری و تولید کننده آثار هنری درپیش است تا این دوجشنواره جهانی به مرحله عمل در آید.
مجله جوانان از این حرکت بزرگ، چون همه سالهای گذشته با آنتونیو جلینی (بهروز جلیلی) و ابتکارات و برنامه های بزرگ جهانی او همراه است و درباره جزییات این همکاری در هفته های آینده توضیح می دهیم.

1401-48