1646-48

1646-49

درجشن هفتاد سالگی اعلامیه حقوق بشر، سازمان جهانی «جوانان برای حقوق بشر» جایزه حقوق بشر سال 2018 خود را به داریوش اقبالی خواننده برجسته، هنرمند و فعال اجتماعی و پایه گذار بنیاد غیرانتفاعی «آینه» در مراسم ویژه ای اهدا نمود.
سازمان جهانی «جوانان برای حقوق بشر» توسط پرزیدنت شاخه کالیفرنیا، خانم اندرومدا ادیسون به منتخبین سال 2018 حقوق زنان، یک استاد جامعه شناسی، یک روزنامه نگار و مددکار اجتماعی و به داریوش اقبالی لوحه تقدیری بعنوان یک مدافع حقوق بشر، یک هنرمند هدفمند و یک انساندوست فعال اهدا کردند. انعکاس دریافت این جایزه درجامعه ایرانی بسیار گسترده بود، مردم از طبقات مختلف ازسراسر جهان تقدیر و سپاس خود را از داریوش هنرمند مورد احترام شان بروی سوشیال میدیا، از طریق تلفن و ایمیل و ارتباط با رسانه های گروهی نشان دادند و این هفته با وجود سفر کریسمس و سال نو هنرمندان و چهره های نامدار، گروهی که هنوز در شهر بودند درباره این موفقیت تازه داریوش نظر دادند. چرا که افتخاری است برای جامعه هنری و جامعه ایرانی .

مری آپیک

1646-50

چقدر از خواندن و شنیدن خبر موفقیت داریوش خوشحال شدم. اقدام داریوش برای نجات نسل گمشده در اعتیاد و روشنگری در این زمینه، قابل تقدیر است، دریافت جایزه حقوق بشر حق اوست و من مطمئن هستم حضور داریوش در چنین میدانی، برای جوانان و نوجوانان امیدبخش است، او می تواند الگوی خوبی برای بسیاری از جوانان باشد.

بهروز وثوقی

1646-51

من از نزدیک شاهد بودم که داریوش چگونه جانانه وصمیمانه و با عشق به یاری نوجوانان و جوانان اسیر اعتیاد آمده، او گاه حتی فعالیت های هنری خود را فراموش می کند، چون مسئولیت بزرگی را بردوش خود گذاشته است هر جایزه ای وهر تقدیرنامه ای و مدالی حق داریوش است و امیدوارم قدرش را همیشه بدانند و صمیمانه به او تبریک می گویم و خسته نباشید می گوییم.

کاظم عالمی

1646-52

باعث مباهات و افتخار هر ایرانی، خصوصا جامعه هنری ایران است که هنرمند برجسته چون داریوش اقبالی خواننده محبوب ملت ایران چنین جایزه ای را دریافت کرده است. به امید پیروزی ملت یاران بر دشمنان ایران که سرمایه های ملی و فرهنگی وهنری و تاریخی 40 سال همه اندوخته های ما را به تاراج بردند و اینکه روزی هنرمندان راستین را دوباره در ایران بروی صحنه ها ببینیم.
داریوش نمونه یک خواننده سرافراز است که این بار سرافرازی تازه ای آفریده است.

پرویز صیاد

1646-53

داریوش از همان آغاز فعالیت اش، خودش بود. او همیشه کوشیده بسیاری را از ورطه اعتیاد نجات بدهد و برای مردم سرزمین خود قدمی بزرگ بر دارد، دریافت این جایزه را به داریوش تبریک می گویم، او همیشه باعث افتخارجامعه هنری بوده است و همیشه صادقانه حرف زده و خدمت کرده است.

هوشمند عقیلی

1646-54

داریوش عزیز. از نادرهنرمندانی است که همیشه باعث افتخار جامعه ایرانی بوده، داریوش با خدمات خود، به یاری نسل سرگشته و ره گم کرده آمده است، چون آنها را درک می کند آنها را می فهمد و همین به او نیرویی بخشیده که یاور این نسل باشد و هر نوع جایزه ای که دریافت کند حق اوست. صمیمانه به او تبریک می گویم.

مارتیک

1646-55

داریوش برای هنر خود، برای خدمت به مردم، همیشه صادقانه زحمت کشیده است. او هنرمندی است که بیش از 50 سال با هدف خوانده، با هدف در خدمت مردم بوده و اقدامات اخیرش قابل تقدیر است، دریافت این جایزه نه تنها برای داریوش برای جامعه هنری ما مغتنم و ارزشمند است، به او صمیمانه تبریک می گویم.

اندی

1646-56

همیشه برای داریوش هنرمند ارزنده ایرانی، احترام قائل بوده ام وخواهم داشت. او یکی از اسطوره های موسیقی ایران است و من به دوستی با او افتخار میکنم.
احترام من برای داریوش از زمانی چند برابر شد که در راه نجات جوانان از اعتیاد فعالیتش را شروع کرد. امروز که می بینم یک سازمان حقوق بشر به داریوش لوحه افتخار تقدیم می کند من بیشتر خوشحال می شوم و افتخار میکنم که یک جامعه جهانی از یک هنرمند ایرانی این چنین قدردانی می کند.
تبریک به داریوش جان و به امید موفقیت های بیشتر بر ای او که برای هنر ایرانی در جهان، افتخاری است برای همه ما ایرانیان.