1589-37

1589-39

کلتکس رکوردز (Caltex Records) جایگاه بزرگان موسیقی و شعر و هنر ایران با ارائه جدیدترین آثار هنرمندان محبوب موسیقی و آثاری که طی سالهای گذشته ارائه شده در فضای مجازی (Internet) و Social Media کار خود را گسترده تر کرده و با گشایش www.caltexmusic.com و APP.Caltexmusic کلیه اثار قبلی و جدید خود را در دسترس همگان قرار میدهد.
اولین آلبوم ارائه شده آلبوم (سرگذشت) با صدای هنرمند محبوب سیاوش قمیشی است که هفته گذشته ارائه شد، حاوی 9 آهنگ از آثار سیاوش قمیشی میباشد.
آهنگها بنامهای : ستاره، طبیعت، آرزو، پیله، قول، پنجره، تنهایی، آواره و میراث واشعاری از جوانان دنیای موسیقی چون: بابک سلیم ساسانی، رضا نیکوکار، وحیدآقایی، حسین مبشری، رامین دهقانی، رضا میرفخرایی، محمد جواد ایمان، محمدرضا آقا شاهی و مهدی شعبانی میباشد.
وکلیه تنظیم های این آلبوم ازهنرمند مطرح روز بهروز لطفی پور که کارهای بسیار شنیدنی و با ارزشی مثل همیشه از سیاوش قمیشی میباشد.
ویدیوهای این آلبوم تک به تک از هفته آینده از طریق APP Caltex music و Website Caltex Music و کلیه رسانه های معتبر ایران پخش خواهد شد ویدئوهای متفاوت به کارگردانی سیروس کردونی.
و بزودی دیگر آثار هنرمندان موسیقی ایران چون بانوی موسیقی حمیرا و تک ستاره موسیقی پاپ لیلا فروهر و کار خواننده و نوازنده برجسته موری خاکسار از طریق APP و وب سایت و TV و رادیو کلتکس موزیک و رسانه های مختلف در سراسر جهان در اختیار شما خواهد بود.
کمپانی Caltex Music تصمیم دارد با ارائه کارهای متفاوت و با ارزش هنرمندان قدیمی و جدید دنیا موسیقی گام جدید برداشته و با یک کادر بسیار حرفه ای این آثار را در اختیار شما در سراسر جهان قرار دهد و از ابتدای تا پایان کار همراه با هنرمند و از طریق Caltex Music APP و Website Caltex Music و به کمک رسانه های معتبر ایرانی در سراسر جهان تولید و پخش نماید.
شما تنها با ثبت نام در APP و Website کلتکس موزیک می توانید این آثار را به راحتی در اختیار داشته باشید و در هر زمان و مکانی به آنها گوش کنید یا ببینید.
در Website و APP کلتکس موزیک شما می توانید آهنگهای مورد علاقه خود را در صفحه خود گذاشته همینطور ویدیوها را در بخش Caltex Music TV و آهنگها را درRadio Caltex Music و یا رادیوهای مختلفی با سلیقه و سبکهای مختلف برای شما گذاشته شده تهیه نمائید.
کمپانی Caltex Music تصمیم دارد از هنرمندان جوان و جدید از هرکجای دنیا حمایت کرده و کارهای آنها را با کادری حرفه ای و اصول درست این کار در اختیار همگان قرار داده و راهگشای کار آنها باشد.
برای تماس با کمپانی Caltex Music میتوانید از طریق ایمیل آدرس زیر با ما تماس بگیرید.

[email protected]

1589-38

1589-40