1382-37

1382-38

از نسیم
کنسرت بزرگ و با شکوه داریوش خواننده همه نسل ها در اورنج کانتی  در تاریخ 30 نوامبر 2013 چنان با استقبال پرشور مردم روبرو شد ،که صدها نفر نیز در پشت درها ماندند.
این کنسرت از سری کنسرت های موفق داریوش بود که به همت ومدیریت اصلان حافظی، در طی سالهای اخیر انجام شده و بدلایل مختلف، این فضا را دچار تغییر و تحول کرده است.
اصلان حافظی از سال 2005 همکاری با داریوش را آغاز کرد، کنسرت های مختلفی در شهرهای امریکا و اروپا وکانادا بروی صحنه برد وسرانجام با تور 2نفره داریوش و فرامرز اصلانی، باب تازه ای در زمینه کنسرت های بزرگ گشود.
کمپانی Pocket Ace Prodactions به مدیریت اصلان، همکاری با دیگر خوانندگان سرشناس را آغاز کرد و مدیریت همه برنامه های داریوش را عهده دار شد و بقول داریوش او خیالش از هرجهت راحت شد وهمه نیروی خود را بروی بنیاد آئینه گذاشت تا این خدمت اجتماعی انسانی را گسترش بدهد.
اصلان حافظی تحصیلکرده بریتیش کلمبیا کاناداست، تحصیلاتش درزمینه های مختلف هنری است وهمین سبب شد تا کار ادیت ویدیو کلیپ های جدید داریوش را بدست گیرد و ترتیب تهیه موزیک ویدیوهای جدیدش را بدهد وهمه اینها ثابت می کنند که اصلان قابلیت تغییر برنامه های هنری را در زمینه های مختلف دارد، اینکه چگونه با احترام به مردم، احترام به هنرمند و احترام به رسانه های معتبر، به این حرفه اعتبار ویژه ببخشد.

1382-39

1382-40