1642-27

۲۱ نوامبرکنسرت دالبی تیاتر با اجرای بی نظیرعارف – لیلا فروهر
به روایت تصاویر

عکسها ازکوجی، هادی صفری و گیلبرت

شب 21 نوامبر شب فراموش نشدنی برای ایرانیان لس آنجلس بود. شهرام پیرعلی برنامه گذار این کنسرت با شکوه توانست با دو چهره محبوب و ماندنی موسیقی پاپ وسالن زیبا همراه با نور و ساندسیستم بسیار خوب برای مردم حاضر در سالن خاطره ای زیبا بسازد.
در ابتدا لیلا فروهر به روی صحنه آمد و با آهنگ خانه اجدادی همراه با ارکستر بزرگ خود و گروه دف نوازان برنامه خود را آغاز کرد. و برای زنان ایران و ایرانیان، آزادی، امید و فردای بهتر آرزو کرد و آهنگهایش را بسیار بجا انتخاب کرد. از کارهایی که در ایران اجرا کرده بود تا کارهای جدیدش، بهانه، دو پرنده، شمیم، یک بوسه، نفسم تا طوفان. با طنین صدایش در سالن شور و هیجان فوق العاده ای ایجاد کرد و یک شوی استثنایی همراه با گروه ارکستر از بهترین نوازندگان به رهبری امیر بدخش، و گروه دف نوازان آرزو و گروه رقص بسیار متفاوت و با اجرای آهنگها به سبکهای مختلف، مردم حاضر در دالبی را به وجد آورد.
لباس زیبای لیلا از طراح معروف سیمین، میکاپ و مو که از هنرمند خوب هانری زادور بود. اجرای متفاوت لیلا با ارکستر زنده و گروه رقص ورونیکا که برای هر آهنگ لحظه به لحظه اتفاق تازه ای می افتاد همراه با تصاویر زیبا و هماهنگ از سیروس کردونی و کوجی زادوری که برای هر آهنگ پخش می شد، تنظیم نور از گیلبرت، صدا از جیسن، جلوه های ویژه از بهشید که همه اینها نشانگر تمرین و زحمت زیاد تیم خوبی بود که توسط فریبا فروهر برای لیلا تدارک دیده بود.
و درمیانه این برنامه عارف سلطان قلبها به روی صحنه آمد و با لیلا همصدایی کرد آهنگهای زیبایی که همه از آنها خاطره دارند و پس از آنها لیلا صحنه را به عارف سپرد و او با آهنگهای خاطره انگیز خود اجرای پرقدرت و متفاوتی انجام داد با ارکستر بزرگ خود و بازی نور و تصویر همگان را به خاطرات دور و نزدیک و همه آهنگهای محبوب خود را هم صدا با مردم خواند و در آخر آهنگ «کی بهتر از تو» که مورد پسند همگان قرار گرفته و سلطان قلب ها از عشق و از گذشته ها خواند و یک شب فراموش نشدنی را برای طرفداران خود پس از مدتها در لس آنجلس ساخت که دریاد و خاطره همگان باقی خواهد ماند.
این برنامه سرساعت اعلام شده آغاز شد و تا ساعت 11 شب ادامه داشت و این دو هنرمند محبوب در کنار هم و با هم مانند نگینی درخشان بر روی صحنه دالبی تیاتر می درخشیدند و کنسرت استثنایی و متفاوتی که مردم همین گونه توقع داشتند در ضمن از سوی برنامه گذار لوحه های سپاس به عارف، لیلا، فریبا فروهر اهدا شد.
تبریک میگوییم به برگزارکننده برنامه شهرام پیرعلی و هنرمندان عزیز عارف و لیلا فروهر و زحمات فریبا فروهر که چنین شب زیبایی را ساختند.

1642-39

1642-28

1642-29

1642-30

1642-31

1642-32

1642-33

1642-34

1642-35

1642-36

1642-37