1579-38

کنسرت موفق اشکها و لبخندها
در یکشنبه شب 10 سپتامبر در ویلشیرایبل تیاتر
دروازه های تازه ای را بروی موزیک بدون کلام با آمیختن تئاتر و رقص گشود

کنسرت پربار اشکها و لبخندها، یکشنبه 10 سپتامبر در ویلشیرایبل تیاتر لس آنجلس با موفقیت اجرا شد و هنرمندان در زمینه های مختلف روی صحنه آمدند و یک شوی موزیکال متفاوت با اجرای آهنگهای بزرگان موسیقی به رهبری ابی قاسمی اجرا کردند.
«ابی قاسمی» رهبر ارکستر و آهنگساز و نوازنده نامدار با مهارت همیشگی این برنامه را روی صحنه آورد و یارانش صمیمانه او را یاری دادند و به جرات جامعه ایرانی را با موزیک بدون کلام همراه با نمایش و رقص آشناتر و آموخته تر کردند.
در این برنامه که در بخش های مختلف اجرا شد ابی قاسمی با ارکستر 70 نفره خود، آثاری از بتهوون و جواد معروفی و همچنین آثار زیبای فیلم جاودانه اشکها و لبخندها را با اشعار زنده یاد تورج نگهبان همراه با گروه رقصندگان بالروم اجرا نمودند.
مجری برنامه پیروز خواننده سرشناس بود، که با وجود انتظار مردم جهت خواندن ترانه هایش بدلیل فشرده شدن برنامه، این امکان بوجود نیامد ولی پیروز با تسلط کامل برنامه را تا آخر رساند در برنامه حضور همایون خسروی، سیامک پویان دوهنرمند سرشناس، آرین بلورچی و فرزان درجمع هنرمندان سرشناس ایرانی بودند.

1579-40

1579-41

«ندا پاترا» هنرمند وخواننده جوان، با چند اجرای بسیار متفاوت درواقع با موزیک بدون کلام. بخش های مختلف اجرای اشکها و لبخندها، بخش نمایش «گندم نمای جو فروش» که چهره زشت و زیبا و ظاهر وباطن بعضی انسانها را نشان می داد را با جسارت اجرا کرد، بعد بخش سوگواری که به روایتی استعاره ای به سنت های غم انگیز ادامه سوگواری ها بود، بخش عروسک، همه وهمه را با توانایی گوناگون اجرا کرد.
سارا دیبا با اجرای آهنگهایی توانایی هنری خود را نشان داد.
شارلین سعادت پیانوی زیبایی زد. یارمبدا و پتریس مایا، لیا، کارلا، ایدن، گروه اشکها و لبخندها، شیرینی این شب بودند.
2 هنرمند برگزیده برای این برنامه، جمشید علیمراد و آریس برای اجرا آهنگهای خاطره انگیز به زبان انگلیسی و چند اثر ماندنی به زبان فارسی بودند که باصدای پرقدرت و اجرای زیبای خود سنگ تمام گذاشتند و با پس زدن غبار خاطره ها، اشک به چشم ها نشاندند و دو هنرمند سرشناس دیگر محمدرضا صادقی با اجرای آهنگهای قدیمی چون جان مریم، دلها را لرزاند و آدریس با اجرای ایرانی گل یخ زیبایی آمیزش ترانه ایرانی و ملودی جهانی را نشان داد.
ابی قاسمی به جرات دروازه های تازه ای بروی موزیک بدون کلام گشوده و در شب 10 سپتامبر از همه وجود خود مایه گذاشته بود.

1579-42

1579-43

1579-44

1579-45