1540-35

1540-31

1540-32

امسال لاس وگاس در تسخیر هنرمندان محبوب مردم است، آی پی ان تی وی (به مدیریت مهران عبدشاه) و پایرامید اینترتیمنت، بزرگترین کنسرت های امسال را با گرانترین خوانندگان محبوب روز و یک نمایش کمدی ارائه میدهند.
«ابی» در ادامه تور جهانی جان جوانی، در شب کریسمس در کالاسیوم سیزرپالاس، شب 24 دسامبر روی صحنه میرود و با ارکستر بزرگ خود و سورپرایزهایی که همیشه در کنسرت های بزرگ او در سراسر جهان شاهد بودیم، همه ترانه های مورد علاقه دوستداران خود را می خواند و کنسرت بی نظیری که همه ایرانیان مسافر در لاس وگاس را به درون سالن می کشاند.
شب 25 دسامبر کنسرت بزرگ دیگری در پاریس گرند بال روم روی صحنه می آید، که 4 ستاره روز موزیک که تا امروز با هم روی هیچ صحنه ای ظاهر نشده اند بیش از 4 ساعت برنامه ای پر از رقص و پایکوبی دارند.
شهرام شب پره، شهرام صولتی، امید و ساسی زیباترین آهنگهای خود را برای این شب با تنظیم های جدید، در صحنه ای پر از نور و رنگ و بوی کریسمس و آغاز سال نو، همصدا با مردم می خوانند و به گفته برگزارکنندگان برنامه، شب 25 دسامبر هیچکس در سالن پاریس آرام و قرار ندارد، ضمن اینکه قشنگ ترین خاطره های سال را در کنار عزیزان خود می سازند.
در همین شب پیام وکامران برنامه ها را می گشایند و دو چهره کاملا متفاوت از خود نشان میدهند.
نمایش کمدی سلام امریکا به کارگردانی فرزان دلجو در 24 دسامبر در پاریس کازینو و هتل روی صحنه است.
این برنامه ها شامل 2 کنسرت بزرگ، یک نمایش کمدی و 4 روز و 3 شب اقامت در هتل برای هر نفر از 329 دلار آغاز میشود و نکته جالب اینکه بلیط ها به سرعت فروش میرود و احتمالا قبل از رسیدن به شب اجراها سولداوت خواهند شد.

1540-33

1540-36