1330-26

 

1330-22

درست دو هفته بعد از چاپ خبر اختصاصی مجله جوانان درباره نمایش تازه بهروز وثوقی و گلشیفته فراهانی دو نماینده محبوب دو نسل، سیل تلفن ها به سوی جوانان سرازیر شد که این رویداد هنری صحت دارد؟ چه کسی آنرا کارگردانی می کند؟ چه زمانی بروی صحنه می آید؟
همانطور که قول داده بودیم، جوانان پیگیر این حادثه بزرگ هنری بود، این هفته 1330-23با خبر شدیم که این نمایش نوشته  و به کارگردانی ایرج جنتی عطایی  شاعر، ترانه سرا و کارگردان برجسته است، که تا امروز کارنامه درخشانی ارائه داده است.
جنتی عطایی از حدود یک سال پیش نگارش این نمایش را شروع کرد و بعد در دیدارهایی با بهروز وثوقی درباره بازیگران نمایش حرف زد در پشت پرده دیدارها و گفتگوهایی میان بهروز وثوقی و گلشیفته فراهانی که باور عمیقی به بهروز دارد صورت گرفت وسرانجام ایندو با جنتی عطایی گفتگو کردند و بدلیل آشنایی بهروز با گروه Stage One جری خاچاتوریان و ربرت ده نوشی، جلسه دیگری 1330-24در لس آنجلس تشکیل شد، توافق هایی بعمل آمد و در شب امضای قرارداد،مهدی ذکایی سردبیر مجله جوانان نیز حضور داشت و قرارومدار یک نمایش جنجالی واستثنایی گذاشته شد.
بدنبال این دیدارها، برای نقش سوم این نمایش گروه با حضور سوسن فرخ نیا چهره توانای تاتر به توافق رسیدند و با فرخ نیا حرف زدند، او نیز از این پروژه استقبال کرد.
اینک همه مقدمات تمرینات نمایش آماده شده، در ماه ژانویه گروه به پاریس میروند تا تمرینات خود را آغاز کنند و بدنبال آمادگی کامل قرار است نمایش برای نخستین 1330-25بار در لس آنجلس بروی صحنه برود.
جالب اینکه بدنبال چاپ خبر اختصاصی در جوانان و انعکاس آن در همه رسانه های ایرانی، سیل پیشنهادات ازسوی علاقمندان از سراسر امریکا،کانادا، اروپا آغاز شده تا بتوانند با این گروه قرارداد اجرای نمایش را ببندند.
مجله جوانان همچنان پیگیر این کار پرهیاهوی تاتری است و در هفته های آینده به ویژه در ماه ژانویه تصاویر اختصاصی گروه را از پاریس خواهیم داشت.