1451-59

گزارشی از گردهمایی ماه مارچ گروه حمایت خانواده
به سرپرستی دكتر شیرین نوروی

شنبه گذشته گروه حمایت از خانواده با مدیریت دكتر شیرین نوروی روز پرشور و حال دیگری را در بهار زيباي نوروزي پشت سر گذراند. این جلسه با استقبال جمعی از جوانان مواجه بود و البته مادر و پدرها و سالمندان نيز حضور پر رنگ و موثري داشتند.
برنامه با سخنرانی پربار و سودمند دكتر شيرين نوروي و آقای دكتر پیمان رئوفی روانشناس باليني در ارتباط با اهميت و حفظ احترام درباره حريم و زندگي خصوصي افراد آغاز شد. و با ذكر مثالهاي نه چندان دور از واقعيت توجه شركت كنندگان را به اين معضل جامعه جلب نمودند و در نهايت از آنها خواستند كه به جاي تفتيش در زندگي خصوصي دوستان و آشنايان و شايعه پراكني، در اين سال جديد بر روي اهداف زندگي خود تمركز كنند تا بدون اتلاف وقت و انرژي به موفقيت روز افزون دست يابند. همچنين از آنها خواست كه به گل هاي زندگي خود نگاه كنند و قدردان گل هايشان باشند. در ادامه اين گردهمايي خانم شكوفه امين كه مشاور حقوقي در امور ايرانيان خارج از كشور هستند اطلاعات فراوانی را به مدعوین راجع به حقوق خود در ايران دادند. همچنین خانم شكوه درویش در مورد تلاش و فعالیتهای مستمر سازمان “آرم” صحبت نمود و قطعه اي بسيار زيبا و دلنشين را دكلمه كردند و از كمك هايي كه به این سازمان انجام شده است قدردانی نموده و حضار را دعوت به حمايت از تله تام سازمان آرم كه در تاريخ ١٩ آپريل برگزار ميشود تشويق نمودند.

1451-60

1451-61

آقاي جمشيد عليمراد مهمان ويژه اين گردهمايي بودند و با صداي گرم خود، شور و هيجان، رقص و شادي را به شركت كنندگان تقديم نمودند. لازم است بدانيد جمشيد علیمراد از ده سالگى در برنامه كودك راديو كارش را شروع كرد در سن ١٦تا ١٧ سال با گروه معروف كينك گودلا تونه كار كرد سپس در همان ١٧ سالگى گروه اعجوبه ها اولين پاپ موزيك درست كرد و ترانه هاى او تمام در رديف پر فروش ترين آهنگ ها بود ، مانند ( مثل تور ماهى ها وبعد ميخوام برم كوه شكار اهو ،… بعد چه خوبه … بعد ميترسى … ) در سن ٢١ سالگى باآدامور خواننده فرانسوى در ايران دو نفرى كنسرت گذاشتند. ، و همين طور با آل بانو او در بيشتر هتل هاى 5 ستاره كازينو ها برنامه داشت. جمشيد در جامعه امريكائى با نام جيمى مراد معروف است او به 10 زبان حرف وترانه ميخواند،فارسي، ايتاليایی.. فرانسوى، اسپانيولى، عربى، عبری، پرتقالى، يونانى و …. بهر حال او در بيشتر شهرهای امريكا و اروپائى برنامه وكنسرت داشته و صداي جذاب و شنیدنی جمشيد عليمراد خواننده خوش صدا و بين المللي، روزی بیاد ماندنی را به جا گذاشت. در اين جلسه آقاي بابك خرمي كه هميشه در جلسات گروه حمايت خانواده، کیبرد مينوازند، افتخار همراهي و همكاري با اين عزيز را داشتند. در ادامه با شیرینی و میوه اهدايي وودلندهيلز ماركت از دوستان پذیرایی شد. حضور این جمع بزرگ نشانگر سازندگی خدمات دكتر شیرین نوروی و یاران همراه او در گروه حمایت از خانواده بوده است. گروه حمایت از خانواده در شنبه آخر هر ماه برنامه خواهد داشت و دیدار ما در در آخرین شنبه ماه آپريل به تاريخ ٢٥ آپريل با دو مهمان ويژه آقاي مهدي حقي خواننده جوان و آقاي دكتر كامران كامروا خواهد بود و با حمایت شما آقایان، بانوان وجوانان عزیز ادامه خواهد داشت . با سپاس دوباره از پشتیبانی شما هموطنان عزیز.
به امید دیدار شما شنبه ٢٥ آپريل و صحبت در باره موضوعات مورد علاقه شما
گروه حمایت خانواده از شما آقایان، بانوان وجوانان عزیزدعوت میكند تا در گفتگوی دوستانه و رایگان ما در آخرین شنبه هر ماه شركت جوئید.

818-344-6818
4926 Balboa Blvd, Encino

1451-62

1451-63