1463-93

به یاد محسن مرزبان
هنرمند فقید تئاتر

1463-90

همکاران محسن مرزبان در کارگاه نمایش 79، با حضور گروهی از هنرمندان تئاتر، شاعران و نویسندگان مقیم لس آنجلس، در همین یکشنبه 28 ماه جون، ساعت چهار تا شش بعد از ظهر در محل خانه فرهنگ و هنر ایران، گردهم می آیند ویاد این دوست و هنرمند عزیز را گرامی می دارند.
در این برنامه بخشی از بازیهای تئاتری و سینمائی او از طریق ویدیو به نمایش گذاشته میشود و تعدادی از شخصیت های هنری و فرهنگی درباره او صحبت خواهند کرد که از آنجمله اند:
عباس صفاری (شاعر)- نا صرشاهین پر(نویسنده)- پرویز کاردان- حسن خیاطباشی- مری آپیک – علی پورتاش- شهره آغداشلو وهوشنگ توزیع.
ورود برای علاقمندان آزاد است.

خانه فرهنگ وهنر ایران به سرپرستی آقای مرتضی برجسته واقع در:

20215 Saticoy Ave
Canoga Park CA, 91306

همین یکشنبه ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر

 

مسعود فروتن: تلویزیون ندیدن 
برای خیلی ها نوعی پزدادن شده!

1463-91

مسعود فروتن کارگردان و مجری وبازیگر سینما و تاتر و تلویزیون، را از سالهای قبل از انقلاب می شناسیم، فروتن همیشه از ذوق سرشاری برخوردار بود و جزو اولین فارغ التحصیلان کارگردانی تلویزیون در دهه 1350 بود، که در دهه 60 خیلی از سریالها، و تاترهای تلویزیونی چون: مثل آباد، سلطان و شبان، شایعات، استاد معمار، خانه ارواح را کارگردانی کرد.
فروتن را در سالهای اخیر به مجری گری وبازیگری در سینما هم کشاندند و یکی از برنامه های تلویزیونی اش یادگاری بسیار مورد توجه قرار گرفت، ولی او خود را همیشه بچه تاتر می داند.
فروتن می گوید اینروزها درایران، تلویزیون تماشا نکردن، برای خیلی ها نوعی پز دادن شده است!

فرهنگ شریف هنوز بستری است

1463-92

همانگونه که می دانید فرهنگ شریف نوازنده توانا و ماندنی و آهنگساز سرشناس، دو هفته ای است دربیمارستان بستری است و پزشکان هنوز درباره بهبودی نسبی او نیز سخنی نگفته اند. چون شریف بشدت ضعیف و آسیب پذیر شده است.
خانواده اش درایران گفتند اینکه او تار خود را فروخته تا خرج بیمارستان را بپردازد، درست نیست، گرچه هیچ سازمان و ارگانی به یاری او نرفته و تنها همکاران و دوستان قدیمی اش مرتب بربالین او هستند ولی فرهنگ شریف انسان مغروری است، هنوز فامیل و دوست و یاور دارد.
فرهنگ چند سال پیش سفری به لوس آنجلس داشت، مهمان بنیاد کیان ودکتر عطا منتظری بود. و با یاران قدیمی خود دیدارهایی داشت از جمله با معینی کرمانشاهی ترانه سرای ماندگار. برای فرهنگ شریف آرزوی سلامت داریم.