هانا پادک نیت مدل شد

نوه زوج بازیگر ایرانی، مهوش صبرکن و محمود پاک نیت، زیبایی خارق العاده ای دارد و این روزها تبدیل به یکی از مانکنهای خوشگل و کوچولوی ایران شده است.محمود پاک نیت دارای دکترای بازیگری است و سالهاست در سریالها و فیلم های ایرانی ایفای نقش میکند.

تولد لوکس و شاهانه

کتایون ریاحی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که چند سالی است از عرصه بازیگری خداحافظی کرده است، جشن تولد ۶۰ سالگی خود را در هتل مهر یزد و با حضور دوستان و خانواده اش بسیار باشکوه برگزار کرد.
وی چند سالی است که از بازیگری کناره‌گیری کرده و مشغول امور خیریه شده است. ریاحی که در سریال پربیننده یوسف پیامبر نقش زلیخا را بازی کرد از تولد خود هیچ عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر نکرده است، اما عکس‌ها و فیلم‌های این تولد در فضای مجازی بین کاربران دست به دست چرخیده است. این عکس‌ها و فیلم‌ها حکایت از لاکچری بودن و گران قیمت بودن این تولد می‌دهد. از مهمانان‌ ویژه این جشن میتوان به علی زندوکیلی خواننده مطرح این روزها اشاره کرد.

ماندانا سوری بستری شد

ماندانا سوری هنرپیشه طنز سریالهای محبوب چندی پیش از بی معرفتی همکارانش نالید او که به بیماری ام اس دچار شده و تا مرز نابینا شدن پیش رفت از مخارج درمان تا هزینه های اولیه زندگی نالید و اینکه همکارانش او را فراموش کردند. سوری که به علت بیماری کم کار شده است و به سختی راه میرود، چند وقتی است مجددا در بیمارستان بستری شده است با آرزوی سلامتی برای این هنرمند عزیز.

شهره لرستانی تحت مراقبت

 بی تردید یکی از بازیگران طنز ایران و بدون حاشیه شهره لرستانی است او که آماده میشد برای عمل اسلیو معده، بخاطر قرارگرفتن در فضای سرد بخاطر فیلمبرداری، بوی سیگار آدمها درفضای بسته و از همه مهمتر آلودگی شدید هوای تهران دچار بیماری آسم شده و تحت درمان است تا بتواند بدرستی نفس بکشد. این روزها آلودگی شهر تهران بسیار مشکل آفرین شده است.