1739-28

خلاقیت در محدویت

1739-29

در این روزها که محدودیت پوشش بانوان در ایران و استفاده از رنگ جنجال به پا میکند هنرمندانی خلاق دست به کار شدند تا با استفاده از طرح های محلی از شمال و جنوب، شرق و غرب ایران را با مد امروز ترکیب کنند تا هم لباس های زیبا و رنگارنگ اقوام ایرانی را زنده نگه دارند و هم نسل جدید را آشنا کنند با زیبایی و اصالت هنر دستی زنان ایران زمین..
باتیک با ایده ای جدید رنگهای شاد و زنده را همراه با سوزن دوزیهای زیبا و تلفیق لباسهای سنتی و مدرن بکار گرفته تا پدیده ای جدید را برای نشان دادن زیبایی های چشم نواز ایران به رخ بکشد و زنده نگه دارد تاریخ پوشش زنان کشورمان را که این روزها بی تفاوت از کنارش میگذریم از هنری زیبا، پر از رنگ و اصالت.
یکی از جالبترین و خلاقانه ترین کاری که کردند پوششی به نام سال کرونایی درست کردند پارچه ای با طرح مردم از تمام کشورها و تمام رنگها و ملیتها بود با ماسکی بر صورت .
باتیک سعی بر این دارد تا زنده نگه دارد این وسعت از هنر و زیبایی سنتهای ایران زیبا را که امروزه کمی با آن غریبه شده ایم …

شهرت به هر قیمتی

1739-30

پس از خبر جنجالی ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جنجال بزرگتر طلاقشان در زمانی بسیار کوتاه فضای مجازی را پر کرد این چند روز اخیر خبر خروج ریحانه پارسا و ظاهر شدندش با موهای کوتاه و نیمه برهنه غوغایی به پا کرد.
ریحانه پارسا اعلام کرد اصلا ازدواجی در کار نبوده و آنها تنها هم خانه بودند هجوم خشونت ها به سمت مهدی کوشکی سرازیر شد و او با عصبانیت گفت که پدرش صیغه محرمیت برایشان خوانده بود. ریحانه پس از خروج از ایران در حال افشاگریهای زیادی هست باید دید آیا اینها واقیعت دارد یا فقط برای شهرت و دیده شدن هست!!

فیلم «خورشید» نماینده سینمای ایران در اسکار

1739-32

هیئت معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار، فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی را به عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به آکادمی اسکار ۲۰۲۱ انتخاب کرد.
‎ از میان ۳ فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی، «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان و «یلدا» ساخته مسعود بخشی، فیلم «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی به عنوان گزینه نهایی انتخاب شده و با امضای اعضای این هیئت به عنوان نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.
فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی چندی پیش در بخش مسابقه جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و توانست جایزه استعداد نوظهور برای بازیگر نوجوانش (روح‌الله زمانی) را بگیرد.
مراسم اهدای جوایز اسکار به دلیل همه‌گیری کرونا با تأخیری دوماهه نسبت به زمان مرسوم همیشگی در اول اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود

پدر و پسری تقریبا هم سن و سال

1739-34

مهدی سلطانی و امیر آقایی که تقریبا هم سن و سال هم هستند در سریال آقازاده نقش پدر و پسر را دارند مهدی سلطانی متولد ۱۳۵۲ از شیراز و دارای دکترای تاتر از فرانسه هست و امیر آقایی متولد ۱۳۵۴ از ارومیه برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر هست. هر دو یکی از بهترین بازیهای خود را در سریال آقازاده ارائه کرده اند.