1329-64

1329-48

اینک حضور مجله جوانان و رادیو جوانان در محافل بین المللی، دوباره آغاز شده است.
این هفته گزارشگر جوانان در شب اهدای جوایز L. A Music Awardsحضور داشته و با چندین نفر از بزرگان و چهره های برجسته این شب بزرگ مصاحبه کرده است.

1329-49

ال بومن Al Bowman بنیانگذار و تهیه کننده فستیوال موزیک لس آنجلس که امسال بیست و دومین سال فعالیت خود را گذراند. چهره ای بسیار توانا، معتبر و شناخته شده در هنر است.
•پرسیدم: چه احساسی دارید؟

بسیار خوشحالم، این یک تجربه 22ساله است هر بار که جشنواره برگزار میشود، ما با استعداد و نبوغ های1329-50 تازه ای روبرو میشویم، خیلی از سوپراستارهای موزیک از همین جا آغاز کردند. شما بعنوان گزارشگر مجله جوانان، باید امشب حاضر باشید و قضاوت کنید کارنامه 22ساله ما را.
• از خودتان بگوئید؟
من 18 ساله بودم که به ارتش پیوستم تا رسم و رسوم کارهای سخت را بیاموزم،که درحقیقت بعدا کار در هالیوود آسانتر شد و برایم خیلی سودمند بود، این دوره بمن آموخت چگونه درجنگل هالیوود به کار خود ادامه بدهم. من ابتدا صاحب یک لیموزین سرویس برای هنرمندان معروف، چون مایکل جکسون، ویتنی هیوستن و آزی آزبورن بودم وبرایشان سرویس می دادم، تا در سال 1991 «بیل گازاری» که صاحب یک کلاب معروف برای اجرای خوانندگان مختلف  بمدت 30 سال بود، بمن گفت که آرزویش برگزاری یک فستیوال موزیک بوده از من خواست که این آرزو را دنبال کنم.
«ال بومن» می گوید موزیسین ها و خوانندگان را با توجه به تجربه و سوابق و توانایی هایشان برای این جشنواره انتخاب می کنیم.اصولا سیستم و خط مشی این جشنواره باهمه جشنواره های دیگر تفاوت دارد.

1329-51

برت والکو، کمدین، هنرپیشه، نویسنده و تهیه کننده است وبسیار خوشحال و سرحال است وحرفهایش با طنز خاصی همراه است.
• از او می پرسم: چه احساسی دارید؟
بسیار هیجان زده هستم و دلم میخواهد از این شب عبور کنم.
•  آیا تا بحال Host مجری جشنواره لس آنجلس بودید؟
این برای اولین بار است، ولی تا بحال مجری و برگزارکننده 1329-52برنامه های مختلف بوده ام.
• از خودتان بگوئید؟
من در برنامه های Tonight show تونایت شو،E، ساینفیلد Seinfield، بودم و درحال حاضر مجری Actors Entertainment،  Actors Eو  Actors Reporterو بسیاری دیگر هستم.
• چه موقع به کار تهیه کنندگی پرداختید؟
من بعنوان تهیه کننده، نویسنده وکارگردان فیلم کوتاه Fight Night بودم که برنده جوایزی هم شد و همین طور خالق Clown Town TV هستم در شبکه های ABC،NBC،CBC، برنامه هایی دارم.

1329-53

لیزاپانگز Lisa Panges برنده 3 جایزه شد:
 برای 1- Producers Choice Award For outstanding debut release
2- Video of the year 2012
3- Dance / Electronica Artist of the Year
لیزا با لباس زیبای خود و خیلی سرحال باچند همکار هنرمند خود برای مصاحبه آمد از او می پرسم:
• آیا شانس شما نسبت به دیگر آرتیست ها چیست و فکر می کنید که بیش از بقیه لایق بردن جوایز امشب هستید؟
خندید و گفت: چه سئوال خوبی، باید ببینیم، البته برای 1329-54دیگر آرتیست ها بسیار ارزش قائل هستم، ولی من نامزد 3 تا جایزه هستم وبسیار امیدوارم که جوایزی را از آن خود کنم.
•  آنطور که می دانم شماجوایز بسیار دیگری را هم گرفته اید، لطفا توضیح بدهید؟
سال 2000 جایزه با ارزش  Outstanding Intellectualls of the 21st. Century از سوی  IBC را دریافت کردم و سال 2012 جایزه The Da Vinci Diamondاز سوی IBC وهمچنین جوایز دیگری، تقدیرنامه ها و مدال هائی دریافت کردم.
• درباره آلبوم پرفروش خود بگوئید؟
آلبوم پرفروش Mind’s Eye برای من بسیار با ارزش بود و در رده بالایی قرار گرفت و توانستم جایزه Music Video of the Year را از آن خود کنم.

1329-55

دیوید آزبورن پیانیست وایت هاوس White Houseشناخته شده ، او برای 6 پرزیدنت وایت هاوس هنرنمایی کرده، از جمله اوباما، بوش، کارتر و کلینتون و برنده جایزه هنرمند سال در سال 2011 جشنواره موزیک لس آنجلس است.
• از او می پرسم: از احساس خود بگوئید. و وقتی که در وایت هاوس برنامه دارید؟
اتمسفر وایت هاوس همیشه برایم لذت بخش است وبسیار هیجان زده میشوم وقتی1329-56 که مهمانان کاخ را می بینیم، همیشه دکوراسیونی که برای اجرای برنامه تهیه می کنند دیدنی و جالب و در عین حال نفس براست.
• آیا برای پرزیدنت ها کار متفاوتی را عرضه می کنید؟
بله، البته تمام این ها بستگی به تقاضای مهمانان جشن هم دارد، بعضی آهنگ ها را خود پرزیدنت ها بر می گزینند، از جمله پرزیدنت کارتر همیشه آهنگ Imagine از«جان لنون» را می خواهد و «میشل اوباما» آهنگ کلاسیک   Over Jojedرا.
• چند البوم دارید؟ کدامیک ایده ال خودتان است؟
در مجموع 27 آلبوم دارم و آلبوم هایThese Dreams , Music of the nightبالاترین فروش را داشتند.

1329-57

«تهراه» را که نامزد و سپس برنده جایزه Christian Contemporary Artist of the year است دیدار کردم، زنی خوش برخورد و بسیار هیجان زده است.
«تهراه» یکی از هنرمندان متفاوت وپرقدرت موزیک در دو دهه اخیر و یکی از محبوب ترین آرتیست های جنوب غربی امریکاست و همچنین یکی از آرتیست هایی که درجشنواره برنامه اجرا کرد.
• می گویم شما جوایز بزرگی را در سال 2012 صاحب شدید؟
میگوید شانس این را داشتم که جایزه آرتیست سال Artist of the Year را دریافت کنم.
• می دانیم زندگی سختی داشتید، با کوله بار درد1329-58 گذشته چگونه می توانید هنرنمایی کنید؟
من در کودکی بسیار رنج برده ام ولی یاد گرفته ام که ببخشم و همین بمن انرژی وحس خوبی را می دهد که آهنگهایم را با احساس بخوانم و در دل مردم راه یابم. در زندگی زناشویی آشفته بودم، حوادث تلخ داشتم و آزار بسیار دیدم ترانه هایی سرودم که ریشه در وجودم داشت، آهنگ هایی ساختم و خواندم که از درد درونم می گفت، در یک مرحله از زندگی ظاهرا همه چیز را از دست دادم ولی برپای ایستادم و سرانجام از آن تونل سخت گذر نمودم و کوشیدم سمبلی باشم برای زن های دردکشیده در جهان.

1329-59

سمیرا را مثل همیشه زیبا، خوش اندام و مهربان دیدم، سمیرا زن ایرانی که در سال 2001 بعنوان زن شایسته ایرانMiss Iran در ملکه زیبایی Miss Exoti Lady World شرکت کرد و برنده زن شایسته جهان Miss Exoti Lady World شناخته شد.
• از او می پرسم در مورد حضورت در اینجا بگوئید؟
من از جمله اهداکنندگان جایزه به  Kat Karmer هنرمند 1329-60برگزیده امشب هستم.
از خودتان بگوئید:
بعد از برنده شدن به عنوان یک هنرمند شناخته شده (Celebrity) به جشنواره های مختلف، ردکارپت ها و مهمانی ها دعوت میشوم، بسیاری مواقع جایزه ای به من داده میشود و در بعضی اوقات من از طرف جشنواره انتخاب می شوم تا جایزه ای را اهدا کنم. من بیزینس جواهرات خودم را Samira Jewelry توسعه دادم و درحال حاضر بسیاری از هنرمندان شناخته شده Celebrites جواهرات مرا درمهمانی ها، ردکارپت ها و جشنواره ها بر تن می کنند.

 

Congratulations to:
Bob Degadillo for “Career Achievement in Photography.

With special thanks to Al Bowman, Susan Griffie, Liz Rodriguez, Ruthanne Ray, Guillermo Proano, Mollywood Hollywood.
و با سپاس فراوان از بیژن هنری

1329-61

1329-62

1329-63