shahla

كنسرت شهلا سرشار و احمدآزاد در ويلشر ايبل تياتر با حضور جمعيت بسيار، به شبي خاطره انگيز مبدل شد

 

شهلا سرشار در بخش اول برنامه، از پيشگامان خود، با اجراي ترانه هايي يادكرد

در بخش دوم شهلا سرشار و احمد آزاد آهنگهاي مورد علاقه مردم را  اجرا نمودند

 

shahla-1

يكشنبه شب گذشته 6‌ فوريه،كنسرت بزرگ شهلا سرشار و احمد آزاد به رهبري كاظم عالمي در ويلشر ايبل تياتر لوس آنجلس برگزار شد.
اين كنسرت پرشوركه بانظم خاص و اجراي خوب و دلنشين شهلا سرشار و احمد آزاد ارائه شد، يكي از شب هاي خاطره انگيز براي عاشقان موسيقي سنتي و بزمي بود،كه در آغاز مژده حبيبي به سابقه هنري شهلا و كاظم عالمي پرداخته و سپس دكتر سيروس مشكي درباره هنر و فرهنگ و ايرانيكا و شخصيت برجسته پروفسور  يارشاطر حرف زد وخود استاد بروي صحنه آمده و از استقبال مردم سپاسگزاري نمود.
اين كنسرت كه از سوي مركز ايرانيان و مركز ايران شناسي دانشگاه كلمبيا حمايت شده بود، در دو بخش اجرا شد، كه در بخش اول شهلا با لباس زيبا وآرايش دلنشيني از مينو بحري هماهنگ با آهنگهايي كه مي‌خواند روي صحنه آمد و در حاليكه كاظم عالمي با توانايي خاصي به رهبري اركستر كه شامل نوازندگان چيره دست بود به اجراي برنامه پرداخت.ابتدا با آهنگ محبوب >عاشقانه با دلم رفتار كن< از ساخته هاي استاد جهانبخش پازوكي شروع كرد، بدنبال آن حضور جهانبخش پازوكي روي صحنه هيجان وشوري بپاكرد.

shahla-3

شهلا سپس براي قدرشناسي و زنده كردن ياد پيشگامان خود، به اجراي ترانه هاي بياد ماندني:
 >بيا بياكجا سفركرديآنكه دلم را برده خدايامنم مجنون كويتواي بحالت< شعر يلدا و آهنگ بيژن قادري هديه اي از آلبرت مرادي را خواندكه با كف زدن مردم همراه شد و در پايان بخش اول مردسالار ساخته جهانبخش پازوكي را با همان شيريني هميشگي اجرا نمود.
بخش دوم برنامه با احمد آزاد و اجراي 4‌ ترانه آغاز شد كه شامل ترانه هايي از ايرج و  گلپا از جمله موي سپيد ساخته استاد پازوكي بود، بدنبال آن شهلا و احمدآزاد ترانه هايي دو صدايي زيبايي از جمله عهد شكن ساخته رستگار نژاد، يك آهنگ كردي، و مرغ سحر را اجرا كردند كه با اقبال مردم روبرو شد وهمه به شور آمده بودند، در پايان با تقاضاي مردم، احمد آزاد، آهنگ محبوب خود ساقي را خواند و شب خوش خاطره انگيزي را براي مردم بوجود آوردند.

shahla-4

شهلا سرشار در شب برنامه از خيلي از ياران خود سپاسگزاري كردودر يك گفتگوي تلفني نيز از ياران ديگر خود كه پشتيبان او در اين برنامه بودند سپاسگزاري نمود، از جمله ساسان كمالي، ثابت ايماني،  ناصر انقطاع، دكتر حسين نجفي و سوسن نجفي، از حميد و ماني شب خيز، ژينوس حكاك، همايون هشيارنژاد، پوري هوشيارنژاد، مرتضي قمصري، از مهين كريمي حكاك،خانم  معراج، از خانم وآقاي بابا اوف،خانم و آقاي وحيدي، فرح صفايي، خانواده هاي كلاهي و هرمز فارياب. و همچنين تشكر فراوان از مينو بحري( رنسانس) به خاطر ميكاپ و آرايش آن شب و ايزك فهيميان طراح لباس.