Mix1316-04

 

 

سعيد راد از قرنطينه سينمايي خارج شد

Mix1316-05

بـعد از سالها انتظار،  سعيد راد از قرنطينه سينمايي خـارج شـده و اخـيـرا قـرارداد بازي در چند فيلم تازه را منعقد نمود.
“سـعـيد راد” كه فيلم “گـيــرنـده” را آمـاده نـمايش دارد،  براي بازي در فيلم “چ” بــه كــارگــردانـي ابراهيم حاتمي كيا قرار داد بـسـت، كه در آن با فـريـبـرز عرب نيا و  مريلا زارعي همبازي است.
در ضـمـن شـنـيديـم صحبت از نمايش فـيلـم “سـاخـت ايران” بـه كارگرداني امير نادري  و بازي سـعـيـد راد در ايران است كه حدود 35‌ سال پيش علي مرتضوي آنرا در نيويورك ساخت

‌ساسان كمالي وطيف وسيع شنوندگان برنامه هاي او .

Mix1316-06

 

>ساسان كماليشيريني< كه در او ذاتي است،  برنامه هايي را ارائه ميدهد كه از پرشنونده ترين برنامه هاي راديو AM 670 محسوب ميشود. طرفداران او،  يكي از وسيع ترين طيف هاي شنوندگان راديو را تشكيل ميدهند. از زنان ومرداني ورزيده و كارآزموده و با تجربه و مسلط بر مسائل سياسي،  اجتماعي و ادبي فرهنگ ايران تا زنان ومردان عادي كه زندگي روزمره تمامي‌انسانهاي معمولي را دارند.
ازهنگام بازگشت افشين گرگين به مديريت راديو AM 670 برنامه ساسان كمالي،  برنامه روزانه خود را به تنهايي اجرا مي‌كند كه براي يك گوينده كاري سخت و طاقت فرساست، علاوه بر آن روزهاي جمعه يك برنامه دو ساعته  تحت عنوان (7‌ شب) از ساعت 7 ‌ تا 9‌ شب  دارد كه موج تازه اي از شنوندگان شبانگاهي را بدنبال خود ميكشد.
موفقيت راديوي فارسي زبان و ساسان كمالي، از مسائل مورد بحث روزانه اجتماع ايرانيان در هر نقطه است كه مي‌توانند صداي راديوي مذكور را بشنوند.

 

نمايشگاه عكسهاي كامبيز ضرغام در گالري سيحون

Mix1316-07

كامبيز ضرغام  از عكاسان برجسته اسـت بـا آوازهي جـهـانـي كه نمايشگاه هاي عكس هاي او در اروپا به ويژه پاريس برگزار شده و تائيد و تحسين منتقدان هنر وفرهنگ را همراه داشته است.
او مدتي است كه دچار عارضه ي بيماري كبد و كليه شده كه به تشخيص پزشكان بايد كبدو كليه اي سالم را جايگزين آن كرد از اينرو به مدت چهار ماه است كه در يـك بـيـمـارسـتان مجهز و تخصصي پاريس بستري است و در صف  انتظار بيماران كبد و كليه…
پزشكان براين عقيده اند كه در ايران وسايل معالجه او بيشتر فراهم است اما نياز به 70‌ ميليون تومان بودجه دارد كه تهيه آن براي خانواده امكان پذير نيست.
اما به يمن لطف مريم سيحون نمايشگاهي از عكسهاي او در محل گالري سيحون از روز شنبه اول سپتامبر به مدت يك هفته داير خواهد بود.افتتاح نمايشگاه از ساعت 6‌ بعد از ظهر خواهد بود.
از اينرو نياز به ياري دوستداران راستين آثار هنري خواهدبود.
آدرس گالري سيحون:90069

Melrose Ave., West Hollywood  CA 9007

 

سينايي ومهمان نوازي ايرانيان از مهاجرين

Mix1316-08

سينايي كه درست 6‌ سال است فيلمي نساخته،  بعد از 3‌ سال مطالعه و بررسي،  فيلم تازه خود را با نام >قطار زمستاني< درباره مهاجرين لهستاني،  زمان جنگ جهاني از شوروي به ايران جلوي دوربين مي‌برد.
سينايي مي‌گويد برخلاف رفتار معدودي از ايرانيان باگروهي از مهاجرين افغاني، ايرانيان در طول تاريخ چند هزار ساله خود هميشه پذيراي مهاجرين و پناهندگان بوده اند و در طي اين سالها ميليونها لهستاني، افغاني، عراقي و كويتي به ايران پناه آورده و با  انساندوستي و مهرباني و پذيرايي گرم ايرانيان روبرو شده اند واين فيلم هم قصه همين مردم و پناهندگان لهستاني است.