1537-31

گفتگویی با مسعود زندیـه مدیر کمپانی و اردشیـر فرح مشاور و همکار کمپانی
HOME BEAUTIFICATION WINDOWS AND DOORS

در رادیو جوانان و مجله جوانان

نصب در و پنجره های جدید با استانداردهای خاص و با امتیازات جدید، نه تنها در زیبایی خانه ها بلکه در پائین آوردن مصرف برق و گاز تاثیر بالایی دارد

باور اینکه در و پنجره چه نقشی در یک خانه و آپارتمان دارد، شاید برای خیلی از ما، هنوز جدی نیست، اینکه نیاز بیک تیم متخصص و با تجربه دارد، اینکه بهره از پنجره های استاندارد و شیوه نصب و رعایت همه اصول آن، چه نقشی در سلامت، در گرما و سرما و در مصرف انرژی دارد، برای خیلی ها روشن نیست.
این هفته به سراغ مدیران و دست اندرکاران کمپانیHOME BEAUTIFICATION WINDOWS AND DOORS رفتیم، با مسعود زندیه مدیریت کمپانی و همچنین اردشیر فرح موزیسین برجسته بعنوان طراح و مشاور کمپانی گفتگو کردیم، چون در کارنامه این کمپانی بیش از 1500 مشتری خوشحال و راضی پیدا کردیم.

1537-33

• می پرسیم با توجه به دو برادر متخصص و با تجربه با رهبری مسعود زندیه و همکاری یک موزیسین برجسته اردشیر فرح، خیلی ها برای اولین بار در جامعه ایرانی با کنجکاوی به این صنعت و هنر نگاه جدی دارند. شاید خیلی ها می خواهند بدانند این همکاری چگونه آغاز شده و ادامه یافته است.
مسعود زندیه می گوید: ما از نوجوانی با اردشیر عزیز دوست بودیم، فعالیت های او را دنبال می کردیم، همانگونه ما بدنبال رشته مهندسی ساختمان بعد هم زمینه تخصصی در و پنجره ها در استانداردهای تازه در حدود 18 سال پیش بودیم، اردشیر فرح دوست خوب مان هم نه تنها درعرصه هنر، بلکه مهندسی ساختمان، معماری، دکوراسیون داخلی تحصیل و تجربه اندوخت و سرانجام ما بعد از سالها دست همکاری به هم دادیم و این فرصت مغتنمی برای ما بود. اصولا دادن اطلاعات به جامعه ایرانی، حتی غیر ایرانی را اردشیر به دلیل ارتباطات وسیع خود با رسانه ها انجام میدهد و ما شاهدیم، مردمی که تا دیروز با خریدن درو پنجره، با استخدام یک کارگر ساده آنها را نصب می کردند ولی می دیدند هیچ چیز به هیچ چیز نمی آید، امروز به نقش استانداردهای جهانی این هنر آشنا شده اند.
• این استانداردها شامل چه زمینه هایی است؟
– اول اینکه نصب در و پنجره ها، باید با شیوه های جدید و مطابق استانداردهای حرفه ای نصب شوند، استفاده از بعضی شیشه ها، در انتقال انرژی و یا جلوگیری از هدر رفتن سرما و گرمای داخل خانه کمک می کند، اینکه چگونه می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

1537-35

• اطلاع داریم که شما از شیوه ساختمان سازی در کرمان الهام گرفتید که از هزاران سال پیش توانسته اند با شیوه ای ساده جلوی نفوذ سرما و گرما را به درون ساختمان بگیرند و یا بقولی کنترل نمایند.
– صد درصد ما از همان شیوه بهره و یا بقولی الهام گرفتیم، که اینروزها جهان به آن نگاهی جدی دارد و تازه می فهمند که طراحان و معماران ایرانی در هزاران سال پیش چه طرح هایی ارائه دادند.
شیوه نصب بکارگیری در و پنجره های ما نیز همان خاصیت را دارد مصرف گاز و برق را به شدت پائین می آورد، حتی به نصف میرساند، خیلی از مردم هنوز در این باره اطلاعات کافی ندارند و به اعجاز حرفه ای بودن این کار آگاه نیستند.
اردشیر فرح: من خوشحالم که از امکانات خود در رسانه ها به این کمپانی کمک می کنم و جالب اینکه دوستان خود من زمان عوض کردن در و پنجره های خانه ام شاهد بودند، که مسعود و کادر همکارانش که همه با تجربه هستند یکروز صبح آمدند و تا ساعت 3 بعد از ظهر بدون اینکه خرابی ببار بیاورند، بقولی گردوخاک برپا سازند، سریع، آسان و شیک در و پنجره ها را نصب کردند و همه دوستان مرا دچار حیرت و تحسین کردند.
همانطور که مسعود زندیه عزیز اشاره کرد، مهم ترین اصل این درو پنجره های استاندارد و جدید علاوه بر زیبایی ساختمان، روشن کردن اتاق ها و سالن ها، پائین آوردن مصرف برق و گاز است تا آنجا که اخیرا چند تن از مشتریان ما با ناباوری به آن روبرو شدند چون فنون خاصی را در نصب و انتخاب جنس در و پنجره و شیشه ها بکار گرفته میشود، که از اسرار کار این کمپانی است من خوشحالم که در همه زمینه ها، در کنارشان هستم و می بینم که کادر ورزیده و متخصص کمپانی علاوه بر در و پنجره ها، در ریمادل کردن و تغییرات «زون»ها نیز نقش مهمی دارند.

***

با شماره تلفن و وبسایت زیر
می توانید با این کمپانی تماس بگیرید:

714- 654-2358
www.myhomebeautification.com