1342-15

قسمت دوم

آقای دکتر خیلی ها می پرسند آیا بعد از این 1343-55عمل ها زن برای شوهرش یا دوستش کاملا طبیعی است وممنوعیت تماسی وجود ندارد؟ مسئله ای اتفاق نمی افتد جابجایی صورت نمی گیرد؟
اینها خیلی محکم وطبیعی بر سرجایشان هستند و در رابطه زناشویی هیچ خطری متوجه اینها نیست اما از نظر طبیعی بودن نتیجه کار باید طرف را زیبا بکند در ضمن کسی متوجه عمل نشود. هرچقدر ایمپلنت بزرگتر باشد مصنوعی تر است چه از نظرظاهر و چه از نظر حسی.
اینروزها خوشبختانه آقایان هم وارد گودشدند و هیچ فرقی بین خانم ها وآقایان نیست آیا شده آقایان هم برای بزرگ و کوچک کردن سینه هایشان مراجعه کنند؟
شایع ترین مسئله در مورد آقایان بزرگ ماندن سینه بعد از بلوغ است که در99.0درصدبه وضع طبیعی بر می گردد اما یک درصد بر نمی گردد و بعضی وقتها اینقدر این سینه ها بزرگ است که کاملا مشهود است. مریضی داشتم یک پسر 14-13 ساله ای بود سینه ای به اندازه ی دختر 16 ساله داشت و چون از نظر روانی خیلی ناراحت بود باید حتما عمل میشد و عمل نسبتا راحت و بدون درد است. خیلی وقت ها آقایان صبر میکنند تا 21-20 شاید این عارضه خودش برطرف بشود واگر نشد باید جراحی کرد.

1343-54

مهمترین مسئله در مورد جراحی برامدگی شکم وحجم چربی زیاد است که معمولا با لایپوساکشن یا تامی تاک انجام می شود شما این دو مرحله را چطور انتخاب می کنید؟
خانم هایی که حاملگی داشتند باید طبق قانون کلی تامی تاک شوند البته استثنا هم وجود دارد اما بزرگی شکم قبل از حاملگی چربی موضعی است که با لایپوساکشن می شود انجام داد اما در مورد بعد از زایمان چنین نیست گرچه خانم هایی هستند که حاملگی نداشتند اما چاق و لاغر شدن همان نوسان را در شکم ایجاد کرد، و شکم آویزان شد. یا خانم هایی که حاملگی داشتند اما چربی اضافی ندارند و فقط افتادگی دارند که با لایپوساکشن برطرف می شود.
معمولا وقتی تامی تاک انجام می شود مدت عمل چقدر است و بعد ازعمل چقدر جای عمل می ماند یا اون شخص چند وقت بعد از عمل می تواند سر کار برود؟
ممنونم که سئوال بسیار زیبا و به جایی مطرح می کنید، افتادگی شکم چندین نوع دارد از انواع خفیف تا درجه یک و شدید که در هر مرحله از این مراحل مختلف یک نوع عمل باید انجام بشود اما شایع ترین آن عمل تامی تاک است که تمام پوست و چربی از ناف تا ناحیه زیر شکم برداشته می شود 1343-56عضلات ترمیم می شود ناف همانجایی که هست آزاد می شود و پوست می آید پائین و ترمیم میشود و دوره ی نقاهت برای هر شخصی متفاوت است یکی بعد از 5-4 روز سرکار میرود. یک مهندس نساجی داشتم بعد از 5 روز از این کارخانه به اون کارخانه رفته و لی خوب به طور متوسط 10 تا 14 روز دوره ی نقاهت دارد که باید سر کار نروند و مراقبت کنند البته من هیچ بیماری را بعد از عمل  توی تخت نگه نمی دارم وهمان روز باید از تخت بیاید پائین و راه برود اما کسی که تامی تاک کرده به طور طبیعی  راه رفتن و از تخت بیرون آمدن بین 7 تا 10 روز برایش سخت است.
آیا جای عمل می ماند؟
سئوال بسیار مهمی است 90درصد بستگی به پوست شخص دارد بعضی ها را با ذره بین نمی شود پیدا کرد و بعضی ها مثل قیطون می مانه بخیه ها خیلی ریزه از زیر پوست را ترمیم می کند والان چسبی در دسترس ماست که متداوله که 3 ماه روی زخم قرار میگیرد هر 2 هفته یکبار عوض می شود این چسب ترمیم زخم را خیلی بهتر وسریع تر انجام میدهد با توجه به بیست و چند سال تجربه من این چسب ها خیلی موثر است.
بعضی از خانمها گله می کنند که در پوست وماهیچه های پایشان با توجه به بالا رفتن سن دچار برجستگی و فرورفتگی می شود آیا قابل ترمیم و درمان است؟
این سلولیت ها خیلی پیچیده هستند درمان قاطع ندارند اما بطور موقت با یک لیزر به  مدت یک سال از بین می روند اما دوباره برمی گردند اگر خانمها قبول کنند درمان قاطع و دائمی نیست و یک تا 2 سال دوام دارد می توانند استفاده کنند.
آقای دکتر سئوال آخر ارتباطی به جراحی ندارد شما یکی از حامیان هنرمندان راستین هستید و میدانیم شما وقتی هنرمندان حتی از ایران می آیند آنها را دور هم جمع می کنید و حمایت می کنید و امکانات مالی و یا حتی کاری برایشان فراهم می کنید این علاقه شما به موسیقی کلاسیک و سنتی از کجا می آید  و حتی شنیدیم  خودتان دستی در کار موسیقی دارید.
اگر هنرمندان این شانس را بمن بدهند خوشحال میشوم من معمولا به بیماران میگویم که من یک موزیسین هستم، در کارم هارمونی و ریتم و ظرافت وجود دارد من ازکوچکی با عشق موسیقی و هنر وادبیات بزرگ شدم و بزرگترین سرگرمی من بعد از جراحی، مشغول بودن با بچه ها و نوه ام، موسیقی و شعر است.
شما با چه سازی آشنائی دارید؟
با چند ساز آشنایی دارم عود- تار- سه تار- گیتار و سعادت این را داشتم با هنرمندان عالیقدری چون کاظم عالمی- فرهنگ شریف- امیرحسین – فریبرز عزیزی چند جلسه ای کار کردم. وقتی فرهنگ شریف اینجا بود یک ساز یحیی خان که فوق العاده است می خواست بگذارد اینجا و برود، من کمی با اون ساز زدم و گفت دکتر این برای دست شماست و افتخار این را به من داد و این ساز را در اختیار من گذاشت و گفت شما هیچوقت موزیک را کنار نگذار چون بهترین مدیتیشن است و واقعا برای من همینطور بوده وهست.
من سعی میکنم با هنرمندان خوب ارتباط نزدیک داشته باشم و تاجایی که بتوانم کمک کنم و این برای من افتخاری است.

تماس با دکتر روبن آبرامز:
1-800-7-ABRAMS
1-800-722-7267
310-276-7777
www.RubenAbrams.com