1606-137

مطلع شدیم که بخش فارسی کمپانی Star Alliance Capital که مرکز آن در قلب بازار سهام دنیا یعنی نیویورک قرار دارد یک سمینارآموزشی رایگان در تاریخ
25 MARCH 2018,
Time: 1:00 P.M. to 2:30 P.M.
به منظور آشنایی افراد با خرید و فروش شاخص های سهام ،طلا، نقره و یا نفت درسالن کنفرانس المپیک کالکشن Olympic Collection برگزار خواهد کرد. در این سمینار آقای دیوید رخشا با بیش از ۱۵ سال تجربه در امر خرید و فروش سهام و شاخص های بورس به معرفی محصولی جدید که در دنیای وال استریت وارد شده است میپردازد. به وسیله این روش های جدید اکنون امکان خرید و فروش سهام با سرمایه کم و سود بالا برای افراد میسر میباشد.
در هفته پیش مصاحبه ای با آقای دیوید رخشا داشتیم که ایشان در مورد این سمینار که میتواند کمک شایانی به افرادی که همیشه خواسته اند که وارد دنیای بورس شوند و همچنین افرادی که قبلا این کار را امتحان کرده ولی نتوانسته اند موفقیت لازم را کسب کنند توضیح داده اند.
• آقای رخشا لطفا در مورد این محصولات برای خوانندگان ما توضیح بفرمایید:
– بسیاری همیشه آرزو داشته اند که بتوانند وارد دنیای سهام و وال استریت شوند اما همیشه ترس داشته اند که یا قابلیت این کار را ندارند و یا اینکه ممکن است پول زیادی از دست بدهند. اکنون این محصولات جدید دسترسی به دنیای سهام را بسیار آسان کرده و با کمک فیلم های آموزشی که من به زبان فارسی تهیه کرده ام، هرکس میتواند استفاده از این ابزار را یاد گرفته و با یک سرمایه کم و تنها از طریق کامپیوتر به این کار بپردازد.
• آقای رخشا، گفتید یک سرمایه کم، میشود توضیح بیشتری بدهید؟
– علاقه مندان میتوانند بعد از یادگیری اصول صحیح خرید و فروش، می توانند حساب خود را حتی با یک سرمایه کم مثلا ۵۰۰ و یا حتی ۱۰۰ دلار باز کنند.
• برای یادگیری چه مقدار زمان لازم است؟
– به دلیل آشنایی چندین ساله ی من به احتیاجات یک معامله گر تازه وارد، من این فیلم های آموزشی را به زبان ساده که قابل درک برای تمامی افراد باشد تهیه کرده ام. به نظر من یک شخص عادی و بدون هیچ اطلاعات قبلی میتواند بعد از دیدن تمام فیلم های آموزشی من به زبان فارسی، که حدود ۲۵ ساعت میباشد، بین یک تا سه هفته کاملا با اصول خرید و فروش سهام اشنا شود.
• این کار را چه کسانی میتوانند انجام دهند؟
– همه ی افرادی که علاقمند به دنیای سهام هستند و میخواهند از نوسانات دنیای سهام پول خوبی به دست آورند میتوانند این کار را انجام دهند. خانم های خانه دار، افراد بازنشسته و دانشجویان به صورت چند ساعت در روز و یا تمام وقت و حتی شبها میتوانند به انجام خرید و فروش سهام بپردازند.
• لطفا بفرمایید چگونه میتوان در سمینار آموزشی شما شرکت کرد؟
– این سمینار رایگان بوده و در تاریخ زیر

SUNDAY MARCH 25, 2018
TIME 1:00 P.M. TO 2:30 P.M.

در المپیک کالکشن در آدرس زیر برگزار خواهد شد:

Olympic Collection
Olympic Blvd# 204,
west Los Angeles, CA 90064

شرکت برای تمام اشخاص بالای ۲۱ سال آزاد بوده، اما از دوستان عزیز خواهش میکنیم به دلیل محدود بودن جا از قبل صندلی خود را رزرو کنند. برای رزرو جا به ادرس وبسایت www.farsietc.com مراجعه فرمایید.

TEL: 818-495-8242

از پذیرفتن افراد زیر ۲۱ سال معذوریم

1606-138

1606-141