1466-71

1466-72

1466-73

1466-74

این هفته با «شعله فرخی» مدیر مرکز پژوهشی و تحقیقات پزشکی دکتر تورج رئوف پزشک متخصص و سرشناس ایرانی درباره امکانات تازه ای که این مرکز برای درمان بیماریهای مختلف در اختیار هموطنان گذاشته و همچنین آخرین پدیده های پزشکی وبقولی معجزات پزشکی و درمانی در رادیو جوانان و مجله جوانان گفتگو کردیم.
• می پرسیم با توجه به سابقه طولانی فعالیت های پزشکی دکتر رئوف و پایگاهی که در میان دو جامعه ایرانی و امریکایی دارد و اینکه مطب و مرکز تحقیقاتی دکتر رئوف به خانم ها و آقایان در همه سنین ارتباط دارد و اینکه شنیدیم در این مرکز پژوهشی موفق به تحقیق و استفاده از داروها ودرمان های مؤثری شده اند از شما که در این مرکز مسئولیت هایی بعهده دارید باید بپرسم که چه خبرهایی برای خوانندگان مجله و شنوندگان رادیو جوانان دارید؟
شعله فرخی: دکتر تورج رئوف بیش از 30 سال است در مطب های خود به ویزیت بیماران مشغول است، در طی 25 سال گذشته محصولات و تولیدات زیبایی دکتر رئوف که بطور اختصاصی تهیه میشود، مورد بهره بردای پزشکان و متخصصین پوست مختلف در سراسر امریکا، اروپا، کانادا قرار می گیرد و آنها با سفارش این تولیدات زیبایی و پوست، لیبل ونام خود را بر آن می گذارند.
مرکز پژوهشی و تحقیقاتی دکتر رئوف شامل چند بخش: بخش پوست، داخلی، زیبایی پوست است که علت تحقیق و فعالیت دکتر رئوف در زمینه بیماریهای داخلی این است که خیلی ناراحتی های پوستی، ناهنجاریها، زخم ها، حساسیت ها، ریشه داخلی دارد. بیشتر کسانی که جوش های مختلف پوستی ، اگزما، لکه های پوستی، دارند، شاید از ناراحتی های داخلی شان ریشه بگیرد.
در این مرکز فقط بعنوان یک پزشک متخصص پوست عمل نمی شود، بلکه بروی همه ناراحتی های داخلی مورد تحقیق است در این مرکز، چکاپ کامل، ایکس ری، اولتراساند و بسیاری از آزمایشات حساس انجام می گیرد.
بخش های حساس چون سرطان پوست، واریس پا، بیماریهای مو و ناخن، سوراسیس، اگزما، قارچ های پوستی، در آن مورد بررسی و تحقیق و یافتن درمان های تازه است.
دراین مرکز و مطب ها، از درمان کامل لکه های پوست، جوش ها، انواع جراحی های پوست در مطب، بهره ازلیزرهای مختلف برای درمان همین ناراحتی ها، لیزرهای بسیار جدید برای جوان سازی، بازسازی پوست مورد بهره قرار می گیرد و شیوه های جدید لیزری برای هموار کردن و سفت کردن پوست در دسترس است و نتایج درخشانی داده است در کنار آن تزریق های مختلف از جمله بوتاکس و جوویدرم، برای جوان سازی پوست انجام میشود.

یک مورد معجزه آسا
اخیرا در این مرکز تزریقاتی انجام می شود، که با تائید FDA، می تواند بطور معجزه آسا، افتادگی و شل شدن و چربی های زیر چانه و گردن را کاملا از میان ببرد این عمل چنان اعجاب آمیز و کامل است که آنرا، معجزه تازه پزشکی لقب داده اند و بزودی بطور رسمی از طریق همین مرکز و مطب دکتر رئوف اعلام میگردد.
• در مورد تولیدات به قولی محصولات این مرکز بیشتر توضیح بدهید.
– همانطور که اشاره کردم، در مرکز پژوهش های پزشکی دکتر رئوف، کرم های مخصوصی تولید میشود که برای پوست، مو، دست ها، بازسازی و جوان سازی پوست بکار میرود.
2 سال است محصولی برای رویش موها تهیه شده که نتیجه درخشانی داشته، و کسانی که از آن استفاده کردند با توجه به مدارک پرونده شان، شاهد یک اعجاز بوده اند.
در این میان کرم های دکتر رئوف با توجه به نوع پوست و سن و سال و فضای زندگی شان متغیر است و دکتر رئوف از همان قدم اول تاثیر این کرم ها برای بیماران دنبال می کند.

شیوه پذیرش بیماران و درمان رایگان آنها
شعله فرخی درباره مرکز تحقیقی دکتر رئوف می گوید: در این مرکز که از مطب ما جداست، شامل پزشکان متخصص، پرستاران با تجربه و آسیستان های دوره دیده که جمع شان بالای 12 نفر است بروی زمینه های مختلف داخلی، پوست و داخلی و… تحقیق می کنند.
دراین مرکز بیماریهای مختلف مورد بررسی و درمان قرار می گیرند:
1- کلسترول.
2- بیماری قند.
3- میگرن.
4- آرتروز و پوسیدگی استخوان
5- افرادی که براثر مصرف زیاد سیگار دچار بیماری خاصی شده اند.
6- افرادی که ناراحتی معده، روده، یبوست دارند.
7- مبتلایان به ناراحتی های پوستی چون، اکنه، سوراسیس، قارچ پوستی، لکه های پوستی و سرطان پوست هستند.
این افراد میتوانند با ما تماس بگیرند تا آنها را به مرکز تحقیقات پزشکی دعوت کنیم این افراد وقتی پذیرفته میشوند همه مراحل عکسبرداری ها، آزمایشات، چکاپ ها، درمان ها وآزمایشات مجانی است و حتی برای عده ای که نیاز به هزینه رفت و آمد دارند مبلغی پرداخت میشود.
این مرکز به جرات یکی از حرفه ای ترین و تخصصی ترین مراکز تحقیقی و درمانی است، که هر کس به آن مراجعه کرده، هیچگاه به هیچ مرکز دیگری نرفته است.
این مرکز هزینه های سنگینی را پذیرفته، ولی چون دکتر رئوف همه مسائل انسانی را دنبال می کند در ضمن مراکز تحقیقات پزشکی دولتی نیز در این زمینه ما را یاری می دهند، انجام این مراحل پیش میرود، چون خیلی ها با مراجعه به این مرکز برای یک نوع بیماری متوجه میشوند که چه بیماری های پنهانی دارند که این مرکز آنها را شناسایی و درمان میکند.
ایرانیان که کمتر از 30 درصد از مراجعین این مرکز تحقیقاتی هستند، در طی دو سه سال اخیر با اعجاز این مرکز آشنا شده اند. امریکائی ها و دیگر ملیت ها نیز مرتب در حال مراجعه به این مرکز هستند چون هیچ مرکزی این همه امکانات برگزیده ای از همه نوع آزمایش، چکاپ گرفته تا درمان های طولانی و تهیه داروهای مختلف بدون نیاز به بیمه و پرداخت دیده نمیشود.
ما دراین مرکز ضمن مطالعه و بررسی بروی داروهای مختلف، که همه در کانادا و اروپا مورد استفاده و تائید مراکز بهداشتی بوده و اینک در امریکا هم تائید میشود، به معجزه دیگری هم می رسیم، آنهم اینکه بعضی از این داروها، بیماریهای دیگری را در مسیر خود درمان می کنند که کسی حتی فکرش را هم نمی کرد.

افرادی که می خواهند به مرکز ما مراجعه کنند می توانند با شماره و آدرس زیر تماس بگیرند.

818- 788-5060
16133 Ventura Blvd # 340
Encino CA 91436