1386-33

1386-34

بدیدار کورش هنرمند سرشناس، با سابقه طبابت در زمینه دندان سازی، سینما،نقاشی، مجسمه سازی و بالاخره شهرت در عرصه تبلیغات بین المللی میرویم، گالری کورش در آگورا هیلز غرب لس آنجلس  در مسیر فری وی 101 است. از لحظه ورود متوجه گلدان های زیبایی می شویم که کورش با تهیه گلدان و تزئین گلها، شیوه تازه ای ابداع کرده است، سپس وارد یک گالری بزرگ می شویم که از 19 دسامبر تا 19 ژانویه با حضور هنرمندان جوان و آثارشان برپا شده است.
درون گالری با طرح های جالب و بسیار متفاوتی روبرو هستیم،مجسمه های کوچک و بزرگی از جنس طلا، مس، گچ، تابلوهایی از شخصیت های برجسته چون گاندی و ماندلا.
خود می گوید: من کورش جدی هستم، در تهران بدنیا آمدم از دانشگاه ملی تهران فارغ التحصیل شدم، در رشته پروتز ساخت دندان، سالها در ایران و در خارج فعالیت داشتم، تا سرانجام به هنر روی آوردم، این نمایشگاه را از حدود یک سال پیش با یاری دوستان و آشنایان از صفر شروع کردم، تا 6ماه پیش کارهای خودم در زمینه نقاشی، مجسمه، جواهرسازی و … بود و بعد درها را بروی هنرمندان بین المللی باز کردم.هنرمندانی از هلند، ایران، امریکا… که جرمی لیسینگ، ملیسا تیلر، لی مونچی وهنرمندان ایرانی سروش پاینده ، آرمینه که کارهایشان دراین گالری درخشید. این نمایشگاه یک ماه از ساعت 12 ظهر تا 7 شب و جمعه و شنبه از 6تا 9 شب بروی همه باز است.

Kourosh Fine Art Gollery
28219 Agoura Rd. #50
Agoura Hills CA 91301
(805) 905-9997
www.kouroshArtGallery.com

من در اینجا آماده توضیح درباره تابلوها و هنر نقاشی و مجسمه سازی هستم چون این گالری به مردم و به هنرمندان تعلق دارد من می توانم به هنرمندان جوان و همه آنها که قصد برگزاری آثار هنری خود را دارند کمک کنم.

1386-36

• دیدن آثار هنرمندان غیر ایرانی در کنار هم، خبر میدهد که در دنیای هنر، مرزی و زبانی وجود ندارد همه با یک زبان حرف می زنند، و به یک سرزمین هنر تعلق دارند، من کار زیبای سروش را دیدم کار بسیار جالب آرمینه را دیدم.
– همه آنها که کارهای ماندلا و گاندی سروش را دیده اند، با تحسین و حیرت به تماشا ایستاده اند، همه کارهای این نمایشگاه از دیدگاههایی برخوردار است. من می کوشم این نمایشگاه، پایگاه معرفی چهره های توانای این هنرها باشد. خوب می دانم چه هنرها و توانایی هایی در میان جامعه ایرانی وجود دارد، خیلی ها هنوز ازکارهای مس و از زرگرها، از فرش های زیبا وحیرت آور ایرانیان خبر ندارند کارهایی که کپی هم نمیشود، همه اصل و اورژینال است.
• اجازه بدهید درباره سوابق هنری شما حرف بزنیم، اینکه درزمینه دندانپزشکی و دندانسازی سابقه دارید، در هالیوود کار کردید در تبلیغات فعالیت دارید.
– همانطور که اشاره کردم در دانشگاه ملی رشته پروتز را نزد اساتید بزرگی گذراندم در سال 1985 بعنوان «استانتمن» در فیلم های هالیوودی کار کردم. بعد به کارهای تبلیغاتی روی آوردم، که اخیرا یک تبلیغ بسیار پرهزینه درباره یک شرکت تلفن چینی انجام دادم که اینروزها در چین محبوب ترین تبلیغ است! و من بعنوان یک چهره سرشناس، میان مردم محبوبیت دارم.  اخیرا نیز پیشنهاد بازی در فیلم های تبلیغاتی زیادی دریافت کردم که هنوز درحال مطالعه هستم.