1576-89

جستین بیبر پیشتاز در امور خیریه

1576-90

اطرافیان عقیده دارند جستین بیبر خواننده جوان به کلی تغییر روش در زندگی خود داده است. جستین علاوه بر تقویت باورهای مذهبی خود، برای پرهیز از مواد مخدر و هرگونه سرکشی و عصیان نوجوانی، اخیرا در بسیاری از گردهمائی ها و جمع آوری کمک برای بنیادهای خیریه پیشگام شده است.
جستین هفته قبل در یک مسابقه بسکتبال سلبریتی ها در مدیسون اسکوئر گاردن نیویورک با چهره های معروف دیگر همراه شد و میلیونها دلار جمع آوری کردند.

هیاهوی کنسرت آریانا سعید خواننده محبوب افغان

1576-91

آریانا سعید خواننده محبوب افغان سرانجام در برابر هجوم مقامات مذهبی و مخالفت هایشان، کنسرت بزرگ خود را به مناسبت نود و هشتمین سالگرد استقلال افغانستان در کابل برگزار کرد درحالیکه بدلایل امنیتی به جای هزاران نفر، صدها نفر حضور داشتند.
قبلا مقامات امنیتی در مورد تامین امنیت کنسرت هشدار داده بودند قرار بود کنسرت در ورزشگاه غازی در مرکز شهر کابل برگزار شود ولی به دلیلی کنسرت در هتل اینترکنتینانتال برپا شد.
در کنسرت آریانا از همه سنین آمده بودند، از دختران و پسران نوجوان، جوان، پدر ومادرها و حتی پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها حضور داشتند و آریانا لباسی به رنگ پرچم ملی افغانستان به تن کرده بود و قبلا نیز اعلام شده بود همه عواید این کنسرت به آوارگان منطقه میرزا اولنگ که با هجوم طالبان 56 انسان بیگناه کشته و 500 خانواده آواره شدند اهدا میشود.

تا لبه جدایی رفتند

1576-92

• شایع است رایان گازلین واوا مندز، تا لبه تیغ جدایی هم رفتند ولی به دلیل عشق عمیق شان، دوباره به هم پیوستند.
اوا که بخاطر رایان و نگهداری از دو فرزندشان اسمیراندا 2 ساله و امادا یکسال ونیم ماهه در خانه ماند و دور فعالیت های سینمایی خود را خط کشید، بدلیل سفرهای طولانی رایان به نقاط مختلف جهت بازی در فیلم ها و شایعات رابطه با یکی دو همبازی، ایندو را که هنوز رسما ازدواج نکردند به سوی جدایی برد. ولی از 2 هفته قبل دوباره دست در دست هم همه جا دیده میشوند و همچنان اوا پیشنهاد بازی در فیلم ها را رد می کند.

انگشتری که مرتب غیب میشود!

1576-93

• شایع است مایلی سایروس و لیام همسورت، بیش از 4 بار انگشتری نامزدی را به دست کرده و بدلایلی در آورده اند!
مایلی 24 ساله و لیام 27 ساله، مسئله نامزدی و حتی ازدواج احتمالی خود را به اطلاع فامیل رسانده اند وحتی پدر بزرگ 88 ساله لیام نیز این وصلت را تائید کرده است. از سویی ایندو از سال 2013 تا امروز با وجود جدایی های موقت، تن به رابطه جدی با کسی نداده اند ولی انگار هر دو از ازدواج هم واهمه دارند چون مادر مایلی عقیده دارد ازدواج دشمن عشق است ولی در هر صورت بدلیلی انگشتری نامزدی دو سه ماهی است در دست آنها جا خوش کرده و امید ازدواج بیشتر شده است.