1707-44

درگذشت یکی از پیشتازان ریاضی در ناسا

1707-45

کاترین جانسون ریاضی دان نامدار سازمان فضایی امریکا NASA هفته قبل در سن 101 سالگی در ویرجینیا درگذشت.
کاترین جزو یک گروه زنان سیاهپوست امریکایی و از پیشتازان ریاضی بود که به پرواز الن سپارد و جان گلن دو فضانورد امریکایی کمک کرد و از زندگی او و دیگرگروهش فیلم موفقی بنام Hidden Figures در سال 2016 ساخته شد که تاراجی هنسون نقش او را ایفا کرد. کاترین موفق به دریافت نشان های ارزشمندی از پرزیدنت اوباما شد.

دنیا شاهد مراسم یادبود کوبی بود

1707-50

هفته گذشته نه تنها امریکا، بلکه جهان شاهد مراسم یادبود کوبی برایانت و دخترش جیانا و دیگر قربانیان حادثه سقوط هلیکوپترشان در استیپل سنتر لس آنجلس بودند و دراین مراسم ویژه و با شکوه ونسا همسرکوبی با احساسات خاص و بسیار اشک انگیز از او و دخترش سخن گفت و بسیاری از چهره های معروف چون مایکل جوردن، جنیفرلوپز، بیانسه را به اشک نشاند و هنرمندان نامدار چون بیانسه، کریستینا اگیلرا، الیشیا کیز به اجرای آهنگهایی پرداختند و جیمی کیمل نیز با اشک از کوبی یاد کرد.
مایکل جوردن گفت با مرگ کوبی برادرکوچکم یک تکه از وجود من نیزرفت.

سرانجام Friendsجلوی دوربین میرود

1707-48

بعد از 15سال، بازیگران سریال محبوب دوستان Friends جلوی دوربین میروند تا خاطره سالهای دور را زنده کنند و درماه می نیز از HBO پخش شود.
جنیفرانیستن، کورتنی کاکس، مت لی بلانک، لیزا کودرو، متیوپری ودیوید شویمر که از سال 1994 تا 2004 دستمزدهای میلیونی می گرفتند، اینک معلوم نیست این بارچه دستمزدهایی طلب کرده اند.

پای بریتنی اسپیرز شکست

1707-47

چهارشنبه گذشته پای بریتنی اسپیرزهنگام رقص ویدیویی، شکست و بلافاصله توسط سم اصغری روانه بیمارستان شد.
بریتنی 38ساله، لحظات این رویداد را که استخوان پایش را دچار شکستگی کرد بصورت ویدیو به دوستداران خود نشان داد. خوشبختانه این حادثه بعد از پایان این موزیک ویدیو رخ داد و او اینک ناچار به پوشیدن کسکت است.

جستین بیبر رکورد  الویس پریسلی را شکست

1707-51

جستین بیبر خواننده 26 ساله رکوردی را که الویس پریسلی 59 سال پیش برجای گذاشته بود، بعنوان جوان ترین خواننده شکست.
الویس 26 ساله بود، که هفتمین آلبوم پرفروش خود Blue Hawaii را در سال 1961 در زمان کوتاهی به بازار داد.
بیبر با آلبوم Changes رکورد الویس را شکسته درحالیکه او در 16سالگی سال 2010 آلبوم My World به بازار داد و سپس با آلبوم های بعدی صدرنشینی خود را ادامه داد.

نارضایی از اقدامات عجولانه
مگان وهری

1707-52

• شایع است کنارگذاشتن القاب درباری توسط هری و مگان، گروهی را در انگلستان شدیدا دلخور کرده است.
اقدامات سریع و خلاف جهت مقررات دربار توسط مگان، از همان آغاز بسیاری از درباریان و مقامات دولتی وحتی رسانه های انگلیسی را عصبانی کرد و به مرور این دلخوری به میان مردم نیز کشیده شد، ولی هری و مگان با تکیه به حمایت دوستان با نفوذ خود چون اوپرا وینفری، بر تصمیمات خود ایستادند، با ترک دربار به ونکوور رفتند و گفتند دیگرهیچ حقوقی از دربار نمی خواهند و خود میخواهند با بیزینس شخصی شان، آینده خود و فرزندشان آرچی را بسازند. در طی ماههای گذشته خیلی از روزنامه نگاران و هنرمندان چهره های معروف نارضایی خود را از اقدامات سریع و عجولانه مگان نشان داده اند.