1733-64

«کتی هولمز» این بار براستی عاشق شده است!

1733-65

کتی هولمزستاره 41ساله سینما، بعد از گذراز زندگی با دو سوپراستار: تام کروز و جیمی فاکس، اینک واقعا عاشق شده وازظاهرشدن جلوی دوربین ها هم واهمه ندارد.
کتی که خود ناگهان با وجود داشتن دخترش سوری، ازتام کروز جدا شد وعلت آنرا هم هیچگاه توضیح نداد، از 6 سال پیش رابطه ای عاشقانه و پنهان با جیمی فاکس 52ساله داشت ولی کوشید ازجلوی دوربین ها و شبکه های خبری دورباشد و بعد هم درجون سال 2019 ازجیمی جدا شد و در تمام این مدت هم با هیچکس دیده نشد.
ظاهرشدن ناگهانی او جلوی میدیا، آنهم با یک جوان گمنام 33ساله همه را دچار حیرت کرد چون امیلیو ویتولو یک شف تازه و صاحب یک رستوران است که بدجوری دل کتی را برده است.
امیلیو قبلا با دختری بنام ریچل امانز نامزد بود و تدارک ازدواج هم دیده بودند، ولی دیدار با کتی همه چیز را بهم ریخت وازسویی پدر امیلیو صاحب اصلی رستوران «مالائو» در نیویورک، همه خانواده از جمله امیلیو را شریک و سهیم کرده و با این رابطه نیز موافق است.
کتی میکوشد تا امیلیو را با سوری دختر14ساله خود آشنا کند چون این بهترین آشنایی و رابطه بسیاربرایش اهمیت دارد.

جکی چن ازساختمان اش اخراج شد

1733-66

جکی چن هفته قبل ازیک مجموعه آپارتمانی درپکن اخراج شد، جکی این مجموعه را در سال 2007 با تخفیف 2میلیونی به مبلغ 5 میلیون دلارخریداری کرد و برای صاحب ساختمان کلی فیلم تبلیغاتی بازی کرد ولی درآن زمان سند ساختمان به او انتقال داده نشد و درمدت 14سال مالیات هم پرداخت نشد و حالا مقامات قضایی پکن، جکی و خانواده اش را از ساختمان بیرون انداختند چون سندهای اصلی بنام او نیست و مالیات هم پرداخت نشده است.
جکی با یک وکیل معروف شکایت خود را دنبال می کند.

«جان دیوید واشینگتن» جا درپای پدر دنزل می گذارد

1733-67

برخلاف بعضی خبرها، جان دیوید واشنگتن پسر دنزل واشنگتن، درواقع با نفوذ پدرش بازیگر معتبر روز شده و این خود جان است که پیش میرود.
جوان پرقدرتی که چند سال در تیم فوتبال سنت لوئیز درخشید. جان دیوید 36ساله که با فیلم جدید Tenetچنان گل کرده که همه راههای آینده خود را هموار کرده است. چون قدرت بازیگری او و رقابت با دو هنرمند جوان دیگر، جا افتادن در نقش اش، او را به سویی می برد که سریعتر از پدرش به شهرت و اعتبار برسد.
جان همه موفقیت خود را مدیون تشویق های مادرش پالتا و راهنمایی پدرش دنزل است و خود می گوید پدرم بهترین بازیگرهالیوود است و من از او الگو برمی دارم، شانس من حضور در فیلمی بود که بازیگر مورد علاقه من رابرت پتین سن نیزحضور داشت و ما با هم فیلم را کامل کردیم.