1432-65

چرا ناگهان رسانه ها در مورد
استفن کالینز سکوت کردند؟

1432-66

• شایع است بدلایل خاصی ناگهان رسانه ها در مورد استفن کالینز، که متهم به روابط جنسی با دختران زیر 15 سال بود، سکوت کردند.
استفن کالینز که بخاطر نقش های ویژه اش در قالب کشیش، پدر مهربان، شوهر فداکار در سریال Seventh Heaven به محبوبیت رسیده بود، ناگهان همسر طلاق گرفته اش اسراری را فاش ساخت که خانواده ها را تکان داد.
اینکه کالینز در طی سالها با دختران زیر 18 و حتی 15 سال رابطه و یا تماس جنسی داشته است و درواقع بلور باورمردم را شکست و حتی در آستانه محاکمه و زندان قرار گرفت.
شنیدیم در پشت پرده، کالینز دوبار اقدام به خودکشی کرد و همین سبب شد رسانه ها به احترام گذشته خوب او در تلویزیون و سینما و همه بازیگری اش، سکوت کنند.

1432-71

1432-64

هیاهوی تصاویر عریان کیم کارداشیان، او را یکبار دیگر در سطح جهان، بحث انگیزترین چهره تلویزیونی کرد، تصویری که ابتدا با یک لباس بقولی روغنی و بدن کاملا روغنی، با باسن برآمده که حتی برویش لیوان شامپاین هم جای گرفته، ناگهان بروی آن لاین در مجله Paperو بعد بروی اینترنت و فیس بوک و همه سوشیال میدیا ظاهر شد و بعد باسن عریان خود را به رخ کشید.
بلافاصله گروهی از متخصصین زیبایی و جراحان پلاستیک نظر دادند که کیم کارداشیان با تزریق چربی در ماهیچه ها، سیستم های جدید لیفتینگ در قسمت های بالا و پهلوهای باسن خود، این شکل و شمایل جدید را با قالب گیری های جدید ساخته است و عده ای هم این پستی و بلندی ها را با سلیکان همراه دیدند.
این نوع عمل ها بعد از یکی دو هفته، بمرور شکل می گیرد و حالت طبیعی پیدا می کند ولی همیشگی نیست! البته کیم در سال 2007 هم برای پلی بوی تصاویر عریان گرفت و چند ماه قبل هم خبر داد که در این زمینه برنامه ریزی هایی کرده است.
بدنبال ارائه این تصاویر چند کارشناس زیبایی و چند جراح پلاستیک دیگر هم نظر دادند که اندام ارائه شده کیم، طبیعی نیست، مسلما در عکس ها از گوشه و کنار آن بریده شده وگرنه هیچ زنی با چنین اندامی بدنیا نمی آید و برجای نمی ماند.
چند صاحب نظر هم عقیده دارند این اقدام کیم کارداشیان، ضمن اینکه هیاهوی جهانی داشت، ولی آخر خط کیم نیز بحساب می آید، چون او دیگر چیزی ندارد که رو کند واز این به بعد باید خود را برای یک دوره طولانی یکنواختی آماده سازد که منجر به کم رنگ شدن و از صحنه خارج شدن کیم کارداشیان خواهد شد.

اعترافات سکسی لی گرانت

1432-67

• شایع است اعترافات لی گرانت ستاره 87 ساله سینما، در کتاب خاطرات خود I Said Yes to Everything دست خیلی ها را رو کرده است.
لی گرانت در این کتاب نوشته دست رد به سینه کسی نزدم! البته منظورش سوپراستارهاست!
لی می نویسد در فیلم Shampoo وقتی با وارن بیتی همبازی شدم و او گفت دیوانه من شده، من دیگر تامل نکردم و به آغوش او پناه بردم! بعد وقتی مارلون براندو در سال 1949 مرا سوار بر موتورسیکلت خود کرد و به یک کلاب برد، من از او جدا نشدم.
گویا لی بطور ضمنی از 20 سوپراستار دیگر هم نام برده که بمرور دردسرساز شده است.

مریلین مونرو خودکشی نکرده است

1432-69

• شایعات کتاب خاطرات تازه ای، خبر میدهد که مریلین مونرو خودکشی نکرده است! در پشت پرده رازهای دیگری نهفته است!
در کتاب تازه «مریلین مونرو روز به روز» به مسائلی پرداخته میشود که تا امروز کمتر کسی درباره اش خوانده و یا شنیده است.
از جمله اینکه مریلین درست روز قبل از مرگش چکی به مبلغ 22880 دلار برای خرید مبلمان تازه اش پرداخت که بسیار او را هیجان زده کرده بود و یک دکوراتور تازه استخدام کرده بود که خانه اش را بکلی تغییر بدهد.
مریلین که بدلیل غیبت های پیاپی از کار فیلم جدید Something’s Got to Give کنار گذاشته شده بود قرار گذاشته بود روز بعد با تهیه کننده فیلم دیدار کند از سویی در روز مرگش از دفتر خاطرات روزانه خود نامه ای برای شوهر سابقش جو دیماگیو نوشته بود که اگر من بتوانم تو را خوشحال کنم من بر مشکل ترین مسئله زندگیم فائق آمده ام. وی همزمان با طراح لباس خود قرار لباسهای تازه ای گذاشته بود.

همت رابرت دانی سبب نجات پسرش شد

1432-70

• شایع است همت و اقدام بموقع رابرت دانی جونیور سبب شد تا پسرش ایندیو از دردسرهای بعدی اعتیاد رها شود.
ایندیو 20 ساله که چند ماه قبل بدلیل داشتن و مصرف کوکائین دستگیر شد، میرفت که بکلی از دست برود، ولی رابرت 49ساله بلافاصله اقدام نمود، او را با پرداخت ده هزاردلار از زندان رها کرد، در یک کلینیک ویژه بستری نمود، شب و روز به مراقبت از او پرداخت تا به سلامت کامل دست یابد. رابرت که خود سالها دچار اعتیاد بود و تا پای نابودی کامل پیش رفت، با ترک اعتیاد، ورزش و زندگی سالم خود را دوباره ساخت درحالیکه از حمایت پدر هم محروم بود و همان تجربه او را واداشت تا ناجی پسرش باشد.