1337-66

 

1337-60

 

در این هفته 1337-61سال 2013، بریتنی اسپیرز هم، دچار نحسی شد، چون از سویی از نامزدش جیسن تراویک جدا شد، سگ مورد علاقه اش به پای مرگ رفت، از شوی پرطرفدار X Factor کنار گذاشته شد.
بریتنی درست 3 سال با جیسن که در ضمن ایجنت هنری او هم بحساب می آید زندگی آرامی داشت، همه آن دردسرها و جنجال های رسواآمیز را پشت سر گذاشت، ولی وقتی اعلام کرد از جیسن جدا شده، حتی دوستان نزدیکش هم باور نکردند. یکی از دوستان مشترک ایندو میگوید که بریتنی خیلی حسود و حساس است و همین از علل جدایی آنها بود، البته جیسن بعنوان یک دوست وایجنت با اوهمراه خواهد بود، ولی از خانه او نقل مکان کرده و بریتنی اینک تنها زندگی می کند.

 

1337-62

 

بعد از اینکه 1337-63اشتون کاچر در 30 دسامبر تقاضای رسمی طلاق خود را به دادگاه داد و بقولی کار را یکسره کرد «دمی مور» 50 ساله خیلی خونسرد و سر حال به سواحل مکزیک رفته، در یک کمپ ساحلی، به یوگا و سالم سازی و پاکسازی بدن خود پرداخت و شب و روز با آب میوه سرکرد و در ضمن با هری مورتون 31 ساله روابط داغ پشت پرده ای را آغاز کرد که انگار به مراحل جدی هم رسیده است.
آنها که دمی را در شکل و شمایل تازه دیده اند می گویند او بسیار سکسی و خوش اندام شده و انرژی فراوانی نیز کسب کرده است.

1337-64

هلن میرن ستاره 1337-65برجسته انگلیسی تبار، هفته قبل صاحب ستاره افتخار خود درThe Hollywood Walk of Fame در هالیوود بلوار لس آنجلس شد.
هلن که ستاره سمنتی اش در کنار ستاره کالین فیرت بازیگر انگلیسی قرار گرفت گفت این آرزوی من بود که روزی در کنار کالین قرار بگیرم، خصوصا در حضور همسرم!
هلن 67 ساله که برای فیلم هیچکاک کاندیدای اسکار شده گفت حالا من خودم را میان لندن و لس آنجلس تقسیم کردم.