1341-69

 

1341-60

چاپ تصاویر نیمه عریان کتی ملکه آینده انگلیس درمطبوعات اروپائی و امریکایی سبب عکس العمل هایی در محافل درباری وسیاسی شد.
دوشس کتی که به اتفاق پرنس ویلیام برای تعطیلات به جزایر کارائیب سفر کرده بودند، با لباس شنا، شکار عکاسان شدند و درواقع تصاویر خبر از حاملگی او می داد.
چاپ این عکسها در دربار،محافل سیاسی، اجتماعی بخصوص بنیادهای خیریه که کتی در آنها فعال است عکس العمل های مختلف و حتی منفی بدنبال داشت. هنوز ایندو هیچ سخنی نگفته اند.

1341-61

 

1341-62

کیم کارداشیان این بار بدون ازدواج چند میلیونی و انگشتری یک میلیونی،حامله شده و بقول دوستان نزدیکش«ویار» او سفر به «ریودوژانیرو» برزیل بود تا در کارناوال معروف مذهبی آن  شرکت کند و از سوی مقامات مذهبی دعا شود.
کیم با دوست پسرش کانی وست خواننده معروف به سفر رفت و در هتلی اقامت کرد که ویل اسمیت هم بخاطر فیلم جدیدش بسر می برد وهمین بهانه آشنایی و پیاده روی و رقص در جمع مردم حاضر در کارناوال شد.
نکته جالب اینکه هنوز کیم کارداشیان رسما از شوهر سابق اش جدا نشده است.

 

1341-64

1341-65

تایگروودز قهرمان گلف جهان، با قهرمان اسکی «لیندسی وان» دل بست و از صورت سکوت بیرون آمد. لیندسی در اتریش هنگام مسابقه جهانی اسکی از ناحیه پا مجروح شد، ولی جای نگرانی نبود، چون تایگروودز به یاری آمد و پرستارش شد! تایگر وقتی از حادثه با خبر شد، جت شخصی خود را برای انتقال لیندسی 28 ساله فرستاد تا اورا به موقع به پزشکان متخصص برساند و بعد او را روانه خانه اش در کلورادو کرد.
لیندسی روز بعد تحت دو عمل جراحی قرار گرفت ولی برایش مهم نبود، چون تایگر عاشقانه کنارش ایستاده است. لیندسی اخیرا از شوهرش جدا شده، تایگر هم مجرد بود و خود بخود خیلی زود ایندو بهم پیوستند.

 

1341-66

1341-67

این زوج های عاشق ثابت کردندکه بلندی و کوتاهی قد در عشق پرشورشان هیچ نقشی ندارد. گرچه خیلی بندرت می توانند چشم درچشم هم بدوزند.
خوب به این فاصله قد وقواره ها توجه کنید:
هایدن پنتیر 2/5 و عشق بزرگ زندگیش بوکسور معروف ولادیمیرکلیتسکیو 2/6-6/6
الیورسرکوزی  1/6 و ماری کیت اولسون 1/5
جیسن ماموا 4/6 ولیزا بونت 2/5
کوری مونتیت 3/6 و لی میشل 2/5
 

1341-68