1345-107

 

 

1345-95

از 3ماه قبل که تقاضای رسمی طلاق اشتون کاچر و دمی مور در دادگاه به جریان افتاد،ایندو بعد از یکسال ونیم جدایی، تصمیم به جنگ گرفتند.
درمدت جدایی اشتون با میلاکونیس نرد عشق باخت ودمی با دو مرد جوان از جمله یک رستوران دار بنام هری مورتون 31 ساله. اینک پای تقسیم میلونها دلار در میان است، از جمله سالی 24 میلیون دلار دستمزداشتون برای سریال تلویزیونی اش.

1345-96

1345-97

24مارچ شبکه HBO یک فیلم تلویزیونی پرخرج بنام فیل اسپکتور را پخش می کند،که در آن دو بازیگر برجسته سینما، ال پاچینو و هلن میرن بازی می کنند.
فیل اسپکتور چند سال پیش دراوج شهرت و ثروت، یک شب در بازگشت در کلاب دوست دختر خود که بازیگر معروف تلویزیون و سینما بود با کارد کشت و حتی تا زمان محکومیت از راز این قتل با کسی سخن نگفت. ال پاچینودرنقش فیل اسپکتور یکی از بهترین بازیهای خود را کنار هلن میرن ستاره استثنایی ارائه میدهد.

1345-98

1345-99

درحالیکه مایلی سایروس و لیام همسورت برای ازدواج آماده می شدند، حتی انگشتری خود را هم خریده بودند ناگهان هفته قبل از هم جدا شدند.
درست 3سال و نیم از آشنایی و عشق مایلی و لیام می گذرد، گرچه آنها در سال 2010 هم برای مدت کوتاهی از هم جدا شدند، ولی پیوند دوباره شان بسوی ازدواج بود.
کمتر کسی باور می کرد این دو عاشق جوان از هم جدا شوند، ولی وقتی در 25 فوریه لیام با جونری جونز 35 ساله ستاره سریال Mad Men دیده شد، همه چیز نشان از خیانت او دارد و جرو بحث لیام و مایلی که از چند ماه قبل آغاز شده بود اوج گرفت و لیام بلافاصله بسوی استرالیا پرواز کرد تا با خانواده دیدار کند و مایلی هم انگشتری نامزدی را از دست بیرون آورد. عجیب اینکه مایلی هنوز می گوید مرد زندگی من لیام است ولی هر دو با 8 هزار مایل فاصله حتی تلفنی هم با یکدیگر ارتباط ندارند.

1345-100

1345-101

بدنبال پسر خانواده معروف آزبورن، که مبتلا به سرطان خون شد، هفته قبل کلی آزبورن ستاره جوان تلویزیونی وفش شوها(Fashion Police) سر صحنه شوی باتفاق جووان ریوز و ملیسا دخترش، ناگهان بحال غش روی زمین غلتید و بلافاصله او را به بیمارستان سیدرساینای لس آنجلس انتقال دادند. کلی 28 ساله سابقه اعتیاد به مواد مخدر و یک دوره سخت رژیم لاغری دارد.
کلی 5 روز تمام تحت آزمایشات گوناگون قرار گرفت وسرانجام از بیمارستان مرخص شد، ولی هنوز امکان غش کردن دوباره وجود دارد.

1345-102

1345-103

جستین بیبر خواننده محبوب نسل نوجوان و جوان، هفته قبل در لندن با کلی دردسر روبرو بود، اولین حادثه با سقوط در صحنه کنسرت بود، دومین حادثه تنگی نفس و انتقال به بیمارستان بود. سومین حمله به عکاسان پاپاراتزی بود که اگر سکیوریتی بالا نبود، فاجعه دیگری پدید می آمد.
جستین به سبک وشیوه مایکل جکسون با ماسک در هتل ظاهر شد تا پاپاراتزی ها او را نشناسند ولی اطرافیان میگویند جستین بیش ازحد معمولی نسبت به این عکاسان حساس شده و در ضمن بعد از جدایی از سلینا دچار نوعی سرگردانی روحی شده است.

1345-104

1345-106

جالب است بدانید که چند زوج عاشق چه بصورت زن و شوهر و چه عاشق و معشوق، چند سال است در هر محفل و مجلس با هم ظاهر میشوند و بقولی از هم جدا شدنی نیستند، حتی اگر قرار باشد به آن سوی دنیا سفرکنند.
در جمع آنها:مایکل داگلاس و کاترین زیتاجونز، بردپیت و آنجلینا جولی، نیکول کیدمن و کیت اوربان، نوامی واتز و لیوشرایبر، داستین هافمن و لیسا کان، هیوجکمن و دبورالی،جورج کلونی و استیسی کیبلر، بن افلک وجنیفرگارنر، جنیفر انیستن و جستین تروکس، دنیل دی لوئیز وریکابیلر دیده میشوند.

1345-105