1325-78

 

1325-79

 

آنها در سال 1966‌ سر صحنه هاي فيلمبرداري فيلم پرخرج كلئوپاترا با هم آشنا شده و بهم دل بستند و در مدت 14‌ سال آنها با هم ازدواج كردند،  طلاق گرفتند،  دوباره ازدواج كردند و دوباره طلاق!1325-80
آنها در اين مدت به بازي در 11‌ فيلم مشترك پرداختند، آنروزها ليز تيلور همسر ادي فيشر بود،  ولي در همان زمان او را ترك گفت و به ريچارد برتون پيوست.
ريچارد برتون در دفتر خاطرات روزانه خود از عشق پرشورش،  از مشروبخواري،  از اينكه گاه خريد يك هواپيماي شخصي ليز را خوشحال نمي‌كند،  اينكه گاه گرم وداغ و عاشقانه،  گاه سركش و پرخاشگر و خيانت پيشه است.1325-82
برتون هميشه از عشق خود مي‌گويد و وقتي از ليز براي  هميشه جدا شد چند سال بكلي دفتر خاطراتش را بست. ولي مشروبخواري هاي طولاني و بيماري او  را از پاي در آورد و ليز تا سالها براي او مي‌گريست و او را تنها عشق راستين خود مي‌دانست.

  

1325-84

 ‌«ارنولد شوارزنيگر» بازيگر سرشناس سينما و فرماندار سابق كاليفرنيا،  در كتاب خود كه اخيرا منتشر كرده رسما از ماريا خواسته كه دوباره به سوي او بازگردد و زندگي از سر گيرد.
ارنولد به رسانه هاي گروهي گفت خوشبختانه هنوز مراحل طلاق رسمي من و ماريا تمام نشده ومن شانس اين را دارم كه او را بازگردانم، چون دلم ميخواهد با بچه هايم دوباره زير يك سقف جمع شويم.1325-85
آرنولد كه دو فيلم آماده نمايش دارد وقرارداد دو فيلم را مطالعه ميكند،1325-86 مي‌خواهد همچنان در سينما فعال باشد.
آرنولد در كتاب خود، شديدا از يكبار رابطه پنهاني با مستخدم قديمي خانه اش ميلدرد و حامله شدن او، ابراز شرمندگي و پشيماني ميكند، ولي در نهايت مسئوليت پسر 15‌ ساله اش جوزف را پذيرفته است.

 

1325-88

هفته قبل سه زوج جوان،  تكليف خود را در مورد عشق روشن كردند،  دنيل رادكليف بازيگر هري پاتر از دوست دخترش روزي كوكر رسما جدا شد ولي گفت روزي زن فوق العاده اي است زيبا ومهربان و استثنايي است ولي براي من خيلي زياد است.1325-89
همين هفته قبل جمز فرانكو بازيگر هنرمند بعد از جدايي از دوست دختر1325-90 سابق خود گفت كه  اينك عاشق اشلي بنسن  هستم،  حاضرم دنيا را به پايش بريزم،  اشلي يك ستاره تازه و خوش آتيه است.
آخر هفته قبل كاني وست اعلام كرد عاشقانه كيم كارداشيان1325-91 را دوست دارد،  ولي هنوز نه تصميم به نامزدي رسمي دارد و نه كيم حامله است!
 

 

 

1325-92

هفته قبل خبر ازدواج ناگهاني جستين تيمبرليك و جسيكا بيل را همزمان با اولين رسانه هاي امريكايي در جوانان خوانديد،  اين هفته تصاوير اختصاصي اين مراسم در مجله پيپل چاپ شد،  درحاليكه مراسم عروسي اين دو چهره محبوب از ساعت 5 ‌ بعد از ظهر در يك1325-93 سالن زيبا در جنوب ايتاليا آغاز شد و ساعت 5‌ صبح پايان يافت.
اين مراسم در پوگليا در جنوب ايتاليا  برپا شد 1325-95چون جستين مي‌خواست دوستان وفاميل  دست از كار و زندگي خود بكشند و به سرزمين ديگري بيايند و خوش باشند و بقولي  تعطيلات دو 1325-94سه روزه اي را بگذرانند.
درجمع مهمانان: جيمي فالون، اندي سامبرگ و  بوري ميشل ديده ميشدند.
در تمام شب جستين درحال شوخي، خنده و رقص با عروس بود.