1349-51

1349-37

استیون سودربرگ کارگردان نامی و صاحب سبک هالیوود، اخیرا فیلمی ساخته، که از زندگی واقعی شومن معروف هم جنس گرا «لیبریس» و همراه زندگیش برداشت شده و در آن از دو چهره معروف هالیوود مایکل داگلاس و مت دیمون «اسکات تورسان» نقش هایشان را بازی می کنند. البته یادتان باشد که مت دیمون در سال 2005 با همسرش لوچیانا ازدواج کرد و مایکل داگلاس هم در سال 2000 باکاترین زیتاجونز وصلت نموده و صاحب فرزندانی هم شده اند. ولی در هرحال ایندو در این فیلم نقش دو عاشق را بازی می کنند فیلمی بنام Behind the Candelabra

1349-38

1349-39

در موزه مادام توسوی لندن، مجسمه های زیادی جای دارد، ولی مجسمه جورج کلونی از نادر مجسمه هایی است که بیشترین توجه را بخود جلب می کند و بیشترین عکس و فیلم را با آن می گیرند.
این مجسمه که حتی برای مدتی کوتاه  در یکی از مراکز پررفت و آمد لندن گذاشته شد تا همه از آن بهره بگیرند، شباهت تام  و تمامی به او دارد وهمین سبب شده خانم ها لحظه ای این مجسمه را رها نکنند.

1349-40

1349-43

آنت فانیچلو، ستاره محبوب فیلم ها وسریال های دیسنی لند، هفته قبل در بیکرزفیلد در سن 70 سالگی براثر بیماری ام اس درگذشت.
خیلی ها آنت را با Beach Blanket Bingo/ Mickey Mouse Club می شناسند، ولی در بسیاری از فیلم ها وسریال محبوب دیسنی در سالهای 1950 تا 1990 ظاهر شده است.
آنت در بسیاری از فیلم ها با پل آنکا همبازی بود وزوج محبوبی به حساب می آمدند.

1349-44

1349-41

لوردس 16ساله دخترمدانا، هم بالاخره عاشق شد، ولی درحالیکه مادرش هیچ مخالفتی ندارد، پدرش کارلوس لیون این عشق را جدی نمی داند.
لوردس عاشق بازیگر 17 ساله سریال Homeland تیموتی چالامت شده است که به گفته کارلس هنوز دهنش بوی شیر میدهد، ولی بهرحال لوردس با اولین عشق خود به سفر هم رفته است!

1349-42

1349-45

بعد از اینکه شوهر دوم هالی بری به او خیانت کرد،هالی تا مدتها دور عشق و عاشقی را خط کشیده بود، تا 5 سال پیش با مدل فرانسوی گبریل آبری آشنا شده و بهم دل بستند و بدون ازدواج صاحب دختری شدند.
درست ایندو در تدارک ازدواج بودند که میان شان اختلاف نظرهایی پیش آمدو در این میان هالی با الیورمارتینز بازیگر فرانسوی روابط عاشقانه ای برقرار کرد و کارش با گبریل به درگیری کشید ولی چندماه قبل میان گبریل و الیویر دعوای سختی در گرفت که منجر به دستگیری شان شد. اینک برای بار دوم هالی حامله است، این بار از الیویر، آنهم بدون وصلت رسمی واینکه شایدتصمیم به ازدواج بگیرند، بشرط اینکه مرد سوم وارد معرکه نشود.

1349-46

1349-47

حتما میدانید چند کشور در جهان است که سیتی زن های امریکایی باید برای سفر مجوز رسمی بگیرند وگرنه با کلی سئوال و جواب  ودردسرهای قانونی روبرو میشوند.
هفته قبل بیانسه و شوهرش JAY-Z بمناسبت پنجمین سالگرد ازدواج شان به هاوانا کوبا رفتند و یک هفته هم ماندند، در یک رستوران معروف هم آوازی برای دوستداران خود خواندند.
یکی دو تا از سناتورها نسبت به این سفر حساس شده وطی نامه از آنها خواستند مجوزشان را رو کنند و هر دو چند مجوز رسمی رو کردند!

1349-48

1349-49

هفته قبل مجیک جانسون قهرمان بسکتبال امریکا و همسرش کوکی، مسئله هم جنس گرا بودن پسرشان «ای جی» راتائید کرده و با دیدگاه و شیوه زندگی او با احترام برخورد نمودند و گفتند این مسئله از نظر ما نه تنها هیچ اشکالی ندارد بلکه به همه جوانان سیاهپوست توصیه می کنیم اسرار خود را فاش کنند و از تاریکی بیرون بیایند.
مجیک به اتفاق پسرنوجوان خود و دوست پسرش در مسابقات بسکتبال حضور یافت وجلوی دوربین ها عکس گرفت.

1349-50