1354-89

1354-75

درحالیکه جهان آنجلینا جولی و بردپیت را زوج طلایی هالیوود نام داده بود وایندو نه تنها در کار بازیگری، بلکه در زمینه خدمات اجتماعی توجه محافل جهانی را جلب کرده اند، هفته قبل جولی اعلام کرد که چندی پیش بدلیل غده های سرطانی پیشرفته، سینه های خود را در آورده و به احتمال زیاد بزودی تخمدان خود را نیز با عمل جراحی بکلی از بدن خارج می کند.
براستی چرا این چنین سریع سرطان به جولی حمله کرد؟ چرا او که بهترین پزشکان را دراختیار دارد متوجه این ماجرا نشد؟
آنجلینا جولی می گوید: سرطان درخانواده من ارثی است، آخرین فردی که در خانواده دچار سرطان شد مادرم بودکه در سن 56 سالگی بدلیل سرطان تخمدان جان از کف داد، او در سال 2006 که من در جریان پذیرش چند فرزند خوانده از افریقا و خاوردور بودم، مرتب بمن می گفت دلم  میخواهد طعم مادر بزرگ شدن را بچشم، ولی متاسفانه بیماری سرطان خیلی سریع او را از ما گرفت. سال 2007 یکی ازغم انگیزترین سالهای زندگی من بود.
آنجلینا وقتی چندی پیش تحت عمل جراحی سینه در بورلی هیلز قرار گرفت، هیچکس، هیچ رسانه ای، هیچ دوست و آشنایی خبر نشد، چون او در تدارک چند سفر از سوی سازمان ملل به افریقا، آسیا وخاوردور بود، او در انتظار حضور در مراسم اسکار بخاطر یک فیلم بودکه کارگردانی کرده بود. در انتظار آماده نمودن خانه با شکوه شان در فرانسه برای مراسم ازدواج بود.
جولی وقتی برای انجام ماموریت و دریافت نشان های افتخار به انگلیس رفت و تازه از زیر عمل بیرون آمده بود، وزیرخارجه انگلیس بعدا گفت ما متوجه لاغری شدید جولی شدیم، ولی هیچ حرکت غیر عادی ویا کوتاهی و قصوری از او ندیدیم.
جولی از اولین روز اطلاع سرطان در بدن خود، شب و روز مورد حمایت بردپیت است، می گوید برد یک مرد حامی و پشتیبان وعاشق است، او راکه کنار خود دارم، دنیا را در کنار خود دارم.
جولی که میگوید من بزودی تحت عمل جراحی تخمدان هم قرار می گیرم، نمیدانم چه پیش می آید، ولی به فرزندان خود گفته ام مامان همیشه با شماست، چه در کنار شما و چه چون سایه ای بالای سر شما.
این حرفهای جولی بوی امید نمیدهد، همین اطرافیان را بشدت افسرده کرده است چون پزشکان نظر داده اند، احتمال بازگشت وگسترش غده های سرطانی وجود دارد، چون نوع غده ها، این امکان را بوجود می آورند.
جولی وبردپیت قصد دارند مراسم ازدواج خود را جلو بیاندازند، تا بچه ها در این مراسم حضور داشته باشند. برد پیت برخلاف جولی، امید زیادی به درمان کامل اودارد.

1354-76

1354-77

دو بازیگر روز سینما، دو اکشن هیرو، بروس ویلیز و کریس همسورت، اینروزها همه جا بچه بغل دیده میشوند. حتما خبر دارید که بروس از همسرش که حدود 30 سال از او کوچکتر است صاحب فرزندی شده که در هر فرصتی او را بغل کرده و به خرید و پیاده روی میرود.
البته این دو پدر با هم 30 سال فاصله سنی دارند ولی انگار هر دو با نیروی برابر در صحنه هستند!

1354-78

1354-79

جسی جی ستاره جوان موزیک پاپ و داور شوی محبوب Voice، بعد از یکسال ونیم جنگ با منیجر سابق خود، ناچار شد به او یک میلیون و 500 هزار دلار بپردازد تا دادگاه به نقطه پایان برسد.
«ری استیون سن» وقتی جسی 15ساله بود با او قرارداد بست.

1354-80

1354-81

بعد از 5 سال رابطه عاشقانه میان نوامی کمپ بل سوپرمدل 42 ساله و میلیاردر معروف روسی ولادیمیردورانین 50ساله، هفته قبل هر دو اعلام جدایی کردند.
اطرافیان ایندومیگویند ولادیمیر به حضور همیشگی نوامی در کنار خود عادت داشت، ولی وقتی نوامی برای حضور در مراسم اسکار، گلدن گلوب و دیگر جشنواره ها و پارتی های هالیوود ماهها از او دور افتاد، عشق هم به پایان رسید!

1354-82

1354-83

وقتی با وجود رقابت های سالم درجمع ستارگان موزیک،سینما و تلویزیون، آنها هرگاه که ضروری باشد کنار هم زیر یک سقف می ایستند و باهم گپ میزنندو همدیگر را به کمک می کشند، حتی قرار همکاریهای مشترک را می گذارند، خوشحال کننده است.
نمونه این گردهمایی، جمع سوپراستارهای کانتری میوزیک در لاس وگاس است که با عشق و احترام کنار هم دیده میشوند.

1354-84

1354-85

لیام، کریس و لوک همسورت سه برادر بازیگر استرالیایی الاصل، اینروزها پشت هم ایستاده اند. بخصوص دو برادر بزرگتر لیام و کریس که در سینما جا افتاده اند، می کوشند تا لوک را هم بمرور در هالیوود جا بیاندازند.
لوک در استرالیا بخاطر بازی در یک سریال شهرت دارد، ولی در هالیوود تا امروز ناشناخته بوده است.

1354-86

1354-87

یک زن 47ساله درحالیکه یک تیغ برقی در دست داشت و فریاد میزد من تو را دوست دارم به سوی هیوجکمن بازیگر معروف فیلم هایی چون بینوایان و استرالیا حمله برد. این حادثه در یک باشگاه ورزشی در نیویورک رخ داد وپلیس بلافاصله کاترین تارستون را دستگیر کرد.
جکمن گفت قبلا کاترین را اطراف خانه خود و مدرسه دخترش دیده بود و سابقه روانی این زن، خبر از شخصیت روانی او نمیدهد.

1354-88