1355-77

1355-64

انجلینا جولی اینروزها در مراحل گذر از فراز ونشیب های سرطان سینه،می گوید در ماه های گذشته که می توانست سیاه ترین روزهای زندگی من باشد، باعشق و حمایت شبانه روزی بردپیت، من زنده ماندم به آینده پیدا کردم وطعم عشق واقعی را چشیدم.
آنجلی و برد که صاحب 3 فرزند اصلی خود و سه فرزندخوانده هستند، خود را خوشبخت ترین زوج مینامند و تدارک ازدواج خود را دیده اند و جالب ترین نکته آن حضور6 فرزند بعنوان شاهدان این زوج است انجلی که آماده میشود تا غده های سرطانی تخمدان خود را هم بردارد، اینروزها برای کارگردانی فیلم تازهUnbroken  آماده میشود. از سویی فیلم حادثه ای و صددرصد پولساز World War Z با شرکت بردپیت آماده است و ایندو در ردکارپت ها ظاهر میشوند  از سویی مادر بردپیت، بعنوان یک حامی بزرگ پشت انجلی ایستاده است.

1355-63

1355-65

مایکل داگلاس در مصاحبه جدیدی با نشریه معتبر پیپل می گوید جنگ من با سرطان گلو که از سال 2010 شروع شد و مرا با ترس مرگ روبرو کرد، با وجود پیروزی، هنوز ادامه دارد ولی من همه نوع آمادگی دارم.
مایکل می گوید پسرم کامرون 34 ساله به اتهام فروش مواد مخدر در زندان است و احتمالا در یکی دو سال آینده آزاد میشود، ولی او را من یک جوان و انسان خوب می بینم و به آینده اش امیدوارم.
همسرم کاترین زیتاجونزکه دچاربیماری Bipolar II disorder شده بوداینروزها رو بهبودی است و بازی در یک فیلم در نقش هم جنس گرا برای من تجربه تازه ای بود وهمین ها تا دو سه سال اخیر را برای من پراز حادثه و هیجان کرد اینروزها فیلمی با رابرت دنیرو بنام Last Vegas و دو فیلم دیگر که یکی از آنها جنایی است در برنامه هایم قرار دارد.

1355-66

1355-67

الک بالدوین با این که یک دختر نوجوان زیبا از همسر قبلی خود دارد اینروزها لحظه ها را برای تولد نوزاد جدیدی از همسر جدیدش هلیاریا تاماس می شمارد این شوق به جایی کشیده که جلوی آپارتمان شان در نیویورک، با گذاشتن کاپشن زیر پیراهن همسرش، ادای روزهای آخر حاملگی را در می آورند!

1355-68

1355-69

دو چهره معروف سری فیلم های Twilight از دو هفته قبل دوباره از هم جدا شدند وهرکدام به راهی تازه رفتند.
کریستین استوارت ورابرت پتین سن، که با  عشق پرشوری زیر یک سقف زندگی میکردند، با اعتراف ناگهانی کریستین درمورد رابطه پنهانی باکارگردان انگلیسی روبرت سندرز، همه چیز بهم ریخت وایندو از هم جدا شدند و حتی حاضر به دیدار هم در صحنه فیلم هم نبودند تا کم کم تن به آشتی دادند وزیر یک سقف رفتند. اما معلوم نشد به چه علتی در هفته های اخیر آنها ساز جدایی زدند و حتی در جشن تولد 27سالگی رابرت، کریستین حضورنداشت واین معنای خاصی از جدایی داشت.
اطرافیان میگویند اگر بعداز جدایی دوباره آنها بهم پیوستند تعجب نکنید.

1355-70

1355-71

اینروزها پنجاهمین سالگرد نمایش فیلم کلئوپاترا با شرکت الیزابت تیلور و ریچاردبرتون است فیلمی که با خود یک عشق جاودانه و جنجالی نیز آورد. عشق میان ریچارد برتون والیزابت تیلور، که به ازدواج و بعد به طلاق میان آنها انجامید. ولی هر دو تا آخرین روزحیات خوداعتراف کردند که همیشه دیوانه وار عاشق هم بودند.

1355-72

1355-73

بعد از سالهاکه مایکل جی فاکس گرفتار بیماری پارکینسون بود، اینک با شوی Good Wife به تلویزیون بر می گردد واطرافیان اش می گویند او با قدرت فراوان بیماری را کنترل می کند و در صحنه های شو ظاهر میشود.
مایکل جی فاکس از آغاز بیماری اش، یک بنیاد کمک به بیماران پارکینسون برپا داشت و برای دسترسی به داروها و راه های درمان باهمه نیروی خود تلاش می کند.

1355-74

1355-75

یک شکایت تازه علیه مایکل جکسون، سبب عکس العمل هایی شده است، چون شکایت بعد از مرگ یک انسان، بحث هایی را برانگیخته است.
«وید رابسون» 30 ساله که زمان محاکمه مایکل جکسون به اتهام رابطه جنسی با بچه ها درون خانه و پارک تفریحی خود بعنوان شاهد به نفع مایکل در دادگاه حضور داشت، اینک بعد از 8 سال مدعی شده مایکل او را مورد آزار جنسی قرار داده، با کمک وکیل خود بروی اموال مایکل حکم توقیف گذاشته است.

1355-76