1360-60

1360-52

هفته قبل جورج لوکاس خالق سری فیلم های جنگ ستارگان، در آستانه 70 سالگی با مسئول بخش انیمیشن دریم ورکز، ملودی هابسن 44ساله ازدواج کرد.
200 چهره معروف سینما و تلویزیون در جمع مهمانان عروسی در یک مزرعه زیبا در اسکای واکر کانتی بودند از جمله هریسون فورد، اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ و …

1360-53

1360-54

30 سال بعد از اینکه سیندی لاپر بعنوان یک خواننده راک با خواندن ترانه معروف Girls Just Want To Have Fun رکورد را شکست و به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت، اینک دوباره گل کرده و در مراسم اهدای جوایز تونی امسال با رکورد فروش آلبوم 50 میلیونی جایزه تونی را برد.
سیندی در 60 سالگی ،همان انرژی 30 سالگی را دارد می گوید بعد ازسالها دویدن و درد و رنج، من دوباره ایستاده ام من انگار لباس ضد گلوله به تن دارم ودوباره جان گرفته ام.

1360-55

1360-56

رایان گازلینگ یکی از جوانان سرکش هالیوود، انگار تصمیم گرفته باعشق خود ایوا مندز ازدواج کند.
رایان که در طی 12 سال گذشته مرتب دوست دختر عوض کرده، در طی دو سال گذشته چنان مجذوب ایوا شده که سراپا نمی شناسد و برای دیدار گاه قاره ها را پشت سر میگذارد.
رایان اخیرا سفارش انگشتری ازدواج را داده ولی با هیچ دوست و آشنایی درباره ازدواج حرف نزده است درحالیکه یکی از دوستان نزدیکش به یکی از نشریات گفت که رایان همه مقدمات را فراهم ساخته است.

1360-57

1360-58

با حضور دهها ژورنالیست در ساکرامنتو، هالی بری ستاره معروف درجلسه ای حضور یافت تا درمورد محدودیت عکاسان در حیطه زندگی و کار چهره های معروف و جلوگیری از برداشتن عکس از سوی عکاسان پاپاراتزی از فرزندان آنها تصمیم گیری شود.
هالی بری گفت دختر کوچک من نمیخواهد به مدرسه برود چون می داند گروهی از دور ونزدیک او را زیر نظر دارند و از هر حرکت او عکس و فیلم می گیرند وگاه از پشت درخت ها و اتومبیل ها به سوی او می پرند و درحالیکه اواز ترس می لرزد، از او عکس می گیرند.
کمیته رسیدگی به این مشکل ضمن اقدام به آزادی مطبوعات و قلم، در صدد محدود کردن این اقدامات است.

1360-59

1360-61

مایلی سایروس خواننده بسیار جوان و محبوب، اینروزها در موزیک ویدیوی خود در مصاحبه ها در حضور درکلوب ها، به سیم آخر زده و چنان رفتار میکند که از دیدگاه خیلی ها غیرعادی است.
مایلی که هنوز با لیام همس ورت نامزد است، در یکسال گذشته سه بار قهر و آشتی داشتند چون لیام معتقد است مایلی می کوشد پا در جای پای مدانا بگذارد درحالیکه اینروزها، سیستم تبلیغات بکلی تغییر کرده و مردم انتظاردیگری دارند.
درصورت نگاهی به موزیک ویدیوها، تصاویر،دیده شدن مایلی در کلاب ها خبر میدهد که او بقولی زده به سیم آخر و یا زنجیر پاره کرده است.

1360-62