1471-67

همسر لورنزو لاماس چهره تلویزیونی بعنوان مادربزرگ
نوه خود را در رحم خود پرورش داد و سرانجام وضع حمل کرد

1471-68

1471-69

همسر لورنزو لاماس بازیگر معروف تلویزیونی، هفته قبل از طریق لقاح مصنوعی، یعنی انتقال اسپرم، نوه اش را بدنیا آورد.
ماجرا اینگونه آغاز شد، در سال 2014 شاین 29 ساله دختر لورنزو لاماس نوزاد پسر خود را طی عمل سزارین از دست داد و پزشکان سعی کردند مادر را نجات بدهند. شاین و شوهرش نیک ریچی 36 ساله آرزوی فرزندی دیگر داشتند تا با دختر 3 ساله شان بزرگ شود.
در این میان شانا همسر لورنزو مادر خوانده شاین، که با شوهرش عهد کرده بودند بچه دار نشوند، ناگهان پیشنهاد داد که حاضر است با تلقیح اسپرم، فرزند آنها را که در واقع نوه خودش بود حامله شده و بعد از 9 ماه به آنها هدیه بدهد. زن و شوهر جوان، پیشنهاد مادربزرگ جوان را پذیرفتند و شانا خود را در اختیار پزشکان گذاشت و حامله شد ولی روزی که نوزاد پسر بدنیا آمد، شانا ناگهان دچار خونریزی شدیدی شده بود به این باور رسید که زندگیش را از دست میدهد، یعنی یکی بدنیا آمد، یکی دیگر باید برود!
خوشبختانه با تلاش پزشکان خطر رفع شده و مادربزرگ و نوه به خانه بازگشتند. بروایتی نوزاد هم برادر شاین و هم فرزند او بحساب می آید، همانگونه که هم فرزند و هم نوه شانا محسوب می شوند.

کلوئه کارداشیان 35 پاوند وزن کم کرد

1471-70

کلوئه کارداشیان 31 ساله که بدنبال طلاق از همسرش لامار اودان در سال 2013 ناگهان چاق و بیقواره شده بود، خیلی زود تصمیم گرفت به اندام ایده آل خود برگردد و برای چنین هدفی، هر روز ساعتها در «جیم» بود، تحت نظر مربیان به ورزش های مختلف روی آورد، بمرور تغذیه خود را نظم داد، دور مشروب و سیگار و ماری جوانا را خط کشید و سرسختانه با اراده قوی بدنبال ورزش و زندگی سالم رفت، حداقل 5 روز هفته، ورزش کرد و عاقبت بدون عوارض جانبی، بدون استفاده از قرص های ضد اشتها، خیلی راحت 35 پاوند کم کرد و به اندام ایده آل خود دست یافت.

مهمانان ازدواج سورپرایزی جنیفر انیستن و جستین تروکس چه کسانی بودند؟

1471-71

هفته قبل که خبر ازدواج جنیفر انیستن و جستین تروکس را از نظرتان گذراندیم از مهمانان دعوت شده نیز گفتیم که این هفته اسامی و تصاویرشان را می بینید.
کورتنی کاکس، اسکات کمپبل، جیمی کیمل، ویل آرنت، الن دی جنرس و پورتیا دی روسی، چلسا هندلر، ساندرا بولاک، امیلی بلانت و جان کراسینسکی، تابی مک گوایر و جنیفر میر، لیسا کودرو، جیسن بیتمن، هاوارد استرن و بت همسرش.

ماریا کری
هم ستاره دار شد

1471-72

هفته قبل ماریا کری خواننده معروف، سرانجام بعد از 10 سال انتظار، صاحب ستاره افتخاری Hollywood Walk of Fame شد.
ماریا در حالیکه پسر 4 ساله اش موراکان به او چسبیده بود گفت خوشحالم این لحظات را با بچه هایم قسمت می کنم.

شبکه ها بدنبال جان استوارت

1471-73

1471-74

1471-75

شب 16 اگوست جان استوارت بعد از 16 سال از برنامه محبوب تلویزیونی خود The Daily Show خداحافظی کرد، به چشمان میلیونها نفر اشک نشاند خود نیز بغض کرده گفت اینجا زیباترین و دلنشین ترین مکانی بود که تا بحال من در آن بوده ام!
خیلی ها می پرسند جان چه نقشه ای در سر دارد؟ او که با ساختن فیلم زندگی مازیار بهاری گزارشگر ایرانی در امریکا وارد عرصه فیلمسازی شد، دو پروژه دیگر هم در پیش دارد، از سویی چند شبکه تلویزیونی، بدنبال او هستند و دستمزدهای کلانی هم پیشنهاد داده اند.

27 سال زندگی زناشویی
پر از عشق و تفاهم و خنده

1471-76

1471-77

1471-78

کوین بیکن 57 و کایرا سدویک 49 ساله زن و شوهر هنرمند و معروفی که اینروزها در شبکه های تلویزیونی می درخشند، سال 1988 با هم ازدواج کردند و در تمام این سالها، هوای هم را داشتند، پشت هم ایستادند و همدیگر را تشویق کردند و از همه مهمتر اینکه به هر بهانه ای همدیگر را خندانده اند. ایندو می گویند هنر خنداندن یکدیگر، شاد کردن هم، امید بخشیدن به هم، هنر ظریف و آگاهانه ای است که ما هر دو از آن برخورداریم.
هر دو سخت کار می کنیم، هر دو مرتب همدیگر را تشویق می کنیم و اجازه نمیدهیم افکار منفی وارد زندگی مان شود.