1522-51

سوفیالورن: باور نمی کنم 81 ساله شدم

1522-52

سوفیالورن ستاره ایتالیایی تبار سینما، که دفترخاطرات زندگیش از عشق، جنجال، جوایز سینمایی و فیلم های ماندگار است، هفته قبل در یک گردهمایی در جنوب کالیفرنیا، وقتی جلوی حاضرین ظاهر شد گفت روزگاری 20 ساله هستی و گذر زمان را احساس نمی کنی، ولی جالب اینکه من امروز متوجه شدم 81 ساله هستم و نمی توانم آنرا باور کنم! چگونه این سالها گذشت و من متوجه گذر سریع آن نشدم؟!
سوفیا از نادرستارگانی است که هیچگاه آلوده مواد مخدر و الکل نشد.

اعتراف آرایشگر آزی آزبورن
در مورد عشق پرشورش

1522-53

میشل پاگ آرایشگر با سابقه هنرمندان، سرانجام پرده از عشق خود با آزی آزبورن برداشت و گفت من موهای آزی را رنگ می کردم تا به مرور میان مان روابط گرمی بوجود آمد، بعد هم جدی شد من می دانستم که او هنوز متاهل است، ولی بهرحال دیگر آب از سرما گذشته بود.
آزی و شارون کارشان به تقاضای طلاق کشید، ولی ناگهان از چند ماه قبل، به هم پیوستند، من هم اعتراضی نکردم، اگر آزی اینگونه خوش است من راضی هستم. ولی رابطه ما یک عشق واقعی بود.
از سویی آزی میگوید رابطه ما فقط سکس بود، من عاشق میشل نبودم، بلکه هنوز شارون را دوست داشتم و اینروزها شارون مرا بخشیده و ما پیوند دوباره داریم.

شنن دورتی ستاره تلویزیونی
برای دومین بار مورد هجوم سرطان است

1522-54

1522-55

شنن دورتی 45 ساله ستاره سابق تلویزیونی از جمله بورلی هیلز های اسکول Beverly Hills 90210 ، برای دومین بار متوجه پیشرفت سرطان سینه در نقاط دیگر بدنش شده و تحت ردیشن قرار گرفت.
شنن درماه می یکبار زیر عمل جراحی قرار گرفت و بعد شیمی درمانی شد.

واینونا رایدر:
دوبار دچار افسردگی و اضطراب شدم

1522-57

واینونا رایدر که ستاره فیلم های پرفروش بوده، دوبار در زندگی خود دچار دیپریشن و اضطراب شده است، یکبار در سال 1993 وقتی از نامزدش جانی دپ جدا شد و چند سالی به انزوا پناه برد و یکبار در سال 2001 که متهم به سرقت از فروشگاه شده و باز هم در تنهایی و انزواغرق شد.
او اینک با یک مینی سریال تلویزیونی در نت فلیکس بنام Stranger Things بازگشت موفقیت آمیزی دارد و بر افسردگی و اضطراب خود غلبه کرده است.

کریس جنر از یک تصادف جان سالم بدر برد

1522-58

کریس جنر رهبرخانواده کارداشیان، هفته قبل در فری وی 101 دچار حادثه رانندگی شد و با وجود برخورد شدید، باز شدن همه «ایربگ»ها و خورد شدن عقب اتومبیل اش، خودش سالم ماند.
کریس با رولزرویس سفید خود رانندگی می کرد که یک اتومبیل «پریوسToyota Prius» به دلیل رد کردن چراغ قرمز با همه سرعت با او برخورد نمود.
پلیس هنوز علت اصلی تصادف را اعلام نکرده است.

ساشا اوباما، دختر کوچک رئیس جمهور
در یک رستوران به کار مشغول شد

1522-61

1522-62

1522-63

ساشا اوباما، دختر ۱۵ ساله باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا تعطیلات تابستان را در یک رستوران غذای دریایی در جزیره مارتاز وینه یارد در ماساچوست به کار مشغول شده است.
به نوشته روزنامه بوستون هرالد، ساشا با نام اصلی خود، ناتاشا، کار می‌کند و شش مامور مخفی او را در این رستوران همراهی می‌کنند.
این جزیره از جمله مناطق مورد علاقه خانواده اوباما در تعطیلات تابستان است.
یکی از همکاران ساشا به روزنامه بوستون هرالد گفته است: در ابتدا ما تعجب کردیم که چرا شش نفر به این دختر کمک می‌کنند، اما بعد فهمیدیم که او کیست.
کاخ سفید درباره این گزارش اظهار نظری نکرده، اما میشل اوباما، همسر باراک اوباما همواره گفته که در تلاش است تا دو دختر خود را تا حد ممکن همانند خانواده های معمولی پرورش بدهد.
تیم امنیتی دختر اوباما در زمانی که او در حال سرو غذا به مشتریان است، در نزدیکی او هستند.

پسرمایکل داگلاس از زندان آزاد شد

1522-64

1522-65

1522-66

درست در آستانه 100سالگی کرگ داگلاس، نوه اش کامرون داگلاس 37 ساله از زندان آزاد شد و خود اعلام کرد این شانس بزرگ من بود که در تولد 100 سالگی پدر بزرگم حضور داشته باشم.
کامرون 7 سال پیش به اتهام فروش هروئین دستگیر و زندانی شد و به دلیل رفتار وکردار خوب، محکومیت او کاهش یافته و عاقبت آزاد شد.
مایکل داگلاس 71 ساله تلاش بسیاری کرد تا پسرش را از زندان رها کند، ولی نتیجه ای نگرفت.