1328-55

 

1328-45

مجله معتبر پیپل People، این هفته طبق روال همه ساله خود، سکسی ترین مرد سال با عنوان Sexiest Man Alive برگزید، که این مرد خوشبخت چانینگ تتوم Channing  Tatum بازیگر پرکار و محبوب سینما بود و بدنبال آن او 186نام معروف دیگر هم دیده میشود.1328-46
چانینگ تتوم بازیگر 32 ساله که با چند فیلم پرفروش در طی دو سه سال اخیر، از یک بازیگر جوان به یک ستاره محبوب و پولساز مبدل شد، یک شوهر مهربان معرفی شده است، او برای همسرش جینا دیوان ستاره جوان سینما، در خانه غذا می پزد و او را ماساژ میدهد.
چانینگ با 195 پاوند وزن، می گوید شدیدا به ورزش می پردازم تابه 175 پاوندبرسم، من هیچگاه از ورزش دست  نمی کشم. من هر شامپو و کاندیشنر که همسرم بکار می برد، مصرف می کنم، من صورتم را با ماشین برقی می تراشم، من و جینا یک خالکوبی کوچک  مشترک داریم. در 3 سالگی دوست داشتم در کیسه خواب شب را سر کنم تا روی تختخواب! در 4 سالگی عاشق 1328-47کلاه بودم، هر کلاهی! در 12 سالگی عضو تیم فوتبال بودم، عاشق عکس انداختن و نشان دادن علامت پیروزی!
اولین بوسه را درکلاس پنجم مدرسه درون آسانسور از یک دختر بنام دانیکا گرفتم! عشق واقعی را در سال 2006 زمان بازی در فیلم Step Up با شناختن جینا دیوان پیدا کردم.اینک زندگی من با جینا آمیخته، ما در آرزوی بچه دار شدن هستیم، من خصوصیات عجیبی دارم، زیاد اهل دوش گرفتن نیستم، استخر را ترجیح می دهم تنها چیزی که مرا به گریه می اندازد دیدن شوی The Biggest Loser است نمیدانم چرا؟آرزوی بزرگم این است که ذهن همسرم را بخوانم! من عاشق آهنگ آشرYou Make me Wanna هستم من عاشق رقصیدن هستم، ولی رقص عریان را دوست ندارم! من هیچگاه خانه را بدون تلفن دستی ام ترک نمی کنم! مادرم مهربانترین موجود دنیاست وهمسرم عقیده دارد من می توانم بهترین پدر دنیا باشم.
چهره های برتر لیست
در لیست بزرگ مردان سکسی: 1328-48دیوید بکهم فوتبالیست محبوب و مرد خانواده ، برادلی کوپر (چهره برگزیده سال قبل) جستین تیمبرلیک ،رابرت دانی جونیور، کریس همسورت، جان هام، لیام همسورت، مارک والبرگ، ریچاردگیر، هیوجکمن، دنزل واشنگتن، پاتریک دمپسی، استون کاچر، لیام نیسان، جورج کلونی، جیک جیلن هال، بلک شلتون، کریس ایوانز، جرارد باتلر، الک بالدوین، ایدریس ایلبا، بن افلک، مایکل استراهان، مایکل دابل، مایکل هیتولی، مایکل ایلی، مایکل مولتون.
در جمع 20 ساله: تیلر لوتنر، گارت هدلند در جمع 30 ساله ها: ادی رد ماین، جوزف گودن لویت، در جمع 40 ساله ها: ایوان مک گریگور، کریس اودانل ، سایمون بیکر، بیلی بورک، کایل چندلر، اریک مک کورمک ، در 50 ساله ها: پیرس برازنان، دنیس کواد، کوین کاسنر، برایان کریستون، ویگو مورتنسن دیده میشوند. از جمع مردان تلویزیون، متیو پری در صدر است.

1328-49

بروک بورک چاروت مجری شوی پرطرفدار Dancing with the stars 1328-50اعلام کرد که بدلیل ابتلا به سرطان تیروئید، برای مدتی از شو کناره می گیرد.
بروک بروی تخت عمل جراحی قرارمی گیرد وباید یک دوره نقاهت 6ماهه را بگذراند و در صورت سلامت کامل به شو برمی گردد.

دیکاپریو از مدل جوان ارین هیترتون هم جدا شد

• شایع است لیوناردو دیکاپریو بازیگر برجسته سینما، که عاشق مدل های جوان است بعد از ده ماه از ارین هیترتون مدل ویکتوریا سیکرت هم جدا شد.
لیوناردو که رابطه با مدل ها را از سال 2004 با جیزل سوپرمدل 1328-52معروف، آغاز کرد، او را هر شب به مسابقات لیکرز می برد، بعد ناگهان از او جدا شده و در سال 2008 عاشق بار رفائیلی سوپرمدل اسرائیلی شد، با او به سفرهای دریایی میرفت، بعد در سال 2010 از او جدا شد، مدتی با بلک لایولی ستاره جوان با دوچرخه نیویورک را زیر پا گذاشت. ولی چون او قد وقواره مدل ها را دوست دارد از بلیک هم دست 1328-51کشیده به ارین هیترتون 25 ساله دل بست، با او هم دوچرخه سواری کرد هم قایق سواری کرد و هم تماشای مسابقات لیکرز رفت، ولی بعد از 10 ماه او هم دلش را زد و او را کنار گذاشت.
می گویند دیکاپریو درحال بررسی مدل های جدید است تا یکی را برگزیند!

 

سرپرستی فرزند، ممکن است
سبب جدایی هالی بری از مارتینزبشود!

• شایع است با حکم جدید دادگاه در لس آنجلس،هالی بری در مورد سرپرستی کامل دخترش «نهلا» دچار یک بن بست بزرگی شده است.
هالی میکوشید با بدست آوردن 1328-54سرپرستی قانونی دخترش، با او به پاریس برود، با نامزد خود الیور مارتینز، زندگی عاشقانه و آرامی را شروع کند، زیرا مارتینز لس آنجلس را دوست ندارد و عاشق زندگی در پاریس است.
اما با حکم جدید، و با توجه به تائید دادگاه 1328-53در مورد پدر نهلا، دوست پسر سابق هالی، یعنی گبریل اوبری هر دو پدر و مادر باید در لس آنجلس بمانند و از دخترشان به نوبت سرپرستی کنند وگرنه هالی سرپرستی دخترش را از دست می دهد و همین امکان جدایی هالی و مارتینز را بدنبال دارد.