1321-3

 

گوگوش جاودانه موزیک مدرن ایران
 27 اکتبر در نوکیا تیاتر
لس آنجلس روی صحنه می خواند

 

گوگوش این بار هم با آلبوم پربار و شنیدنی «اعجاز» به دیدار دوستداران خود می آید

 

بزرگترین کنسرت جاودانه موزیک مدرن ایران، گوگوش در طی چند سال اخیر، در روز 27 اکتبر 2012 در نوکیا تیاتر لس آنجلس اجرا می شود وگوگوش به خواست هزاران هزار دوستدار وفادار و عاشق خود پاسخ می دهد.
گوگوش هر بار که در لس آنجلس به اجرای کنسرتی رضایت می دهد، با دست پر بروی صحنه می آید و این بار هم با آلبوم  «اعجاز» یکی از پربارترین آلبوم هایش در 27 اکتبر برای دوستداران خود در نوکیا تیاتر زیباترین ترانه ها را می خواند.
گوگوش همیشه مبتکر بوده، همیشه از دیدگاهی دور از تجارت هنر، به کارش و به دوستدارانش اندیشیده است، ترانه هایی که در طی 40 سال اخیر خوانده، هنوز از محبوب ترین و بقولی هیت ترین ترانه ها بروی سایت های اینترنتی در سراسر جهان است، هنوز به سالن کنسرت هایش، جوانان و حتی نوجوانان، با اشتیاق و کنجکاوی هجوم می آورند، بسیاری از آنها ترانه های گوگوش را با او می خوانند.

جنس مجموعه «اعجاز» از جنس سلیقه های جوان و جدی ترانه است

 

بسیاری معتقدند 21 سال سکوت گوگوش در ایران، یک کتاب ترانه است، یک کتاب سخن و پیام و اعتراض است.
گوگوش وقتی پیله سکوت خود را شکست، آغوش میلیونها نفر در سراسر جهان برویش گشوده شد، خانواده ها فرزند نازنین خود را بعد از سالها پیدا کردند، به سالن کنسرت هایش هجوم آوردند، با او خواندند، و اشک و لبخند، خاطره های سالهای دور را با او قسمت کردند.1321-4
همه دیدند که گوگوش نازنین شان، همچنان جوان و پرشور، پر از هیاهو و پر از حرکت و همچنان مسئول بروی صحنه می خواند. خوانندگان جوان او را همچنان الگو قرار دادند، او که همیشه قلبش برای همکارانش تپیده، در تنگناها، بیماریها در کنارشان بوده و هیاهویی براه نیانداخته است.
این هفته بمناسبت ارائه آلبوم «اعجاز» و نزدیک شدن به کنسرت بزرگ نوکیا تیاتر، با گوگوش مصاحبه اختصاصی داریم که اولین بخش آنرا این هفته می خوانید و بخش دوم را هفته آینده از نظرتان می گذرانیم.
***
* همه اينروزها درباره آلبوم جديدتان «اعجاز» مي‌پرسند،  خصوصا پخش موزيك ويديوهاي جديدتان، همه را به هيجان آورد، چون هميشه پر از ابتكار و  تازگي بود، چون همه كارهايتان با هدف و پيام خاص همراه است. درباره اين آلبوم و همكاران تان و بقولی جنس اين مجموعه بگوئيد و درباره تور سراسري تان،  كه ايرانيان در سراسر جهان انتظارش را مي‌كشند.

 

 

1321-5

تور کنسرت ها بعد از لس آنجلس ادامه می یابد و مدتی هم برای ضبط برنامه آکادمی موزیک به لندن می روم

خوشحالم که آلبوم اعجاز مورد پسند همه مردم و سلیقه های مختلف واقع شده، تمام سعی همه ی دست اندرکاران این آلبوم هم همین بود، من هم سعی ام بر متفاوت بودن این ترانه ها بوده، جنس این مجموعه از جنس سلیقه های جوان و جدی ترانه است. هنرمندانی هم که با من در این مجموعه همکاری داشتند با دیدگاه های مختلف اما یکرنگ عمل کرده اند، بدون اینکه از کار دیگری خبر داشته باشند. من این پازل را دور هم جمع کردم.
در مورد تور سراسری، تا به حال چند کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا، کانادا و ترکیه داشته ام، و بعد از لس آنجلس هم ادامه خواهد داشت، اما مدتی هم برای ضبط برنامه آکادمی موزیک به لندن خواهم رفت.
* شما بعنوان خواننده محبوبي كه همه آلبوم هايش ركورد فروش را شكسته، اينروزها با توجه به شرايط موجود، اينكه امكان فروش آلبوم را به حد دلخواه، بدليل كپي و دان لود نميدهند، چه احساسي داريد؟ با اين همه هزينه كه براي تهيه آن گذاشته ايد چه چيزي شما را خوشحال مي‌كند و يا احياناً دلگير؟1321-6
میدانم همه کسانیکه ترانه هایم را گوش می کنند بمن مهر و محبت فراوان دارند و همین مرا با عشق، تشویق به ادامه راهم می کند، اما همانطور که میدانی و میدانیم امکان فروش این CD ها که عمده خریدارانش در ایران هستند نیست و تعداد کمی از مردم این آلبوم را خریداری میکنند، در iTune و CD Baby در اختیارشان قرار داده شده همینطور در «رادیو جوان» اما بسیاری هم دانلود می کنند که تحت هیچ شرایطی مخارج آلبوم تامین نمی شود، این خبر خوشی برای سرنوشت ترانه نیست، ولی با این وجود از اینکه اکثر ترانه های این آلبوم مورد پسند قرار گرفته خوشحالم.
هزینه جمع آوری ترانه ها و هم ساخت ویدیو ها بسیار بالا بود اما به یاری دوستان هنرمندم به بار نشست.. دلگیری همان است که گفتم، دانلود بی رویه ی ترانه ها که دست هنرمندان را برای تهیه ی CD و آلبوم بسته نگه می دارد.
بخش دوم این مصاحبه را هفته آینده از نظرتان می گذرانیم.